Witam ,
mam oto taki problem gdyż naciskam klawisz od mikrofonu jest lag tak z 1 sec , nawet gdy wezmę w ustawieniach test microfon to jest to samo lag na jakąś 1 sec.
Jakieś propozycje
z góry dzięki .
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
There have been 17 items by Snuffi (Search limited from 18.06.2023)
Posted by Snuffi on 03.02.2016 20:18 in Poradniki, Łatki oraz Pluginy
dałoby rade zrobić żeby pokazywało w dolnym rogu tak jak ma bf2 starszy ?
Posted by Snuffi on 03.02.2016 19:28 in Gotowe funkcje
Działa mybans.eu ?
Posted by Snuffi on 03.02.2016 18:24 in Problemy
Chodzi ci o "Menadżer zdalnego połączenia MySQL" ?
Jak tak to dałem ip serwera bez portu
Posted by Snuffi on 03.02.2016 18:08 in Problemy
Witam mam taki problem gdyż wgrałem na stronę amxbans 1.6.x wszystko ładnie się wgrało potem przeszedłem do serwera wgrałem wszystko na serwer zedytowałem sql.cfg i zrestarowałem serwer . Wszedłem w konsole sprawdzic czy wszystko działa lecz wywala mi problem
Pliki:
sql.cfg
amx_sql_host "188.165.23.142" amx_sql_user "csmonkey_amxbans" amx_sql_pass "xxx" amx_sql_db "csmonkey_amxbans" amx_sql_table "amx" amx_sql_type "mysql"
Wycinek z Konsoli:
[AMXBans] SQL error: can't connect: 'Access denied for user 'csmonkey_amxbans'@'79.133.192.162' (using password: YES)' Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx" Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx" L 02/03/2016 - 18:03:57: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Connection failed! L 02/03/2016 - 18:03:57: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Message: Access denied for user 'csmonkey_amxbans'@'79.133.192.162' (using password: YES) (1045) L 02/03/2016 - 18:03:57: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Query statement: SELECT `motd_delay` FROM `amx_serverinfo` WHERE address = '79.133.192.165:27088'; [AMXBans] SQL error: can't connect: 'Access denied for user 'csmonkey_amxbans'@'79.133.192.162' (using password: YES)' L 02/03/2016 - 18:03:58: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Connection failed! L 02/03/2016 - 18:03:58: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Message: Access denied for user 'csmonkey_amxbans'@'79.133.192.162' (using password: YES) (1045) L 02/03/2016 - 18:03:58: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Query statement: SELECT (SELECT UNIX_TIMESTAMP(NOW()) - '1454519038') AS `offset`;
Wycinek z Konsoli:
Z góry dziękuje
Posted by Snuffi on 02.02.2016 18:22 in Tutoriale
Powiedz mi co tu nie jest nie tak ?
#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nick"
#define MAXPOZIOM 100
new Exp[33]
new Poziom[33]
new vault
new HUD
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
vault = nvault_open( "ZapisExpMod" )
HUD = CreateHudSyncObj()
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )
}
public DeathMsg()
{
new Zabojca = read_data( 1 )
new Ofiara = read_data( 2 )
if( Zabojca == Ofiara )
if( Gracz( Zabojca ) )
DodajExp( Zabojca )
SprawdzPoziom( Zabojca )
return PLUGIN_CONTINUE
}
public DodajExp( id )
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
Exp[ id ] = Exp[ id ] + 20
} else {
Exp[ id ] = Exp[ id ] + 10
}
}
public SprawdzPoziom( id )
{
while( Exp[ id ] >= POZIOMY[ Poziom[ id ] ] && Poziom[ id ] < MAXPOZIOM )
Poziom[ id ] ++
new const POZIOMY[ MAXPOZIOM ] = {
0,
81, 102, 251, 475, 766, 1120, 1577, 2093, 2644, 3263,
4040, 4888, 5785, 6745, 7829, 8926, 10119, 11340, 12809, 14402,
16042, 17686, 19365, 21050, 22818, 24625, 26584, 28702, 30985, 33332,
35762, 38212, 40758, 43443, 46212, 49003, 51956, 54933, 58010, 61135,
64261, 67489, 70734, 74087, 77444, 80864, 84447, 88269, 92166, 96063,
100095, 104191, 108329, 112555, 116927, 121347, 125838, 130332, 134840, 139401,
144071, 148823, 153579, 158594, 163792, 169027, 174347, 179702, 185179, 190663,
196194, 201775, 207372, 213145, 218925, 224925, 230931, 237143, 243361, 249714,
256163, 262627, 269118, 275795, 282515, 289287, 296152, 303085, 310096, 317283,
324512, 331833, 339156, 346534, 354000, 361544, 369225, 376999, 384826
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Gracz( id )
{
if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
return true
return false
}
public client_connect( id )
{
WczytajExp( id )
}
public client_disconnect( id )
{
ZapiszExp( id )
}
public WczytajExp( id )
{
new name[ 35 ]
new vaultdata[ 256 ]
new vaultkey[ 64 ]
get_user_name( id, name, 34 )
format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 )
replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )
new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]
parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 )
Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
Exp[ id ] = str_to_num( exp )
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ZapiszExp( id )
{
new name[ 35 ]
get_user_name( id, name, 34 )
new vaultdata[ 256 ]
new vaultkey[ 64 ]
format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata )
}
public PokazHUD( id )
{
if( !Gracz( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], POZIOMY[ Poziom[ id ] ] )
return PLUGIN_HANDLED
}
public Odrodzenie( id )
{
set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}
Posted by Snuffi on 31.01.2016 22:55 in Prośby o Klasę/Perk
Do Zamknięcia
Posted by Snuffi on 31.01.2016 22:29 in Prośby o Klasę/Perk
Ok , Dzięki czekam na następne
Posted by Snuffi on 31.01.2016 22:21 in Prośby o Klasę/Perk
Dzięki
Posted by Snuffi on 31.01.2016 22:12 in Prośby o Klasę/Perk
Klasy już zrobione : Amadeusz , Bandyta , Diablo , SpeedHacker , Snajper , Saper , Narkoman , Straznik , Szpieg , Cichy zabójca
Posted by Snuffi on 31.01.2016 22:09 in Prośby o Klasę/Perk
Speed Hacker:
#include);
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Speed Hacker";
new const opis[] = "Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Dzięki
Posted by Snuffi on 31.01.2016 21:54 in Prośby o Klasę/Perk
Proszę o klasy
między innymi :
Klasy [zwykłe]:
Amadeusz - Dodatkowe 5(+inteligencja) obrażeń z MP5
Bandyta - Ma 1/2 na odrodzenie się po śmierci
Elektryk - Masz 2 błyskawice ( Użycie: Klawisz E)
Cichy Zabojca - Gdy kucnie na nożu jest niewidzialny oraz posiada M4A1 i DGL + statystyki
Medyk - Posiada 2 apteczki, +10 dmg z famasa
Narkoman - Po naładowaniu noża zatruwa wrogów 3x ataki ( 10 dmg + int )
General - Posiada +8dmg z uzi i tmp 75+int obrażeń z HE (2int = 1dmg)
Lekarz - Może wskrzeszać, regeneruje 30 HP co 5 sekund
Saper - Posiada 3 miny, aug i glock
Snajper - 200 procent obrażeń z AWP (+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
Szpieg - 1/6 na zrespienie się na respie przeciwnika oraz ma ubranie wroga
Straznik - Widzi niewidzialnych i ma krowe
Diablo - Posiada 2 duchy (Klawisz: E)
Partyzant - Posiada zmniejszoną widoczność i grawitacje oraz 1/10 na oslepienie wroga
Zlodziej - Ma zmniejszona widoczność oraz 1/3 szansy na zabranie perka swojej ofierze
Bojownik - 40hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo
Speed Hacker - Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki
Zaus - 1/5 szansy na zamrożenie wroga +8 dmg z M4A1
Klasy [Premium]:
(Premium) Ghost - Zadajesz 10(+int) obrażeń więcej, posiada M4A1 i ubranie wroga
, 1/3 z HE + 3 skoki
(Premium) Archaniol - 1/12 ze wszystkich broni, posiada 2 duchy, 3 skoki, wszystkie granaty oraz M4A1
(Premium) Zwiadowca - Posiada AWP 1/1, posiada ciche kroki oraz 3 skoki
(Premium) Szturmowiec - Niewidzialny z nożem, +5 DMG z każdej broni, 3 skoki
z Góry dziękuje
//Klasy nie musza mieć takiej samej nazwy !
Posted by Snuffi on 23.01.2016 23:26 in Prośby o Klasę/Perk
Łap assasina
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new oneonone[33][31];
new const nazwa[] = "[P] Assasin ";
new const opis[] = "Niewidka 1/255 , 1/1 z kosy | Koszt 4.92";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_)
{
client_print(id, print_chat, "[[P] Assasin ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 1
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}