Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika M.a.t.e.u.s.z

Odnotowano 21 pozycji dodanych przez M.a.t.e.u.s.z (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#641898 Jak zrobić aby były 2 perki zamiast maks jednego

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 04.06.2014 20:29 w Pytania

dzięki do zamknięcia 




#641895 Jak zrobić aby były 2 perki zamiast maks jednego

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 04.06.2014 20:21 w Pytania

Witam mam pytanie jak zrobić aby maksymalnie zamiast jednego perku były 2 perki 




#640603 Każda klasa ma 1/1 z noża

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 28.05.2014 14:27 w Problemy

Nic więcej nie mam.
Czy to może być spowodowane przeszczepieniem QTM_CodMod  

 

 



#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <nvault>
 
#define PLUGIN "Call of Duty MW by Mentos"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100
 
#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
 
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
 
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
 
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
 
new const co_ile[] = { 1, 10, 25, 100, 200 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
 
new MsgScreenfade;
 
new vault;
 
new SyncHudObj, SyncHudObj2;
 
new gcvarForum;
 
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
     cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
     cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
     cvar_doswiadczenie_za_hs,
     cvar_typ_zapisu,
     cvar_limit_poziomu,
     cvar_proporcja_poziomu,
     cvar_blokada_broni;
 
     
new perk_zmieniony,
     klasa_zmieniona;
 
     
new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     ilosc_perkow;
 
     
new nazwa_gracza[33][64],
     klasa_gracza[33],
     nowa_klasa_gracza[33],
     poziom_gracza[33],
     doswiadczenie_gracza[33],
     perk_gracza[33],
     wartosc_perku_gracza[33];
 
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
     Float:szybkosc_gracza[33],
     Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
     
new punkty_gracza[33],
     zdrowie_gracza[33],
     inteligencja_gracza[33],
     wytrzymalosc_gracza[33],
     kondycja_gracza[33];
 
new bool:gracz_ma_tarcze[33],
     bool:gracz_ma_noktowizor[33];     
 
new bonusowe_bronie_gracza[33],
     bonusowe_zdrowie_gracza[33],
     bonusowa_inteligencja_gracza[33],
     bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
     bonusowa_kondycja_gracza[33];
 
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     ilosc_klas;
 
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
 
new bool:freezetime = true;
 
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen 
cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
cvar_doswiadczenie_za_hs = register_cvar("cod_headshot", "20");
cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200"); 
cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); 
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 
 
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /item", "Pomoc");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
 
register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
 
gcvarForum=register_cvar("cod_forum", "adres forum")
 
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
 
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
 
vault = nvault_open("CodMod");
 
MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
 
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
 
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
 
copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
 
set_task(1.0, "plugin_cfg");
}
 
public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec();
}
 
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
 
public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
 
register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);
register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);
register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);
register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);
 
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
 
register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
 
register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
 
register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
 
register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
 
register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
 
register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
 
register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
new Float: velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
 
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
 
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
 
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;
 
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);
 
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);
 
 
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
 
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
 
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}
 
if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");
 
if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);
 
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
 
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
 
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
 
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
 
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
 
public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
 
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
 
set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
 
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
}
}
}
 
public NowaRunda()
freezetime = true;
 
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
while(damage>20)
{
damage -= 20;
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
 
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
 
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
 
SprawdzPoziom(attacker);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public client_authorized(id)
{
UsunUmiejetnosci(id);
 
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
 
UsunZadania(id);
 
set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
}
 
public client_disconnect(id)
{
ZapiszDane(id);
UsunUmiejetnosci(id);
UsunZadania(id);
}
 
public UsunUmiejetnosci(id)
{
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawNowaKlase(id);
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
punkty_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
inteligencja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
szybkosc_gracza[id] = 0.0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
 
public UsunZadania(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
}
 
public WygranaTerro()
WygranaRunda("TERRORIST");
 
public WygranaCT()
WygranaRunda("CT");
 
public WygranaRunda(const Team[])
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);
 
if(get_playersnum() < 3)
return;
 
for (new i=0; i<playerCount; i++) 
{
id = Players[i];
if(!klasa_gracza[id])
continue;
 
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
SprawdzPoziom(id);
}
}
 
public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {
                
                if(!killer || !victim || TK)
                                return;
                
                if(hitplace == HIT_HEAD)
                {
                           
                new doswiadczenie_za_hs = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs); 
                doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;
 
                ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);
 
                }
}
 
public KomendaOpisPerku(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]);
 
public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
 
format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
 
ColorChat(id, GREEN, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis: %s.", opis_perku);
}
 
public OpisPerkow(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public OpisPerkow_Handle(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
OpisPerku(id, item, -1);
OpisPerkow(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
 
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
 
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
 
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
 
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new data[65], iName[64] 
new acces, callback 
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
 
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
 
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
 
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
 
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
 
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new data[65], iName[64] 
new acces, callback 
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
 
item = str_to_num(data);
 
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
nowa_klasa_gracza[id] = item;
 
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
 
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
 
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT) {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(punkty_gracza[id] < 1)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
        new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
        
        switch(item) { 
                case 0: {
                        if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
                        else szybkosc_rozdania[id] = 0;
                }       
                case 1: {       
                        if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
                                inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");                       
                }
                case 2: {       
                        if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
                                zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 3: {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
                                wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                }
                case 4: {       
                        if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
                                kondycja_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id] > 0)
                PrzydzielPunkty(id);
                
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public KomendaResetujPunkty(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane.");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
ResetujPunkty(id);
}
 
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
 
if(punkty_gracza[id])
PrzydzielPunkty(id);
}
 
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
 
new team = get_user_team(id);
 
if(team > 2)
return;
 
new bron = read_data(2);
 
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
 
if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];
 
get_weaponname(bron, weaponname, 21);
ham_strip_weapon(id, weaponname);
}
 
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
 
UstawSzybkosc(id);
}
 
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 
if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 
if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
{
cs_set_user_nvg(id, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[6][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
 
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
public WyrzucPerk(id)
{
if(perk_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}
 
public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
 
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
 
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
 
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
 
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
 
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
 
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
 
 
ZapiszDane(id);
}
 
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);
 
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new forum[32]
get_pcvar_string(gcvarForum,forum, 31)
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
new hp = get_user_health(id); 
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 4001]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}  
 
public PokazReklame(id)
{
id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote edit. Mentos");
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}
 
public Pomoc(id)
show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub  \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc");
 
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
 
if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}
 
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
 
new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public DotykTarczy(weapon, id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
 
if(gracz_ma_tarcze[id])
return HAM_IGNORED;
 
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
static obroty[33];
 
if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; 
 
new ret;
 
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
perk_gracza[id] = 0;
 
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk_gracza[id] = perk;
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
 
obroty[id] = 0;
 
if(pokaz_info && perk_gracza[id]) 
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
 
public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
if(zmien)
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
}
 
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
 
public UstawNoktowizor(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0)))
cs_set_user_nvg(id, 1);
}
 
public DajBron(id, bron)
{
bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron);
new weaponname[22];
get_weaponname(bron, weaponname, 21);
return fm_give_item(id, weaponname);
}
 
public WezBron(id, bron)
{
bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron);
 
if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]])) 
return;
 
new weaponname[22];
get_weaponname(bron, weaponname, 21);
if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)))
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}
 
public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc)
bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc)
bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc)
bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;
 
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
 
punkty_gracza[id] -= wartosc;
zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
 
punkty_gracza[id] -= wartosc;
inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
 
punkty_gracza[id] -= wartosc;
kondycja_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
 
punkty_gracza[id] -= wartosc;
wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PobierzPerk(id, &wartosc)
{
wartosc = wartosc_perku_gracza[id];
return perk_gracza[id];
}
 
public PobierzIloscPerkow()
return ilosc_perkow;
 
 
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
if(perk <= ilosc_perkow)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
}
}
 
public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len)
{
if(perk <= ilosc_perkow)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, opisy_perkow[perk]);
}
}
 
public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i]))
return i;
return 0;
}
 
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);
 
public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];
 
public PobierzPunkty(id)
return punkty_gracza[id];
 
public PobierzPoziom(id)
return poziom_gracza[id];
 
public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
new zdrowie;
 
if(zdrowie_zdobyte)
zdrowie += zdrowie_gracza[id];
if(zdrowie_bonusowe)
zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
if(zdrowie_klasy)
zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];
 
return zdrowie;
}
 
public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
new inteligencja;
 
if(inteligencja_zdobyta)
inteligencja += inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_bonusowa)
inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_klasy)
inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];
 
return inteligencja;
}
 
public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa)
{
new kondycja;
 
if(kondycja_zdobyta)
kondycja += kondycja_gracza[id];
if(kondycja_bonusowa)
kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];
if(kondycja_klasy)
kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
 
return kondycja;
}
 
public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
new wytrzymalosc;
 
if(wytrzymalosc_zdobyta)
wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
if(wytrzymalosc_bonusowa)
wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
if(wytrzymalosc_klasy)
wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
 
return wytrzymalosc;
}
 
public PobierzKlase(id)
return klasa_gracza[id];
 
public PobierzIloscKlas()
return ilosc_klas;
 
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}
 
public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, opisy_klas[klasa]);
}
}
 
public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
if(equal(nazwa, nazwy_klas[i]))
return i;
return 0;
}
 
public PobierzZdrowieKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return zdrowie_klas[klasa];
return -1;
}
 
public PobierzInteligencjeKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return inteligencja_klas[klasa];
return -1;
}
 
public PobierzKondycjeKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return kondycja_klas[klasa];
return -1;
}
 
public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return wytrzymalosc_klas[klasa];
return -1;
}
 
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
 
public ZarejestrujPerk(plugin, params)
{
if(params != 4)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)
return -1;
 
pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;
get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);
min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);
max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);
 
return ilosc_perkow;
}
 
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
 
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
 
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
 
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"saper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"replicant")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"taktyk")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"powstaniec")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"amadeusz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"talib")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"zwinnyzolnierz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"profesjonalnylekarz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"kucacz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"camoman")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"lekkisnajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Stopper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"snajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"strzelecwyborowy")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"obronca")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"medyk")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"wsparcieogniowe")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"demolitions")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"speedhacker")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"terminator")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"speedhacker")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"assassin")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Predator")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ProPredator")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Proassassin.")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ProRAMBO")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";
        }
        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"RAMBO")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
        }
return ilosc_klas;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
 
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
 
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
 
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
 
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
 
stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}
 
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
 

 




#640110 Każda klasa ma 1/1 z noża

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 25.05.2014 06:40 w Problemy

 

komandos

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 

 




#639906 Każda klasa ma 1/1 z noża

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 23.05.2014 19:05 w Problemy

 

Kucacz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

proszę bardzo o to chodziło?? 




#639878 Każda klasa ma 1/1 z noża

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 23.05.2014 14:42 w Problemy

Witam.

Tak jak w tytule napisałem mam problem z 1/1 z noża gdyż każda klasa to posiada tz. każda klasa ma 1/1 z noża.

Jak to zmienić? Proszę o szybką odpowiedz i z góry dziękuje. 




#639877 doładowywanie portfela w sklepie by ghost

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 23.05.2014 14:37 w Pytania

temat do zamknięcia już nie potrzebuje pomocy




#636745 doładowywanie portfela w sklepie by ghost

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 05.05.2014 10:27 w Pytania

http://sklep-cs-nawa...eclan.pl/Sklep/

Proszę bardzo.

 




#636713 doładowywanie portfela w sklepie by ghost

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 05.05.2014 06:27 w Pytania

Witam

Mam pytanie. Czy dało by się doładować portfel w automatycznym sklepie by Ghost przelewem czy trzeba kombinować.

Proszę o pomoc ponieważ doładowanie przelewem bardzo by mi się przydało.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz. 




#636642 Problem z sklepem by ghost

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 04.05.2014 18:46 w Problemy

Zreinstaluj i zmień nazwę całego folderu ze wszystkimi folderami sklepu na nazwe sklep następnie wrzuć "sklep" i wejdz na strone www.twojastrona.pl/sklep/install.php i wtedy zainstaluj sklep.




#636261 automatyczy sklep by Gh0st problem po zainstalowaniu sklepu

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 03.05.2014 09:06 w Problemy

Witam. Po udanym zainstalowaniu sklepu by ghost klikając strona główna pojawia mi się taki błąd na wszystkich moich stronach z hostingu.

 

 

Internal Server Error 
Serwer napotkał błąd wewnętrzny lub błąd w konfiguracji i nie mógł wykonać żądania. 
Proszę skontaktować się z administratorem serwera, sklep-cs-nawalnica.gameclan.pl i poinformowania ich o czasie wystąpienia błędu, i wszystko można zrobić, że nie może być przyczyną błędu. 
Więcej informacji na temat tego błędu mogą być dostępne w dzienniku błędów serwera. 
Dodatkowo, 404 Not Found błąd podczas próby użycia ErrorDocument obsłużyć żądania.

 

 

 

Takie coś wyskakuje mi na forum, amxbans oraz na psychostatach po zainstalowaniu tego sklepu.

Proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam




#635876 dodawanie punktów i szybkość biegania w Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 01.05.2014 14:37 w Pytania

Witam 

1. Czy dało by się aby w tabeli dodawania punktów było coś takiego jak ile punktów dodać. Bardzo by mi to pomogło ponieważ nie trzeb by było tyle razy klikać.

2. Co trzeba zmienić aby biegało się wolniej przy danej ilości punktów tz. ktoś ma lvl 500 i da 1000 ptk. w kondycje to biega tak szybko że go nie widać. Chce żeby przy takiej ilości ptk. biegało się wolniej.

Z góry dziękuje za pomoc .




#634450 Call of Duty [COD] by Mentos

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 24.04.2014 16:59 w Gotowe paczki AMXX

Paczka jest super lecz dlaczego na tej paczce nie działa mi admin. Co mam zrobić abym posiadał admina. Z hostingiem jest wszystko ok sprawdzałem na innych paczkach mi działa ale nie na tej. Proszę o pomoc.




#634238 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 23.04.2014 15:08 w Gotowe paczki AMXX

ta paczka jest na windowsa ???




#631637 Serwer nie czyta komend admina

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 12.04.2014 11:09 w Problemy

już działa 

 




#631571 Serwer nie czyta komend admina

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 12.04.2014 06:53 w Problemy

Mam problem z komendami np. 

 

] amxmodmenu

Nieznana komenda: amxmodmenu 
 
Jest tak z każdą komendą. Proszę o pomoc.



#631465 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 11.04.2014 16:56 w Gotowe funkcje

Czy do tego sklepu jest potrzebna licencja ??




#631250 szybkostrzelność broni oraz kolor kulek PB

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 10.04.2014 13:29 w Problemy

Witam. Mam problem z szybkostrzelnością oraz z kolorem kulek w paczce Paintball + Paintball Gun & Mod     . bronie strzelają całymi magazynkami na raz a kulki są wielokolorowe. Czy dało by sie zmienić szybkostrzelność kulek oraz ich kolor na kolor teamu?  Z góry  dziękuje 

 




#629423 automatyczy sklep by Gh0st

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 31.03.2014 16:42 w Problemy

Po wrzuceniu sklepu na forum przez Total Commander nie mogę go tam znaleźć. http://matd134.gameclan.pl/install.php . Instalowałem sklep ok. 5 razy i za każdym to samo nie ma tego sklepu. Proszę o pomoc.




#629100 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 30.03.2014 06:52 w Gotowe funkcje

witam mam pytanie dlaczego po zainstalowaniu sklepu na forum pojawia mi się że jest brak połączenia z serwerem 




#628320 automatyczny vip na serwer

Napisano przez M.a.t.e.u.s.z w 26.03.2014 15:50 w OFF Topic

Mam pytanie. Jak zrobić aby po zakupie vipa  automatycznie po wpisaniu kody vip dodawał się kupującemu  na serwerze. 

Z góry dziękuje za pomoc.