Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika NaVv
Odnotowano 26 pozycji dodanych przez NaVv (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 20.06.2023 )
#773124 Losowy kod do wpisania.
Napisano przez
NaVv
w 19.01.2022 23:09
w
Zlecenia płatne
Szukam osoby która napisze mi następujący plugin.
Plugin 2 razy na mapę (trwa 25 min) w losowej rundzie podawał by losowo wybrany (najlepiej z innego pliku) kod do wpisania i kto pierwszy go wpisze ten otrzyma walutę serverowa (natyv podam na pw). Plus do tego cvar w jakiej granicy ma być losowa ilość waluty
Co do zapłaty myślę że tak z 50 zł mogę dać
Kontakt na pw ale najlepiej na discordzie XmO' x#7534
#773050 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...
Napisano przez
NaVv
w 07.01.2022 19:11
w
Problemy
Witam,
Jestem zielony jeśli chodzi o pluginy znaczy uczę się i jakoś sobie radze parę razy miałem już takie błędy ale tym razem nie ogarniam.
public sprawdz(){ var ilosc_tt2_ = ilosc_tt2(); log_amx("sprawdzam ilosc tt: %d", ilosc_tt2_); if(ilosc_tt2_ == 0){ for(new i=0; i<=g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)) user_silentkill(i); } scrim_print(0, "^x01 Ostatni szukajacy ^x03%s^x01 opuscil gre.", terro); switch(ilosc_ct()){ case 0..8: ilosc_tt = 1; case 9..15: ilosc_tt = 2; case 16..23: ilosc_tt = 3; case 24..32: ilosc_tt = 4; } drawPlayer(); } }
hidenseek.sma(534) : warning 215: expression has no effect hidenseek.sma(534) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-" hidenseek.sma(534) : error 012: invalid function call, not a valid address hidenseek.sma(534) : error 029: invalid expression, assumed zero hidenseek.sma(534) : fatal error 107: too many error messages on one line
Fajnie jakby ktoś pomógł rozwiązać zagadkę
#772811 Przerobienie "Played Time" od 5 graczy.
Napisano przez
NaVv
w 22.11.2021 09:08
w
Zlecenia płatne
Witam,
Poszukuje śmiała który za drobną opłatą przerobi plugin liczący czas gry tak aby działał on od 5 graczy (nie licząc HLVT). Jeśli chodzi o wynagrodzenie myślę że w granicach 70-100zł jestem w stanie dać. Nie będę ukrywać zależy mi też na czasie.
Jeśli chcesz się podjąć zlecenia najszybciej skontaktujesz się ze mną na Discordzie XmO' x#7534 ewentualnie pw na forum.
Pozdrawiam.
#772810 [ROZWIĄZANE] wymuszenie sv_restartround 1
Napisano przez
NaVv
w 22.11.2021 08:37
w
Szukam pluginu
Dało radę, dziękuję za pomoc.
#772775 [ROZWIĄZANE] wymuszenie sv_restartround 1
Napisano przez
NaVv
w 14.11.2021 08:16
w
Szukam pluginu
Witam,
Poszukuję czegoś co wymusi sv_restartround 1 w momencie kiedy mapa już trwa jakiś czas i zaczną wchodzić pierwsi gracze bo bez tego gra się nie zaczyna mam auto join do ct ze względu na losowe dopieranie terro i kiedy mapa już trwa i zaczynają wchodzić ludzie to po prostu gra się nie zaczyna.
Z góry dziękuję za pomoc.
#772264 Nie daje vipa.
Napisano przez
NaVv
w 22.07.2021 09:57
w
Problemy z pluginami
Dalej nic nie pomogło
#772257 Nie daje vipa.
Napisano przez
NaVv
w 19.07.2021 20:40
w
Problemy z pluginami
Witam,
Chyba w złym dziale napisałem to napisze tu.
Otóż mam plugin na losowanie vipa i vip jest z generatora. zrobiłem jak było napisane ale coś tego vipa nie dodaje.
https://amxx.pl/topi...zy-na-serwerze/
vip.sma
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33], gRunda, weapon_id; new const g_Prefix[] = "Vip Chat"; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); register_clcmd("say_team", "VipChat"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); register_forward(FM_SetModel, "Fw_NadeModel", 1); RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public client_authorized(id , const authid[]){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name); } public client_disconnected(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){ #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame; #else return Ham_Item_PreFrame; #endif } public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id); } } } public logevent_round_start(){ g_FreezeTime=false; } public event_new_round(){ g_FreezeTime=true; } public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){ if(!g_FreezeTime){ set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 30); } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ if(get_user_team(id)==1){ set_user_footsteps(id,1); } skoki[id]=2; show_vip_menu(id); if(get_user_team(id)==2){ set_user_health(id, get_user_health(id)+50); } } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] =1 ; } } public menu_1_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "ammo_45acp"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0); } } public menu_2_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); } } public menu_3_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 4); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 0); } } public menu_4_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "ammo_338magnum"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0); } } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ if(get_user_team(ioid)==1){ damage*=(100+10)/100; } } } public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\wUSP z 10 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wDeagle z 7 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAK z 4 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAWP z 2 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(get_user_team(id)==1){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } if(item==3){ return ITEM_ENABLED; } } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(get_user_team(id)==1){ if(item==0){ menu_1_handler(id); } if(item==1){ menu_2_handler(id); } if(item==2){ menu_3_handler(id); } if(item==3){ menu_4_handler(id); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public VipChat(id){ if(g_Vip[id]){ new g_Msg[256], g_Text[256]; read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg)); remove_quotes(g_Msg); if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){ new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]); for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i) && g_Vip[i]) ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text); } return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Fw_NadeThink(nade){ if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){ set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND); } } stock grenade_type(index){ new g_Class[9]; pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class)); if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){ return 0; } new g_Bits = get_pdata_int(index, 114); if(g_Bits & 1 << 0){ return 1; } else if(!g_Bits){ return 2; } else if(g_Bits & 1 << 1){ return 3; } return 0; } public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){ if(pev_valid(nade)){ new g_Nade = grenade_type(nade); new id = pev(nade,pev_owner); if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ switch(g_Nade){ case 1:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0); } case 2:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 1.0); } case 3:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0); } } } } } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id,""); } public Poczatek_Rundy(){ if(++gRunda == 3){ for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
#772254 nie dodaje vipa
Napisano przez
NaVv
w 18.07.2021 11:58
w
Problemy
witam,
Otóż mam plugin na losowanie vipa i vip jest z generatora. zrobiłem jak było napisane ale coś tego vipa nie dodaje.
https://amxx.pl/topi...zy-na-serwerze/
vip.sma
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33], gRunda, weapon_id; new const g_Prefix[] = "Vip Chat"; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); register_clcmd("say_team", "VipChat"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); register_forward(FM_SetModel, "Fw_NadeModel", 1); RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public client_authorized(id , const authid[]){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name); } public client_disconnected(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){ #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame; #else return Ham_Item_PreFrame; #endif } public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id); } } } public logevent_round_start(){ g_FreezeTime=false; } public event_new_round(){ g_FreezeTime=true; } public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){ if(!g_FreezeTime){ set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 30); } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ if(get_user_team(id)==1){ set_user_footsteps(id,1); } skoki[id]=2; show_vip_menu(id); if(get_user_team(id)==2){ set_user_health(id, get_user_health(id)+50); } } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] =1 ; } } public menu_1_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "ammo_45acp"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0); } } public menu_2_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); } } public menu_3_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 4); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 0); } } public menu_4_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "ammo_338magnum"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0); } } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ if(get_user_team(ioid)==1){ damage*=(100+10)/100; } } } public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\wUSP z 10 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wDeagle z 7 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAK z 4 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAWP z 2 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(get_user_team(id)==1){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } if(item==3){ return ITEM_ENABLED; } } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(get_user_team(id)==1){ if(item==0){ menu_1_handler(id); } if(item==1){ menu_2_handler(id); } if(item==2){ menu_3_handler(id); } if(item==3){ menu_4_handler(id); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public VipChat(id){ if(g_Vip[id]){ new g_Msg[256], g_Text[256]; read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg)); remove_quotes(g_Msg); if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){ new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]); for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i) && g_Vip[i]) ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text); } return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Fw_NadeThink(nade){ if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){ set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND); } } stock grenade_type(index){ new g_Class[9]; pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class)); if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){ return 0; } new g_Bits = get_pdata_int(index, 114); if(g_Bits & 1 << 0){ return 1; } else if(!g_Bits){ return 2; } else if(g_Bits & 1 << 1){ return 3; } return 0; } public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){ if(pev_valid(nade)){ new g_Nade = grenade_type(nade); new id = pev(nade,pev_owner); if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ switch(g_Nade){ case 1:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0); } case 2:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 1.0); } case 3:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0); } } } } } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id,""); } public Poczatek_Rundy(){ if(++gRunda == 3){ for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
#772145 s% zamiast nazwy
Napisano przez
NaVv
w 29.06.2021 19:41
w
Problemy
Witam wgrałem plugin na tryby granatów i jest problem otóż nsy zamiast nazwy widzą s%
https://forums.allie...663892?p=663892
z góry dziękuję za pomoc.
#772137 Non steam nie może użyć komendy
Napisano przez
NaVv
w 29.06.2021 13:42
w
Problemy
Witam powoli uczę się pisać plugini i za pomocą jednego z poradników zrobiłem menu z komendami. i okazuje się, że ludzie z non steam nie działa
Zasada pluginu jest prosta wpisujesz /komendy masz listę komend wybierasz i się wywołuje. ale graczom non steam pojawia się takie coś [CSXGuard] "say /sklep": (SD Blocked)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "komendy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xmox" new komendy; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /komendy", "nowemenu"); komendy = menu_create("lista komend","nowemenuhandle"); menu_additem(komendy,"Zaloguj sie ");//item = 0 menu_additem(komendy,"Sklep ");//item = 1 menu_additem(komendy,"Sklep SmS");//item = 2 menu_additem(komendy,"Przekaz guziki ");//item = 3 menu_additem(komendy,"Widok z trzeciej osoby ");//item = 4 menu_additem(komendy,"Widok z pierwszej osoby ");//item = 5 menu_additem(komendy,"Wycisz gracza ");//item = 6 menu_additem(komendy,"Menu rang ");//item = 7 menu_additem(komendy,"Info o VIP ");//item = 8 menu_additem(komendy,"wyłącz HUD");//item = 9 menu_setprop(komendy, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); } public nowemenu(id){ menu_display(id, komendy); return PLUGIN_HANDLED; } public nowemenuhandle(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0:{ client_cmd(id, "say /konto"); } case 1:{ client_cmd(id, "say /sklep"); } case 2:{ client_cmd(id, "say /sklepsms"); } case 3:{ client_cmd(id, "say /daj"); } case 4:{ client_cmd(id, "say /thirdperson"); } case 5:{ client_cmd(id, "say /firstperson"); } case 6:{ client_cmd(id, "say /mute"); } case 7:{ client_cmd(id, "say /rangmenu"); } case 8:{ client_cmd(id, "say /vip"); } case 9:{ client_cmd(id, "say /hud"); } } return PLUGIN_HANDLED; }
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
#772110 Sprawdzenie Tt na koniec rundy i dobranie losowo.
Napisano przez
NaVv
w 24.06.2021 20:15
w
Szukam pluginu
Poszukuje pluginu, który na koniec rundy sprawdzi czy jest TT jeśli nie to dobierze jedną losowa osobę i zacznie kolejna rundę. A jeśli jest to nic nie robi.
Z guru Dziękuję i pozdrawiam.
#771873 Sklep w stylu jbpacki.
Napisano przez
NaVv
w 18.05.2021 00:36
w
Zlecenia płatne
Witam,
jeśli umiesz w pluginy i chcesz zarobić grosza to zapraszam
Chodzi mi tu o sklep coś w stylu sklepu z jb ale jak on ma wyglądać dokładnie to już mówię.
Jak w pluginie wyżej wymienianym chcę osobną walutę "Guziki"
Zdobywanie guzików:
tt za ct zabicie 1(vip2) za hs 3(vip 6)
ct za przetrwanie rundy 3 (vip 6)
Mam jeszcze plugin Head Splash to fajnie jakby za zabicie dzięki niemy dostawało się w tt 4 (vip 8)
vip ADMIN_FLAG_H (t)
komenda /sklep otwiera nam menu:
w ct:
1.Ekwipunek chowającego:
- Flesh
- Zamrażający (SG)
- +50hp
- +50% speeda na 40s
- aBH 5s
2.Skiny chowającego.(folder models\player\chowany)
- skin1
- skin2
- skin3
- skin4
3.Noże.(folder\models\chowany) (dla ct i tt takie same)
- nóż1
- nóż2
- nóż3
- nóż4
- nóż5
- nóż6
- nóż7
- nóż8
w tt:
1.Ekwipunek szukającego:
- HE
- Flesh
- Zamrażający (SG)
- Niewidzialność na 40s
- aBH 5s
2. Bronie:
- deagl 5 ammo
- scout 10 ammo
- awp 5 ammo
3.Skiny szukającego (folder models\player\chowany)
- skin1
- skin2
- skin3
- skin4
4.Noże (folder\models\chowany) (dla ct i tt takie same)
- nóż1
- nóż2
- nóż3
- nóż4
- nóż5
- nóż6
- nóż7
- nóż8
Chciałbym tylko by to było na zasadzie jakby wzoru bym ceny sobie sam ustalił bo jeszcze nie wiem jak to będzie dokładnie ,podobnie z modelami nie jeszcze wybranych i tak dalej to bym mógł sobie sam uzupełnić i ewentualnie w przyszłości łatwo dodać więcej modeli ct i tt
I jeszcze jak się da to by pod komenda /skiny otwierało się odpowiednio dla ct i tt menu:
1. skiny szukającego (tt) skini chowającego (ct)
- jak wyżej w menu
2. noże:
- jak wyżej w menu
Myślę że 150zł mogę dać, oczywiście do negocjacji ja sam nie potrafię pisać pluginów i też chcę uczciwie zapłacić.
Pw na forum
discord XmO' x#7534 (jestem tez na dc amxx)
Steam id/NaVv666/
Pozdrawiam NaVv aka XmO' x
#771867 [ROZWIĄZANE] Nieśmiertelność dla TT
Napisano przez
NaVv
w 17.05.2021 08:58
w
Szukam pluginu
Dziękuję ślicznie działa
#771861 [ROZWIĄZANE] Nieśmiertelność dla TT
Napisano przez
NaVv
w 16.05.2021 20:24
w
Szukam pluginu
Witam jak w temacie szukam pluginu by tt przez cały czas było nieśmiertelne.
#771773 Jailbreak Pack Shop
Napisano przez
NaVv
w 06.05.2021 04:56
w
Pluginy AMXX
Wiem, że temat już trochę ma ale robię serwer i plugin mega mi się przyda.
Mam mały problem jak zrobić osobny sklep dla ct i tt? bo niby sobie poradziłem ale nie do końca działa bo gdy chcę kupić 20hp dodaje mi HE no zmieniłem przynajmniej tak mi się zdaje cenę przedmiotów a dalej kosztują tyle samo.
if(get_user_team(id) == 2) { menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w2 guziki\r]","0") menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w7 guzikow\r]","1") menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w50 guzikow\r]","2") menu_additem(menu,"\w+20 HP \r[\w3 guzikow\r]","4") } if(get_user_team(id) == 1) { menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w2 guziki\r]","0") menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w7 guzikow\r]","1") menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w50 guzikow\r]","2") menu_additem(menu,"\wGranat wybuchajacy \r[\w10 guzikow\r]","3") } menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie") menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej") menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_display(id,menu,0) return PLUGIN_HANDLED } public handle_jb_sklep(id, menu, item) { switch(item) { case 0: { if(!sprawdz(id,2)) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix); } case 1: { if(!sprawdz(id,7)) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_flashbang"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix); } case 2: { if(!sprawdz(id,15)) return PLUGIN_HANDLED; bhop_enabled[id] = true ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix); } case 3: { if(!sprawdz(id,10)) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_hegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wybuchowy", prefix); } case 4: { if(!sprawdz(id,3)) return PLUGIN_HANDLED; set_user_health(id, get_user_health(id) + 20) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +20hp", prefix); } }
Pozdrawiam.
#771761 Porobienie pluginu
Napisano przez
NaVv
w 03.05.2021 14:15
w
Zlecenia płatne
Witam,
Buduje HnS czysto for fun może wypali. Nigdy jakoś nie szła mi nauka w pluginy aczkolwiek 2 serwery postawiłem i trzymały się dobrze.
2. Opisz dokładnie czego dotyczy to zlecenie
- Chodzi o przerobienie pluginu wyślę po kontakcie. tak aby zamiast przenosić cały team była wybierana losowo jedna osoba do TT przy 1-10 graczy dwie osoby do TT przy 11-32 graczach
3. Zadeklaruj ile możesz za to zaoferować
Nie wiem ile można za to zapłacić więc proszę się nie śmiać myślę ze 100/150zł oczywiście do negocjacji mogę dać
4. Umieść dane kontaktowe (do wyboru)
Pw na forum
discord XmO' x#7534 (jestem tez na dc amxx)
Steam id/NaVv666/
Pozdrawiam NaVv akd XmO' x
#771751 Losowy tt
Napisano przez
NaVv
w 02.05.2021 05:36
w
Szukam pluginu
Witam,
Poradziłem sobie z jednym ale niestety w pluginie hns nie ma balansu teamu wsense chodzi mi ot o by co rundę losowało nowego 1 TT przy 1-10 ct oraz 2 nowych tt przy 10+ ct. Wiem, że kiedyś miałem taki plugin. niestety pisać nie potrafię uczyłem się kilka lat temu ale za trudne dla mnie . coś takiego jest na dr tylko ze tam daje 1 losowego terro.
za wszelką pomoc dziękuję.
#771749 [ROZWIĄZANE] [HnS] Szukam pluginu
Napisano przez
NaVv
w 01.05.2021 21:29
w
Szukam pluginu
Nie mogę edytować ale ogarnięte.
#771745 [ROZWIĄZANE] [HnS] Szukam pluginu
Napisano przez
NaVv
w 01.05.2021 18:25
w
Szukam pluginu
Próbowałem ale nie koniecznie działało a ja tak średnio w pluginy
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika NaVv
- Regulamin