Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika ByQ_Pl

Odnotowano 119 pozycji dodanych przez ByQ_Pl (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 09.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#632684 Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

Napisano przez ByQ_Pl w 17.04.2014 15:52 w Prośby o Klasę/Perk

@up Assasin nie działa, nie ma cichych kroków.




#632634 Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

Napisano przez ByQ_Pl w 17.04.2014 12:56 w Prośby o Klasę/Perk

@Up dzięki, a umiesz zrobić ElitarnegoSnajpera ?




#632537 Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

Napisano przez ByQ_Pl w 16.04.2014 22:19 w Prośby o Klasę/Perk

Dzięki a rest ?

 




#632059 Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

Napisano przez ByQ_Pl w 14.04.2014 15:24 w Prośby o Klasę/Perk

Prosiłbym o 3 takie klasy premium na Coda Nowego, każda na FLAGĘ A :-)


1. Rambo ( Premium )
Posiada:

Famas, Podwójny skok, oraz uzupełnianie magazynku za każde zabicie magazynek. 

 


2. Elitarny Snajper ( Premium )
Posiada:

1/3 z Awp, Smoke, 2x Flash oraz jest szybszy. 

 


3. Assasin ( Premium )
Posiada:

1/3 z Noza, ma 2 skoki mniej widoczny ( o połowe ) i nie słychać jego kroków.




#630240 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisano przez ByQ_Pl w 05.04.2014 13:34 w Problemy

Szybcior mym guru :D

Działa ! :) + dla ciebie i reszty

 

To jest temat który odpowie na 90% rzeczy związanych z resetowanie lvl.

 




#630101 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisano przez ByQ_Pl w 04.04.2014 15:25 w Problemy

Serwer praktycznie 2-3 osoby,

Zapis na nick dodany, 

Chmod dodany i nadal usuwa level.

 

Co może być nie tak ? Sma silniku dałem może coś z nim nie tak ?




#630017 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisano przez ByQ_Pl w 03.04.2014 22:17 w Problemy

Witam

Mam problem, mianowicie resetują mi się Levele po zmianie mapy.

Wszystko w .ini ustawione, zapis na Nick, i nie wiem dlaczego ale level się resetuje i jest 0.

Proszę o pomoc.

W załączniku SMA mojego Coda :)

Załączone pliki




#629842 Prośba o klase Ghost

Napisano przez ByQ_Pl w 02.04.2014 21:20 w Prośby o Klasę/Perk

Witam

Proszę o klase PREMIUM  Ghost, na flagę D

 

  • 1/2 z Awp,
  • 1/4 z He,
  • Mniej widzialny z nozem, ( jakieś 20% )
  • cicho biega.

Bardzo proszę o pomoc :) Wynagrodzę. :)




#629772 Nie wyrzucanie granatów

Napisano przez ByQ_Pl w 02.04.2014 15:56 w Pytania

Dzięki za chęci ;)

Ale chodziło mi bardziej o samo nie wyrzucenie, Twoje rozwiązanie jest ok. Ale każda osoba co miała do czynienia z AirDropem, by co runde dostawała full pakiet granatów, a Drop jest swego rodzaju nagrodą za 10 zabić pod rząd :)

 

Ale + leci za chęci ;)

 




#629771 Prośba o klasę Szpieg 007

Napisano przez ByQ_Pl w 02.04.2014 15:54 w Prośby o Klasę/Perk

Witam 

Proszę o klase Premium na Admin Level F

 

Szpieg 007, 

posiada Deagle, ubranie wroga i nie słychać jego kroków.

 

Niestety mój kod mi nie działa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Agent007 (Premium)";
new const opis[] = "Posiada przebranie wroga oraz nie slychac jego krokow";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0);
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);

ZmienUbranie(id, 1);

ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))

return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}



#629636 Nie wyrzucanie granatów

Napisano przez ByQ_Pl w 01.04.2014 18:01 w Pytania

Witam

Jest plugin blokujący wyrzucanie granatów ?

 

Chodzi o to że gdy klasa w silniku nie ma granatów, ale np. zdobędzie je z Killstreak ( Airdrop ) to po wzięciu ich te granaty znikają.

Da się tak aby one nie znikały.

 




#629624 Nie można zakładać tematów

Napisano przez ByQ_Pl w 01.04.2014 17:24 w Problemy

Jesteś jego Administratorem ?

lub
Jest to czyjeś forum ? Pewnie dostałeś ban, albo trwają jakieś "prace techniczne" i pisanie postów jest wyłączone.




#627399 Witam Witam

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 21:13 w Przywitaj się

Witam Ciebie, drogi użytkowniku :)




#627398 Witajcie Userzy!

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 21:13 w Przywitaj się

Miłego spamowania na forum ! :)  Od ByQa




#627385 Powitać

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 20:40 w Przywitaj się

Miłego spamowania :)




#627383 witam.

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 20:39 w Przywitaj się

Cześć 

VanderKonflikt

 

:)




#627382 Witam ;)

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 20:39 w Przywitaj się

Cześć ! :)




#627381 Baws is here!

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 20:35 w Przywitaj się

Miło mi :) 




#627378 Zig Wita

Napisano przez ByQ_Pl w 22.03.2014 20:32 w Przywitaj się

Witam i Ciebie :)




#625699 [ROZWIĄZANE] Ustawienie opcji "Wyjscie" pod klawisz 0 w menu

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 18:56 w Problemy

Cały kod podałeś ? Czy tylko część ?




#625694 krok 4 problem

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 18:34 w Problemy

Krok 4.
 

4. Uzupełniamy formularz,
_4.1. Adres Hosta. Czyli np 127.0.0.1, na proserwer.pl
_4.2. Nazwa użytkownika bazy danych,
_4.3. Hasło użytkownika bazy danych,
_4.4. Nazwa bazy danych,
_4.5. tutaj nie zmieniaj

Wciskasz potem : Check acces data. 

Zatwierdza Ci dane czy są okej i możesz lecieć dalej.

 




#625693 Problem z odpaleniem pluginu.

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 18:28 w Problemy

Witam
Mam problem z odpalaniem serwera po wgraniu QTM_CodMod, mianowicie 

przerabiałem go na własne potrzeby : 
* usunięte życie, int, speed, wytrzymałość z Hudu
* exp, level etc. = 0 , brak expienia
* usunięcie perków.
Powyższe rzeczy usunąłem ze SMA.


I nie mogę odpalić serwera z tego powodu, kompiluje sie wszystko ok, ale nie odpala serwera.

Logi z konsoli: 
 

L 03/15/2014 - 18:23:18: -------- Mapchange to de_dust2_2009 -------- 
Host_Error: PF_precache_sound_I: Bad string 
'' FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_sound_I: Bad string ''

Proszę Was o pomoc.

Załączone pliki




#625673 Mafia/Żandarmeria

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 16:44 w Prośby o modyfikacje modów

To są pliki graczy na ich komputerach, nie wolno tego przerabiać bo to ingerencja w ich sprzęt. 
 




#625660 Prośba/Pytanie : plugin Winnings

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 15:37 w Pytania dotyczące pluginów

Witam ! :)

Mam pytanie, prośbę, czy da się przerobić ten plugin, żeby po 200 naliczonych zabiciach zmieniał mape ?

 

#include <amxmodx>

 
#include <amxmisc>
 
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
 
#define AUTHOR "Auriss & Nakupenda."
 
#define VERSION "1.3"
 
new CT, TT;
 
public plugin_init()
 
{
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
 
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
 
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa");
 
}
 
public DeathMsg()
 
{
 
new kid = read_data(1);
 
new vid = read_data(2);
 
new Kteam = get_user_team(kid)
 
new Vteam = get_user_team(vid)
 
 
 
if(Kteam == Vteam)
 
{
 
if(Vteam == 2)
 
CT--
 
else if(Vteam == 1)
 
TT--
 
}
 
else if(Kteam == 2)
 
CT++
 
else if(Kteam == 1)
 
TT++
 
Sprawdz_runda(vid);
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
public Sprawdz_runda(id)
 
{
 
if(CT==TT)
 
ColorChat(id, GREEN, "[PlayIt]^x01 Remis!")
 
else
 
{
 
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
 
win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 CT!") : ColorChat(id, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 TT!")
 
}
 
}
 
public Sprawdz_mapa()
 
{
 
if(CT==TT)
 
ColorChat(0, RED, "[PlayIt]^x01 Remis wsrod druzyn!")
 
else
 
{
 
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
 
win == CT ? ColorChat(0, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 CT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 TT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE")
 
}
 
}
 
public client_connect(id)
 
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
 
public Pokaz(id)
 
{
 
if(CT == TT)
 
{
 
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.02, 0, 6.0, 1.0)
 
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / TT: %d", CT, TT)
 
}
 
 
 
new winning = CT > TT ? 1 : 0
 
set_hudmessage(winning ? 0 : 255, 0, winning ? 255 : 0, -1.0, 0.02, 0, 6.0, 1.0)
 
winning ? show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT:%d TT: %d", CT, TT) : show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nTT:%d CT: %d", TT, CT);
 
}



#625626 Szukam pluginu: Klasy postaci

Napisano przez ByQ_Pl w 15.03.2014 13:49 w Szukam pluginu

Witam
Szukam pluginu na wybór klasy postaci, coś podobnego do Cod, Diablo ale
Np. mamy do wyboru 4 postacie : x ; y ; z ; 0,  i np. klasa x ma m4a1, klasa y ma ak, klasa z ma Awp a klasa 0 ma M3.
I że po wpisaniu /klasa wyskakuje nam menu wyboru,  a po napisaniu /klasy opis klas.

Jest taki plugin ?