Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika G[o]Q

Odnotowano 7 pozycji dodanych przez G[o]Q (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#754598 Propozycje zmian w generatorze vip

Napisano przez G[o]Q w 28.12.2018 20:36 w Propozycje


Czy jest to naprawdę potrzebne, skoro nic innego w tych funkcjach nie jest używane?


Tak to sprawia że funkcje mają jedną odpowiedzialność są atomowe i reużywalne na różne sposoby

 


Ja osobiście dążę do maksymalnej możliwej wydajności zachowując przy tym umiarkowaną prostotę kodu,



Tylko te zmiany nie mają żadnego zauważalnego wpływu na wydajność a operacje bitowe są mniej czytelne niż zwykłe funkcje no i rozwiązanie ze zwykłą funkcją jest poprostu bardziej generyczne bo możesz tam uzyć get_max_players

 

To że to nie jest generator dla ludzi znających się na rzeczy nie znaczy że nie może być czytelny, nie oszukujmy się trudno jest zrobić vipa tak żeby był nieoptymalny i miał jakiś większy wpływ na to jak działa serwer




#754444 Jak wykryć wybuch granatu

Napisano przez G[o]Q w 24.12.2018 19:25 w Pytania


Który forward?

 

Ham_ItemDeploy

ale whatever nie ma i tak prawdopodobnie nic lepszego niż spawn czy też grenade_throw więc nie ma sensu kombinować




#754437 Jak wykryć wybuch granatu

Napisano przez G[o]Q w 24.12.2018 14:18 w Pytania

no to ci wykryje wyciągnięcie granatu a jak zarejestrujesz forward dla klasy grenade? 

z tym deploy to trochę strzał ale np Ham_Spawn dla grenade powinien zadziałać ewentualnie z fakemety spawn




#754427 Jak wykryć wybuch granatu

Napisano przez G[o]Q w 24.12.2018 13:09 w Pytania


Deploy złapie tylko moment wyciągania


Na pewno? dla weapon_grenade czy dla grenade? 



#754414 Jak wykryć wybuch granatu

Napisano przez G[o]Q w 24.12.2018 02:12 w Pytania

a próbowałeś Ham_Item_Deploy z tym granatem?
ewentualnie z tego co pamietam bylo chyba w csx coś takiego jak grenade_throw 




#754413 Propozycje zmian w generatorze vip

Napisano przez G[o]Q w 24.12.2018 01:59 w Propozycje


Zamiana bool'a g_Vip na bity

 

To jest spoko ale zamiast macrodefinicji imho lepiej zrobić poprostu 4 funkcje które zrobią te same operacje bitowe na globalnej zmiennej i będą mogły sobie pobrać ilość slotów przy użyciu get_maxplayers -> zmiana w macro i kompilowanie jest słabe jak chcemy mieć jednego vipa na x serverów. Natomiast czy jest sens to robić? Nie - nie osiągnie się tym większego performacne a tylko skomplikuje się kod dla ludzi którzy nie koniecznie umieją programować

 


jednocześnie unikając rozdzielania tego na dwie funkcje (które szczerze nie wiem dlaczego w ogóle się tam znalazły?).

 

Akurat funkcji powinno być jak najwięcej bo to poprawia czytelność kodu oraz łatwiej się tak zamyka logikę zamiast pisać wszystko w jednej funkcji robimy n mniejszych atomowych które potem używamy

 


usunąć zbędne przechodzenie do osobnych funkcji, usunąć brackety przy jednoliniowych funkcjach



Niby post sensowny a na końcu taka głupota - brackety powinny być zawsze, w szczególności przy jednolinijkowcach



#748188 Podnoszenie broni jak w CS:GO

Napisano przez G[o]Q w 29.03.2018 00:35 w Pluginy AMXX

ciekawy plugin ale strasznie dużo kodu - nie wystarczy blokować touch'a jeśli gośc nie wciska E ? touch powinien wykonywać się dość często, dodatkowo fajnie by bylo nie musieć celować na broń tylko mieć ją w zasięgu wzroku - czyli żeby była na ekranie