Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika NaVv

Odnotowano 26 pozycji dodanych przez NaVv (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 20.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#773124 Losowy kod do wpisania.

Napisano przez NaVv w 19.01.2022 23:09 w Zlecenia płatne

Witam,

Szukam osoby która napisze mi następujący plugin.

Plugin 2 razy na mapę (trwa 25 min) w losowej rundzie podawał by losowo wybrany (najlepiej z innego pliku) kod do wpisania i kto pierwszy go wpisze ten otrzyma walutę serverowa (natyv podam na pw). Plus do tego cvar w jakiej granicy ma być losowa ilość waluty

Co do zapłaty myślę że tak z 50 zł mogę dać

Kontakt na pw ale najlepiej na discordzie XmO' x#7534



#773058 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...

Napisano przez NaVv w 09.01.2022 02:18 w Problemy

Wow dziękuję dział i to jeszcze jak :D 




#773052 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...

Napisano przez NaVv w 08.01.2022 12:04 w Problemy

Wywala więcej błędów w szerszym zakresie kodu



#773050 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...

Napisano przez NaVv w 07.01.2022 19:11 w Problemy

Witam,

Jestem zielony jeśli chodzi o pluginy znaczy uczę się i jakoś sobie radze parę razy miałem już takie błędy ale tym razem nie ogarniam. 

public sprawdz(){
    var ilosc_tt2_ = ilosc_tt2();
    log_amx("sprawdzam ilosc tt: %d", ilosc_tt2_);
	if(ilosc_tt2_ == 0){
		for(new i=0; i<=g_MaxPlayers; i++){
			if(is_user_alive(i))
				user_silentkill(i);
		}
		scrim_print(0, "^x01 Ostatni szukajacy ^x03%s^x01 opuscil gre.", terro);
 
		switch(ilosc_ct()){
			case 0..8: ilosc_tt = 1;
			case 9..15: ilosc_tt = 2;
			case 16..23: ilosc_tt = 3;
			case 24..32: ilosc_tt = 4;
		}
 
		drawPlayer();			
	}
}
hidenseek.sma(534) : warning 215: expression has no effect
hidenseek.sma(534) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
hidenseek.sma(534) : error 012: invalid function call, not a valid address
hidenseek.sma(534) : error 029: invalid expression, assumed zero
hidenseek.sma(534) : fatal error 107: too many error messages on one line

Fajnie jakby ktoś pomógł rozwiązać zagadkę 




#772811 Przerobienie "Played Time" od 5 graczy.

Napisano przez NaVv w 22.11.2021 09:08 w Zlecenia płatne

Witam,

 

Poszukuje śmiała który za drobną opłatą przerobi plugin liczący czas gry tak aby działał on od 5 graczy (nie licząc HLVT). Jeśli chodzi o wynagrodzenie myślę że w granicach 70-100zł jestem w stanie dać. Nie będę ukrywać zależy mi też na czasie. 

 

Jeśli chcesz się podjąć zlecenia najszybciej skontaktujesz się ze mną na Discordzie XmO' x#7534 ewentualnie pw na forum.

 

Pozdrawiam. 

 




#772810 [ROZWIĄZANE] wymuszenie sv_restartround 1

Napisano przez NaVv w 22.11.2021 08:37 w Szukam pluginu

Dało radę, dziękuję za pomoc. 




#772775 [ROZWIĄZANE] wymuszenie sv_restartround 1

Napisano przez NaVv w 14.11.2021 08:16 w Szukam pluginu

Witam, 

 

Poszukuję czegoś co wymusi sv_restartround 1 w momencie kiedy mapa już trwa jakiś czas i zaczną wchodzić pierwsi gracze bo bez tego gra się nie zaczyna mam auto join do ct ze względu na losowe dopieranie terro i kiedy mapa już trwa i zaczynają wchodzić ludzie to po prostu gra się nie zaczyna. 

 

Z góry dziękuję za pomoc. 




#772264 Nie daje vipa.

Napisano przez NaVv w 22.07.2021 09:57 w Problemy z pluginami

Dalej nic nie pomogło :/ 




#772257 Nie daje vipa.

Napisano przez NaVv w 19.07.2021 20:40 w Problemy z pluginami

Witam,

Chyba w złym dziale napisałem to napisze tu. 

Otóż mam plugin na losowanie vipa i vip jest z generatora. zrobiłem jak było napisane ale coś tego vipa nie dodaje. 

https://amxx.pl/topi...zy-na-serwerze/

vip.sma

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], gRunda, weapon_id;
 
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_forward(FM_SetModel,  "Fw_NadeModel", 1);
	RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public client_authorized(id , const authid[]){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnected(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
	#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
	return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
	#else
	return Ham_Item_PreFrame;
	#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
		}
	}
}
public logevent_round_start(){
	g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
	g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
	if(!g_FreezeTime){
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 30);
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(get_user_team(id)==1){
		set_user_footsteps(id,1);
	}
	skoki[id]=2;
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] =1 ;
	}
}
public menu_1_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_usp");
		give_item(id, "ammo_45acp");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
	}
}
public menu_2_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	}
}
public menu_3_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
		give_item(id, "weapon_ak47");
		give_item(id, "ammo_762nato");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 4);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 0);
	}
}
public menu_4_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "ammo_338magnum");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(get_user_team(ioid)==1){
			damage*=(100+10)/100;
		}
	}
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wUSP z 10 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wDeagle z 7 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAK z 4 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP z 2 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(get_user_team(id)==1){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==3){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(get_user_team(id)==1){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
			if(item==3){
				menu_4_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Fw_NadeThink(nade){
	if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){
		set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND);
	}
}
stock grenade_type(index){
	new g_Class[9];
	
	pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class));
	
	if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){
		return 0;
	}
	
	new g_Bits = get_pdata_int(index, 114);
	
	if(g_Bits & 1 << 0){
		return 1;
	}
	
	else if(!g_Bits){
		return 2;
	}
	
	else if(g_Bits & 1 << 1){
		return 3;
	}
	
	return 0;
}
public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){
	if(pev_valid(nade)){
		new g_Nade = grenade_type(nade);
		
		new id = pev(nade,pev_owner);
		
		if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
			switch(g_Nade){
				case 1:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0);
				}
				case 2:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 1.0);
				}
				case 3:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0);
				}
			}
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id,"");
}
public Poczatek_Rundy(){
	if(++gRunda == 3){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}
 



#772254 nie dodaje vipa

Napisano przez NaVv w 18.07.2021 11:58 w Problemy

witam,

 

Otóż mam plugin na losowanie vipa i vip jest z generatora. zrobiłem jak było napisane ale coś tego vipa nie dodaje. 

https://amxx.pl/topi...zy-na-serwerze/

vip.sma

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], gRunda, weapon_id;

new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_forward(FM_SetModel,  "Fw_NadeModel", 1);
	RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public client_authorized(id , const authid[]){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnected(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
	#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
	return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
	#else
	return Ham_Item_PreFrame;
	#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
		}
	}
}
public logevent_round_start(){
	g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
	g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
	if(!g_FreezeTime){
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 30);
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(get_user_team(id)==1){
		set_user_footsteps(id,1);
	}
	skoki[id]=2;
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] =1 ;
	}
}
public menu_1_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_usp");
		give_item(id, "ammo_45acp");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
	}
}
public menu_2_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	}
}
public menu_3_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
		give_item(id, "weapon_ak47");
		give_item(id, "ammo_762nato");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 4);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 0);
	}
}
public menu_4_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "ammo_338magnum");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(get_user_team(ioid)==1){
			damage*=(100+10)/100;
		}
	}
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wUSP z 10 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wDeagle z 7 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAK z 4 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP z 2 ammo","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(get_user_team(id)==1){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==3){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(get_user_team(id)==1){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
			if(item==3){
				menu_4_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Fw_NadeThink(nade){
	if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){
		set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND);
	}
}
stock grenade_type(index){
	new g_Class[9];
	
	pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class));
	
	if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){
		return 0;
	}
	
	new g_Bits = get_pdata_int(index, 114);
	
	if(g_Bits & 1 << 0){
		return 1;
	}
	
	else if(!g_Bits){
		return 2;
	}
	
	else if(g_Bits & 1 << 1){
		return 3;
	}
	
	return 0;
}
public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){
	if(pev_valid(nade)){
		new g_Nade = grenade_type(nade);
		
		new id = pev(nade,pev_owner);
		
		if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
			switch(g_Nade){
				case 1:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0);
				}
				case 2:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 1.0);
				}
				case 3:{
					set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0);
				}
			}
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id,"");
}
public Poczatek_Rundy(){
	if(++gRunda == 3){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}




#772151 Non steam nie może użyć komendy

Napisano przez NaVv w 30.06.2021 03:28 w Problemy

Jeny ile z tym zabawy to już chyba wolę by to się wyświetlał w modt. Chyba że się da zrobić plugin ktory po wejściu na server wymusi to graczom. Bo kurcze i tak nikt raczej z tego nie będzie korzystać.



#772145 s% zamiast nazwy

Napisano przez NaVv w 29.06.2021 19:41 w Problemy

Witam wgrałem plugin na tryby granatów i jest problem otóż nsy zamiast nazwy widzą s% 

 

https://forums.allie...663892?p=663892

 

z góry dziękuję za pomoc.




#772143 Non steam nie może użyć komendy

Napisano przez NaVv w 29.06.2021 18:53 w Problemy

Nie moge edytować, dlatego daje nowy post ale coś już nie działa nawet na steam. 




#772142 Non steam nie może użyć komendy

Napisano przez NaVv w 29.06.2021 17:00 w Problemy

Dziękuję działa. 




#772139 Non steam nie może użyć komendy

Napisano przez NaVv w 29.06.2021 14:53 w Problemy

Wkleiłem na koniec kodu i nic chyb, że trzeba coś dopisać.




#772137 Non steam nie może użyć komendy

Napisano przez NaVv w 29.06.2021 13:42 w Problemy

Witam powoli uczę się pisać plugini i za pomocą jednego z poradników zrobiłem menu z komendami. i okazuje się, że ludzie z non steam nie działa 

Zasada pluginu jest prosta wpisujesz /komendy masz listę komend wybierasz i się wywołuje. ale graczom non steam pojawia się takie coś [CSXGuard] "say /sklep": (SD Blocked) 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "komendy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xmox"


new komendy;
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /komendy", "nowemenu");
	
	komendy = menu_create("lista komend","nowemenuhandle");
	menu_additem(komendy,"Zaloguj sie ");//item = 0
	menu_additem(komendy,"Sklep ");//item = 1
	menu_additem(komendy,"Sklep SmS");//item = 2
	menu_additem(komendy,"Przekaz guziki ");//item = 3
	menu_additem(komendy,"Widok z trzeciej osoby ");//item = 4
	menu_additem(komendy,"Widok z pierwszej osoby ");//item = 5
	menu_additem(komendy,"Wycisz gracza ");//item = 6
	menu_additem(komendy,"Menu rang ");//item = 7
	menu_additem(komendy,"Info o VIP ");//item = 8
	menu_additem(komendy,"wyłącz HUD");//item = 9
	
	menu_setprop(komendy, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	
}
public nowemenu(id){
	menu_display(id, komendy);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public nowemenuhandle(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) { 
		case 0:{
			client_cmd(id, "say /konto");
		}
		case 1:{
			client_cmd(id, "say /sklep");
		}
		case 2:{
			client_cmd(id, "say /sklepsms");
		}
		case 3:{
			client_cmd(id, "say /daj");
		}
		case 4:{
			client_cmd(id, "say /thirdperson");
		}
		case 5:{
			client_cmd(id, "say /firstperson");
		}
		case 6:{
			client_cmd(id, "say /mute");
		}
		case 7:{
			client_cmd(id, "say /rangmenu");
		}
		case 8:{
			client_cmd(id, "say /vip");
		}
		case 9:{
			client_cmd(id, "say /hud");
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. 




#772110 Sprawdzenie Tt na koniec rundy i dobranie losowo.

Napisano przez NaVv w 24.06.2021 20:15 w Szukam pluginu

Witam,
Poszukuje pluginu, który na koniec rundy sprawdzi czy jest TT jeśli nie to dobierze jedną losowa osobę i zacznie kolejna rundę. A jeśli jest to nic nie robi.

Z guru Dziękuję i pozdrawiam.



#771873 Sklep w stylu jbpacki.

Napisano przez NaVv w 18.05.2021 00:36 w Zlecenia płatne

Witam,

 

jeśli umiesz w pluginy i chcesz zarobić grosza to zapraszam :D 

 

Chodzi mi tu o sklep coś w stylu sklepu z jb ale jak on ma wyglądać dokładnie to już mówię. 

 

Jak w pluginie wyżej wymienianym chcę osobną walutę "Guziki" 

 

Zdobywanie guzików:

 

tt za ct  zabicie 1(vip2) za hs 3(vip 6)

ct za przetrwanie rundy 3 (vip 6)

Mam jeszcze plugin Head Splash to fajnie jakby za zabicie dzięki niemy dostawało się w tt 4 (vip 8)

vip ADMIN_FLAG_H (t)

komenda /sklep otwiera nam menu:

 

w ct:

1.Ekwipunek chowającego:

  1. Flesh 
  2. Zamrażający (SG) 
  3. +50hp 
  4. +50% speeda na 40s
  5. aBH 5s 

2.Skiny chowającego.(folder models\player\chowany)

  1. skin1
  2. skin2
  3. skin3
  4. skin4

3.Noże.(folder\models\chowany) (dla ct i tt takie same)

  1. nóż1
  2. nóż2
  3. nóż3
  4. nóż4
  5. nóż5
  6. nóż6
  7. nóż7
  8. nóż8

w tt:

1.Ekwipunek szukającego:

  1. HE
  2. Flesh
  3. Zamrażający (SG)
  4. Niewidzialność na 40s
  5. aBH 5s

2. Bronie:

  1. deagl 5 ammo
  2. scout 10 ammo
  3. awp 5 ammo

3.Skiny szukającego (folder models\player\chowany)

  1. skin1
  2. skin2
  3. skin3
  4. skin4

4.Noże (folder\models\chowany) (dla ct i tt takie same)

  1. nóż1
  2. nóż2
  3. nóż3
  4. nóż4
  5. nóż5
  6. nóż6
  7. nóż7
  8. nóż8

Chciałbym tylko by to było na zasadzie jakby wzoru bym ceny sobie sam ustalił bo jeszcze nie wiem jak to będzie dokładnie ,podobnie z modelami nie jeszcze wybranych i tak dalej to bym mógł sobie sam uzupełnić i ewentualnie w przyszłości łatwo dodać więcej modeli ct i tt

I jeszcze jak się da to by pod komenda /skiny otwierało się odpowiednio dla ct i tt menu:

 

1. skiny szukającego (tt) skini chowającego (ct)

  1. jak wyżej w menu 

2. noże:

  1. jak wyżej w menu 

Myślę że 150zł mogę dać, oczywiście do negocjacji ja sam nie potrafię pisać pluginów i też chcę uczciwie zapłacić. 

 

Pw na forum

discord XmO' x#7534 (jestem tez na dc amxx)

Steam id/NaVv666/

 

Pozdrawiam NaVv aka XmO' x




#771867 [ROZWIĄZANE] Nieśmiertelność dla TT

Napisano przez NaVv w 17.05.2021 08:58 w Szukam pluginu

Dziękuję ślicznie działa  ^D^




#771861 [ROZWIĄZANE] Nieśmiertelność dla TT

Napisano przez NaVv w 16.05.2021 20:24 w Szukam pluginu

Witam jak w temacie szukam pluginu by tt przez cały czas było nieśmiertelne. 




#771773 Jailbreak Pack Shop

Napisano przez NaVv w 06.05.2021 04:56 w Pluginy AMXX

Wiem, że temat już trochę ma ale robię serwer i plugin mega mi się przyda. 

Mam mały problem jak zrobić osobny sklep dla ct i tt? bo  niby sobie poradziłem ale nie do końca działa bo gdy chcę kupić 20hp dodaje mi HE :( no zmieniłem przynajmniej tak mi się zdaje cenę przedmiotów a dalej kosztują tyle samo. 

	if(get_user_team(id) == 2)
	{		
		menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w2 guziki\r]","0")
		menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w7 guzikow\r]","1")
		menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w50 guzikow\r]","2")
		menu_additem(menu,"\w+20 HP \r[\w3 guzikow\r]","4")
	}
	if(get_user_team(id) == 1)
	{		
		menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w2 guziki\r]","0")
		menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w7 guzikow\r]","1")
		menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w50 guzikow\r]","2")
		menu_additem(menu,"\wGranat wybuchajacy \r[\w10 guzikow\r]","3")
		
		
	}
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_display(id,menu,0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(!sprawdz(id,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
			
		}
		case 1:
		{
			if(!sprawdz(id,7)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
			
		}
		case 2:
		{
			if(!sprawdz(id,15)) return PLUGIN_HANDLED;
			bhop_enabled[id] = true
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
		}
		case 3:
		{
			if(!sprawdz(id,10)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wybuchowy", prefix);
			
		}
		case 4:
		{
			if(!sprawdz(id,3)) return PLUGIN_HANDLED;
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +20hp", prefix);
		}
	}

Pozdrawiam. 

 




#771761 Porobienie pluginu

Napisano przez NaVv w 03.05.2021 14:15 w Zlecenia płatne

Witam,

 

Buduje HnS czysto for fun może wypali. Nigdy jakoś nie szła mi nauka w pluginy aczkolwiek 2 serwery postawiłem i trzymały się dobrze. 

 

2. Opisz dokładnie czego dotyczy to zlecenie

  • Chodzi o przerobienie pluginu wyślę po kontakcie. tak aby zamiast przenosić cały team była wybierana losowo jedna osoba do TT przy 1-10 graczy dwie osoby do TT przy 11-32 graczach 

3. Zadeklaruj ile możesz za to zaoferować

 

Nie wiem ile można za to zapłacić więc proszę się nie śmiać :P myślę ze 100/150zł oczywiście do negocjacji mogę dać 

 

4. Umieść dane kontaktowe (do wyboru)

 

Pw na forum

discord XmO' x#7534 (jestem tez na dc amxx)

Steam id/NaVv666/

 

Pozdrawiam NaVv akd XmO' x




#771751 Losowy tt

Napisano przez NaVv w 02.05.2021 05:36 w Szukam pluginu

Witam,

 

Poradziłem sobie z jednym ale niestety w pluginie hns nie ma balansu teamu wsense chodzi mi  ot o by co rundę losowało nowego 1 TT przy 1-10 ct oraz 2 nowych tt przy 10+ ct. Wiem, że kiedyś miałem taki plugin. niestety pisać nie potrafię uczyłem się kilka lat temu ale za trudne dla mnie :D. coś takiego jest na dr tylko ze tam daje 1 losowego terro. 

 

za wszelką pomoc dziękuję. 




#771749 [ROZWIĄZANE] [HnS] Szukam pluginu

Napisano przez NaVv w 01.05.2021 21:29 w Szukam pluginu

Nie mogę edytować ale ogarnięte. 




#771745 [ROZWIĄZANE] [HnS] Szukam pluginu

Napisano przez NaVv w 01.05.2021 18:25 w Szukam pluginu

Próbowałem ale nie koniecznie działało a ja tak średnio w pluginy :(