Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Sherry

Odnotowano 40 pozycji dodanych przez Sherry (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#689279 [ROZWIĄZANE] Wyswietlanie się perk zamiast przedmiot

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 20:33 w Problemy

Dziękuję za pomoc. Problem rozwiazany ;) Temat do zamknięcia




#689254 [ROZWIĄZANE] Wyswietlanie się perk zamiast przedmiot

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 19:15 w Problemy

Błędy:

Spoiler



#689246 [ROZWIĄZANE] Wyswietlanie się perk zamiast przedmiot

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:45 w Problemy

Zmienilem tak:

Spoiler

 

Na

 

Spoiler

 

Wszystko jest OK?

 

 




#689244 Po dodaniu frakcji, Menu klasy nie dziala

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:40 w Problemy

Napisałem tak:

Spoiler

 

Ale problem dalej wystepuje... i dalej nie ma dzwieku. gdzie moglby byc jeszcze blad?

 




#689238 Po dodaniu frakcji, Menu klasy nie dziala

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:28 w Problemy

Teraz jest chyba gorzej, bo nawet nie ma tego dzwieku jak /klasa lub /profesja wpisuje heh. A powinno się wyswietlac 1. Klasy Standardowe 2. Klasy Premium. Taki mialem w tym cel... ;/




#689235 [ROZWIĄZANE] Wyswietlanie się perk zamiast przedmiot

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:22 w Problemy

Witam. Calkiem nie dawno napisalem na tym forum problem, ktory mialem, a mianowicie chcialem by bylo przedmiot zamiast perk. problem zostal rozwiazany poniewaz /przedmiot zaczelo dzialac, a nie perk. Zmienilem:

 

Spoiler

Ale tutaj ciągle wyswietla się perk, wiec nie stalo się tak jak chciałem by bylo. : http://scr.hu/2jyq/hzh28

Proszę o pomoc.

 



#689233 Po dodaniu frakcji, Menu klasy nie dziala

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:18 w Problemy

Spoiler



#689231 Po dodaniu frakcji, Menu klasy nie dziala

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 18:16 w Problemy

Dodałem nowe klasy na swoj serwer oraz nadalem im frakcje oraz klasom premium oczywiscie nadalem uprawnienia. Po dodaniu tego nie moge wybrac zadnej z klas ponieważ Menu wyboru klas nie dziala po wpisaniu /klasa mimo ze slysze ten charakterystyczny dzwiek.
Oto mój plik plugins-codmod.ini
Spoiler



#689169 Błąd kompilacji Tsuchikage.amxx

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 09:50 w Problemy

Zrobiłem to:

Spoiler

 

Błędy:

Spoiler



#689168 Błąd kompilacji Raikage.amxx

Napisano przez Sherry w 18.02.2015 09:45 w Problemy

Czyli będzie tak:

 

Spoiler

 

 

Wyskakują kolejne błędy:

Spoiler



#689141 Proszę o Klasę "Hokage" i pomoc z innymi

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 22:56 w Prośby o Klasę/Perk

Mizukage i Kazekage są już gotowi.




#689138 Błąd kompilacji Tsuchikage.amxx

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 22:49 w Problemy

Chcialbym oczywiscie dowiedziec się Gdzie zrobilem bląd , ewentualnie Co zostalo i gdzie dodane. Jestem w tym na razie amatorem, ale chetnie sie nauczę. Proszę o pomoc
 
Zrobiona przezemnie klasa.
Spoiler
 
 
Błędy:
Spoiler

 




#689129 Błąd kompilacji Raikage.amxx

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 22:25 w Problemy

Błędy:

 

Spoiler

 

Klasa zrobiona błędnie przezemnie:

Spoiler

 

Chciałbym wiedziec w ktorej linijce jest błąd lub co jest dodane. Proszę o pomoc.

 




#689123 Prośba o perk Byakugou no in oraz Buty Akatsuki

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 22:18 w Prośby o Klasę/Perk

dziękuję + leci , czekam na następny heh




#689102 Prośba o perk Byakugou no in oraz Buty Akatsuki

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 20:35 w Prośby o Klasę/Perk

 
Byakugou no in - Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit
Buty Akatsuki - Otrzymujesz +10 kazdego atrybutu ( Zdrowie, Kondycja, Inteligencja, Wytrzymalosc)



#689014 Proszę o Klasę "Hokage" i pomoc z innymi

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 17:03 w Prośby o Klasę/Perk

Szukam pomocy z 5 klasami , poniewaz nie potrafie za dobrze robic klas z szansami np 1/2 na scout. tzn wyskakuje na amxx.pl generator klas wyskakuja mi zazwyczaj 4 bledy. Ale do rzeczy:
Chce aby frakcja tych klas nazywala sie: Klasy Premium
 
1) Hokage [Uprawnienie H]
Zdrowie : 15
Kondycja: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 10
 
Opis: Dostaje Ak47 i M4A1 + USP + WSZYSTKIE GRANATY
 
Bonusy:
+ 5 DMG z kazdej broni
Szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 1/6
Szansa na zabojstwo z HE 1/3
MultiJump
1 apteczka
 
 
2) Raikage [Uprawnienie G]
Zdrowie : 15
Kondycja: 30
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 0
 
Opis: Dostaje Deagle + WSZYSTKIE GRANATY
 
Bonusy:
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z Deagle 1/4
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z HE 1/3
MultiJump
Szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 1/3
1/1 z noza
 
Aktualnie staralem sie sam zrobic klasę, ale wyskakują błędy
Spoiler
 
Błędy:
Spoiler
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Raikage.sma(24) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
codclass_Raikage.sma(149) : error 021: symbol already defined: "TakeDamage"

2 Errors.
Could not locate output file codclass_Raikage.amxx (compile failed). 

 
3) Tsuchikage [Uprawnienie F]
Zdrowie : 30
Kondycja: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 10
 
Opis: Dostaje Ak47 i M4A1 + Deagle + WSZYSTKIE GRANATY
 
Bonusy:
Grawitacja : 400
MultiJump
1/12 na natychumiastowe zabojstwo z AK47 i M4A1
1/3 na natychmiastowe zabojstwo z HE
 
4) Mizukage [Uprawnienie E]
Zdrowie : 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 10
 
Opis: Dostaje Scouta i AWP + Deagle
 
Bonusy:
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z AWP 1/1
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z Scout 1/2
4 rakiety
 
Klasa nie chcę się skompilować:
Spoiler
 
Błędy:
Spoiler
  • 0
 
 
5) Kazekage [Uprawnienie D]
Zdrowie : 25
Kondycja: 10
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 10
 
Opis: Dostaje P90 + USP + WSZYSTKIE GRANATY
 
Bonusy:
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z P90 1/8
Szansa na natychmiastowe zabojstwo z HE 1/3
Posiada 4 miny
przezroczystosc postaci na nozu : 60
 
Bardzo proszę o pomoc.Powtarzam wszystkie te klasy maja FRAKCJE: Klasy Premium



#689013 Prośba o Perk "c4" i Pomoc z kilkoma innymi

Napisano przez Sherry w 17.02.2015 16:54 w Prośby o Klasę/Perk

Witam. Tak jak w temacie. Proszę o pomoc z tworzeniem perków. 
c4 - Otrzymujesz HE i masz 1/3 szans na zabicie przeciwnika z granatu.
Mangekyou Sharingan - Otrzymujesz +10 do wtrzymalosci i zadajesz +10 dmg + int wiecej
Byakugou no in - Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit
Hiraishin Kunai - Natychmiastowe zabicie z noza (Przy uzyciu prawego przycisku myszki)
Samehada - Twoje zdrowie regeneruje sie o LW procent zadanych obrazen
Buty Akatsuki - Otrzymujesz +10 kazdego atrybutu ( Zdrowie, Kondycja, Inteligencja, Wytrzymalosc)
Susanoo Kagutsuchi - Natychmiastowe zabicie z AWP
Susanoo - Otrzymujesz 25 zdrowia i 25 wytrzymalości.
Tajemnica Temari - Otrzymujesz 1/4 lub 1/6 szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Sage Mode - Za kazdego zabitego otrzymujesz 20 HP i regenerujesz 10 HP co 5 sekund
 
To jest moja praca nad konkretnymi perkami. Będę opisywał co nie działa i dlaczego.
 
1) Byakugou no in [Perk, który nie może się skompilowac]
Spoiler

 

2) Sage Mode: [Perk nie może się skompilować (Moja przeróbka)]:

Spoiler

 

3) Susanoo Kagutsuchi: [Perk nie zabija 1/1 z awp , tylko zadaje 99 dmga zawsze. Nie wiem jak to naprawic]

Spoiler
 
4) Hiraishin Kunai [Nie zabija 1/1 z kosy (PPM)]:
Spoiler
 
5) Samehada [Perk nie działa]:
Spoiler
 
 
 

 




#688898 Błąd Kompilacji klasy Mizukage

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 22:57 w Problemy

Błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Mizukage.sma(183) : error 021: symbol already defined: "TakeDamage"

1 Error.
Could not locate output file codclass_Mizukage.amxx (compile failed).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Mizukage (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje Scouta i AWP + Deagle Bonusy: Szansa na natychmiastowe zabojstwo z AWP 1/1 Szansa na natychmiastowe zabojstwo z Scout 1/2 4 rakiety";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new const frakcja[] = "Klasy Premium";

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Mizukage (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}



#688896 Błąd podczas kompilacji klasy Raikage

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 22:49 w Problemy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Raikage [Premium]";
new const opis[] = "Dostaje Deagle + WSZYSTKIE GRANATY Bonusy: Szansa na natychmiastowe zabojstwo z Deagle 1/4 Szansa na natychmiastowe zabojstwo z HE 1/3 MultiJump Szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 1/3 1/1 z noza";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new const frakcja[] = "Klasy Premium";

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Raikage [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 3) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Raikage.sma(24) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
codclass_Raikage.sma(149) : error 021: symbol already defined: "TakeDamage"

2 Errors.
Could not locate output file codclass_Raikage.amxx (compile failed).



#688891 Pomoc w połączeniu sily dwoch perkow

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 22:23 w Pytania

Witam. Probowalem polaczyc dwa perki w jeden aby mialy polaczona sile tak jakby... Ale nie wiem jak to zrobic. Moglby ktos pokazac??
 
 
 
1)
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
 
new const perk_name[] = "Byakugou no in";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
 
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
 
if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
 
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;
 
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_CODSKILL)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 
2)
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
 
new const nazwa[] = "Sage Mode";
new const opis[] = "Za kazdego zabitego otrzymujesz 20 HP i regenerujesz 10 HP co 5 sekund";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(nazwa, opis);
 
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+50<max_health? cur_health+50: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
 
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(ma_perk[id])
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
 
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+20<max_health? cur_health+20: max_health;
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#688869 [KOSZ] Proszę o perk "Brama Smierci" i kilka innych

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 21:15 w Prośby o Klasę/Perk

Ok ta odpowiedz mi wystarczy. Zrobilem pare perkow samemu. Zostaly tylko te:

c4 - Otrzymujesz HE i masz 1/3 szans na zabicie przeciwnika z granatu.
Mangekyou Sharingan - Otrzymujesz +10 do wtrzymalosci i zadajesz +10 dmg + int wiecej
Byakugou no in - Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit
Hiraishin Kunai - Natychmiastowe zabicie z noza (Przy uzyciu prawego przycisku myszki)
Samehada - Dodatkowe 10 dmg'a + Za kazde zadane 50 hp leczysz sie 10 hp.
Tajemnica Chounina - Otrzymujesz dodatkowe 50 hp i 10 wytrzymalosci
Tajemnica Jounina - Otrzymujesz dodatkowe 100 hp, ale tracisz 20 kondycji
Buty Akatsuki - Otrzymujesz +10 kazdego atrybutu ( Zdrowie, Kondycja, Inteligencja, Wytrzymalosc)
Susanoo Kagutsuchi - Natychmiastowe zabicie z AWP
Susanoo - Otrzymujesz 25 zdrowia i 25 wytrzymalości.
Tajemnica Temari - Otrzymujesz 1/4 lub 1/6 szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Tajemnica Tenten - Otrzymujesz 1/6 lub 1/12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18"
Sage Mode - Za kazdego zabitego otrzymujesz 20 HP i regenerujesz 10 HP co 5 sekund



#688857 [KOSZ] Proszę o perk "Brama Smierci" i kilka innych

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 20:51 w Prośby o Klasę/Perk

dzięki za pomoc. Wiem ze zakazane w regulaminie ale tylko sie spytam Czy robicie te perki w jakims Generatorze perku typu generator klas czy cos?




#688855 [KOSZ] Proszę o perk "Brama Smierci" i kilka innych

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 20:25 w Prośby o Klasę/Perk

@wH Nie moge pobrac pliku Buty Minato.amxx Powod: Nazwa pliku zawiera niedozwolone znaki




#688846 Błąd kompilacji Tenten.sma(31) : i inne

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 19:59 w Problemy

Dziękuje za pomoc . temat do zamknięcia




#688839 Błąd kompilacji Tenten.sma(31) : i inne

Napisano przez Sherry w 16.02.2015 19:45 w Problemy

 
Witam. Jak próbuje skopilowac swoja klase z szansa na zabicie z danej broni to w kazdej klasie w kompilatorze amxx.pl wyskakują mi takie błędy:
 
Tenten.sma(31) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
Tenten.sma(31) : warning 215: expression has no effect
Tenten.sma(31) : error 001: expected token: ";", but found "]"
Tenten.sma(31) : error 029: invalid expression, assumed zero
Tenten.sma(31) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
 
Nie mam pojecia Jak mogę to naprawic. Proszę o pomoc: Moja klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Tenten";
new const opis[]    = "Dostaje AWP i Deagle Bonusy: 1/2 na natychmiastowe zabojstwo z AWP";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const frakcja[] = "Klasy Standardowe";
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}