Więcej informacji? Jaka modyfikacja itd?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Zawartość użytkownika daslol1
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika daslol1
Odnotowano 49 pozycji dodanych przez daslol1 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 16.06.2023 )
#702573 Restart gry po 10 Sekundach. Problem ;/
Napisano przez daslol1 w 05.06.2015 12:54 w Problemy z pluginami
#702572 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)
Napisano przez daslol1 w 05.06.2015 12:52 w Pluginy AMXX
U mnie ten sposób nie działał, boty normalnie wchodziły i spamowały czat. Jedynie to poskutkowało:
#define PATTERN "([0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9])"
Również u mnie ten sposób (póki co) działa.
#701000 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)
Napisano przez daslol1 w 19.05.2015 07:40 w Pluginy AMXX
Czyli zamieniam:
#define PATTERN "(25[0-5]|2[0-4][0-9]|[01]?[0-9][0-9]?)\.(25[0-5]|2[0-4][0-9]|[01]?[0-9][0-9]?)\.(25[0-5]|2[0-4][0-9]|[01]?[0-9][0-9]?)\.(25[0-5]|2[0-4][0-9]|[01]?[0-9][0-9]?)" // \b
Na kod sebula?
new const PATTERN[] = "((\d{1,3}[^^\d]+){3}\d{1,3})";
Gdy mam oba, to kompilator pokazuje: warning 203: symbol is never used "PATTERN" - jak ten warning usunąć?
#689491 [PROBLEM] Plugin blokujący HE
Napisano przez daslol1 w 20.02.2015 08:45 w Problemy z pluginami
Siema, mam plugin, który blokuje granat 10s po rozpoczęciu rundy (+ freezetime), spełnia swoje zadanie, lecz paskudzi konsolę.
#include <amxmodx> new bool: blokada; public plugin_init(){ register_plugin("Blokada HE", "1.0", "MarWit") register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public NewRound(){ blokada = true set_task(15.0, "Odblokuj") } public CurWeapon(id){ if(blokada && read_data(2)==CSW_HEGRENADE) engclient_cmd(id, "lastinv") } public Odblokuj() blokada = false
L 02/19/2015 - 14:11:26: Info (map "cs_office") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log") L 02/19/2015 - 14:11:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx") L 02/19/2015 - 14:11:26: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/19/2015 - 14:11:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx") L 02/19/2015 - 14:11:27: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/19/2015 - 14:11:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx") L 02/19/2015 - 14:11:28: [AMXX] Run time error 3: stack error
debug dopisany, nic więcej nie sypie. W czym problem?
#688609 Dproto 0.9.543 [13.04.2015] [Fix Exploit & Bug Fix]
Napisano przez daslol1 w 15.02.2015 18:32 w Artykuły i Instrukcje
#685028 [ROZWIĄZANE] Naprawa QuadDamage
Napisano przez daslol1 w 27.01.2015 08:03 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Hejo!
Wczoraj wgrany i sypnął errorem .
L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_quaddamage.amxx")
L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Run time error 4: index out of boundsL 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] [0] codperk_quaddamage.sma::TakeDamage (line 76)
if(!ma_perk[idattacker])
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED if(!(task_exists(idattacker+44))) return HAM_IGNORED SetHamParamFloat(4, damage*4.0) return HAM_IGNORED }
Kod
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define TIME 20 new const perk_name[] = "Quad Damage"; new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!" new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33] new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav" new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb") cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 5, 20) register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; remove_task(id+44) } public client_disconnect(id) { remove_task(id+44) } public plugin_precache() { precache_sound(SoundStart) precache_sound(SoundEnd) } public Client_PreThink(id) { if(task_exists(id+44) && ma_perk[id]) { client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40); switch(CzasTrwania) { case 3: { Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0); client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd) } case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40); case 1: { Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0); cod_set_user_perk(id, 0) } } } } public cod_perk_used(id) { client_cmd(id, "speak %s", SoundStart) set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]); } public QuadDamage(id) { id-=44 CzasTrwania-- } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED if(!(task_exists(idattacker+44))) return HAM_IGNORED SetHamParamFloat(4, damage*4.0) return HAM_IGNORED } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id ); write_short( duration ); write_short( holdtime ); write_short( fadetype ); write_byte ( red ); write_byte ( green ); write_byte ( blue ); write_byte ( alpha ); message_end(); }
#675938 Instalacja - wymiękam
Napisano przez daslol1 w 19.12.2014 21:25 w Problemy
Przepraszam za 3-ci post z kolei, ale nie można go edytować..
Dla osób, które posiadają wersję PHP 5.4:
Należy stworzyć plik .htaccess, z zawartością
<FilesMatch "\.(inc|php|php3|php4|php5|php6|phtml|phps)$"> AddHandler x-httpd-php53 .inc .php .php3 .php4 .php5 .phtml </FilesMatch>
#675766 Instalacja - wymiękam
Napisano przez daslol1 w 19.12.2014 08:54 w Problemy
Cześć.. Kolejny temat w ciągu kilku dni, ale .. cóż..
Mój problem dotyczy instalacji AMXBans Stable (http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/)
W dalszej części pokażę krok po kroku jak przebiegał mój proces instalacji.
Na powyższych screenach widać, że wszystko zostało zrobione prawidłowo, lecz po kliknięciu "Idź do AMXBans..." otrzymałem komunikat:
Warning: Creating default object from empty value in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php on line 12 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php:12) in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php on line 309
Po usunięciu z paska adresu setup.php komunikat wygląda nieco inaczej:
Warning: Creating default object from empty value in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/include/config.inc.php on line 7 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/include/config.inc.php:7) in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/index.php on line 38
O co w tym wszystkim chodzi? Dostęp, tzw procent został dodany..
Plik setup.php - linia 12 i 309
$config->v_web = "Gm 1.6";
header("Location: index.php");
Plik config.inc.php - linia 7
$config->v_web = "1.6";
Oraz plik index.php - linia 38
header("Location:$config->start_page");
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu!
#675615 [ROZWIĄZANE] Problem z blokadą puszczania rakiet
Napisano przez daslol1 w 17.12.2014 23:24 w Problemy
Tak, właśnie tym sposobem było robione..
Pobrałem. Kompilacja lokalna, wrzucam na FTP, zmiana mapy i to samo.
Blokuje rakiety (spadochron działa), ale po 10s nadal nie można jej puścić..
@edit. Hmm, w drugiej rundzie jakby działało.. Dziwne..
@edit 2. Od razu po zmianie mapy nie działa, dopiero w drugiej rundzie.. Czyli wychodzi na to, że nie potrzebnie się zrażałem, że nie działa od początku.. Ehh. Temat do zamknięcia.
#675611 [ROZWIĄZANE] Problem z blokadą puszczania rakiet
Napisano przez daslol1 w 17.12.2014 22:47 w Problemy
Witam! Korzystałem z tej metody blokowania puszczania rakiet (http://amxx.pl/topic...zczania-rakiet/) ale nie działa jak należy .
Blokować - blokuje, ale po upływie zadeklarowanego czasu nie puszcza tych rakiet (cały czas pokazuje informacje, że rakiety można puścić 10s po upływie nowej rundy).
Próbowałem na swoich klasach - blokuje, nie puszcza. Wziąłem nawet klasę (która działała - podane w przykładzie wyżej), nadal blokuje, ale nie puszcza..
Jakim sposobem można to przyblokować?
#675233 [ROZWIĄZANE] [COD Nowy] Drobna modyfikacja dwóch perków
Napisano przez daslol1 w 15.12.2014 17:23 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Dzięki
#675175 [ROZWIĄZANE] [COD Nowy] Drobna modyfikacja dwóch perków
Napisano przez daslol1 w 15.12.2014 08:37 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Cześć! Dopiero zaczynam przygodę z COD Modem i mam drobny problem z modyfikacją dwóch perków, tj. Naboje ninjy oraz notatki kapitana.
Notatki kapitana
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Notatki Kapitana"; new const perk_desc[] = "Odbijasz LW pociskow na runde"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Obecnie jest taki: Odbijasz 1-5 pociskow na runde. Ja natomiast chcę. aby odbijał 4 (nie 1-4, tylko samo 4)
Kolejny perk, Naboje ninjy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Naboje Ninjy"; new const perk_desc[] = "Twoje zdrowie regeneruje sie o LW procent zadanych obrazen"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 22, 30); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (wartosc_perku[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie); return HAM_IGNORED; }
Podobnie jak wyżej, Naboje Ninjy - Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30 procent zadanych obrażeń.
Ja chcę, by regenerowało się o 30 - od razu. Liczę na pomoc
#655076 Muzyka na Ganianym trwa tylko 30 sek
Napisano przez daslol1 w 06.08.2014 10:13 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
30s cisza (ct na bezruchu)
pozniej leci
Załączone pliki
-
jail_ganiany.sma 1,84 KB
39 Ilość pobrań
jail_ganiany.amxx
#654935 Prośba o VIP na Only De_Dust2
Napisano przez daslol1 w 05.08.2014 13:30 w Prośby o modyfikacje modów
Zrobiłem limit do 100. Czyli nie będzie można mieć więcej.
Prefix również zrobiłem jak chciałeś.
Załączone pliki
-
vipek.sma 6,38 KB
37 Ilość pobrań
vipek.amxx
#654909 Prośba o VIP na Only De_Dust2
Napisano przez daslol1 w 05.08.2014 12:03 w Prośby o modyfikacje modów
Może po prostu zrobiłeś coś źle
VIP txt
Spoiler<head> <style type="text/css"> body{ background-color: #000000; font-family:Verdana,Tahoma; color: #FFFFFF; } </style> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8"> </head> <body> <ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br> <li type="square"><font size="1"> Większą prędkość biegania<br> 10 HP co rundę<br> 100 AP co rundę<br> 2000$ co rundę<br> 1 HE co rundę<br> 2 FB co rundę<br> 1 SG co rundę<br> dEagle z 7 nabojami i 35 w magazynku<br> AK47 z 30 nabojami i 90 w magazynku<br> M4A1 z 30 nabojami i 90 w magazynku<br> Pełen magazynek<br> Zwiększone obrażenia z wszystkich broni<br> Dodatkowe życie za zabójstwo ( 30 - HS | 15 - Normalne )<br> Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 800 - HS | 600 - Normalne )<br> Napis VIP w tabeli wyników<br> Prefix przed nickiem<br> Dostaje kasę za podłożenie bomby<br> Dostaje kasę za rozbrojenie bomby<br> Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br> Dostaje kasę za przeżycie rundy<br> Cena vipa: 11.07. </font></li></ul> </body>
Jeśli mógłbyś zrób jeszcze raz tylko bez amoru bo dodaje po 200 287 zależy i prefix V.I.P Limit punktów kamizelki 100 nie 300 Prefix V.I.P
Troszkę nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
#654726 Prośba o przerobienie pluginu LastRequest
Napisano przez daslol1 w 04.08.2014 16:34 w Prośby o modyfikacje modów
Z jakiego silniku korzystasz?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Zawartość użytkownika daslol1
- Regulamin