2. Też nie dostałem pluginu na txt do vipa i svipa w motd /menu na 6 i 7.
Ostatnio wróciłem do cs'a i trochę zapomniałem. Z góry dzięki
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 13 pozycji dodanych przez papaja7 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 01.07.2023 )
Napisano przez
papaja7
w 11.11.2019 21:33
w
Szukam pluginu
Napisano przez
papaja7
w 31.12.2019 21:42
w
Pluginy AMXX
Działa plugin lecz jak puszczam playliste TT to nie słychać o to jak zrobiłem w configs zrobilem tak ;"roundsound/muzykaani.wav" "Ania Szarmach-Coraz bliżej święta" "TT"
a w sound tak utworzyłem plik roundsound i tam wrzuciłem plik muzykaani.wav
wklejiłem cvary i nie działa
?
wersja:amxmod 1.8.2
bodajże pliki .wav nie działają speedkill zrobił chyba tylko pod .mp3 lecz mogę się mylić
a co do mojego troszeczkę problemu, czy można by było jakoś zrobić tak, żeby muzyki nie wyłączało pod koniec rundy? w sensie gra sobie i jest nowa runda i nagle wszystko zacichło a chcę, żeby do końca grała muzyka dziękuje
Napisano przez
papaja7
w 24.12.2019 11:59
w
Problemy z pluginami
a są jakieś inne kompilatory?
Napisano przez
papaja7
w 23.12.2019 19:39
w
Problemy z pluginami
to są te
public client_authorized(id , const authid[]){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id,"");
}
Napisano przez
papaja7
w 22.12.2019 14:22
w
Problemy z pluginami
otóż zrobiłem vipa z generatora i nie da się skompilować lokalnie
scripting WINDOWS\vip.sma(19) : error 025: function heading differs from prototype
scripting WINDOWS\vip.sma(94) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\vip.amx (compile failed).
Chcę dodać że wcześniej wszystko działało robię już z 2 lata i od niedawna właśnie to mi wyskakuje o co z tym chodzi?
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 20:42
w
Pytania dotyczące pluginów
edytowalem i mi wyskoczylo to co wyzej
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 14:01
w
Pytania dotyczące pluginów
chyba to, ale nie wiem
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 10:57
w
Pytania dotyczące pluginów
palka w modelach nazywa sie v_palka p_palka a w .sma juz nie ma, chyba że źle szukam.
@EDIT
tu są z .sma
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 20:44
w
Pytania dotyczące pluginów
ale mi skompilowało tylko że ten śmieszny błąd wyskoczył
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 08:12
w
Pytania dotyczące pluginów
Właśnie z tym jest ten problem, że nie wiem gdzie jest ustawiony ten model pałki.
Napisano przez
papaja7
w 16.11.2019 22:58
w
Pytania dotyczące pluginów
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 14:13
w
Pytania dotyczące pluginów
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_Bron_Knife);
precache_model(p_Bron_Knife);
}
public CurWeapon(id) {
new wpn = read_data(2)
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
}
}
to jest dokładnie ten plugin na zmienianie modelu noza tylko że nie dodałem tej góry
Napisano przez
papaja7
w 17.11.2019 20:22
w
Pytania dotyczące pluginów
To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */ new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:
precache_model(v_Bron_Knife); precache_model(p_Bron_Knife);
a te mam dodać do tego pliku .sma z tą zmienną public WeaponKnife?
czy do "swojego pliku" .sma dodać? Bo chcę się upewnić
@EDIT
błedy w kompilacji .sma