Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Indoor

Odnotowano 9 pozycji dodanych przez Indoor (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#766095 Efekty z 1.6 do GO

Napisano przez Indoor w 19.04.2020 17:53 w Pytania

 

Provides global forward for chat messages allowing other plugins to manipulate the display of chat messages.

Currently this only supports SayText2 usermessage.
 
Mi nie chodzi o czat gry  :facepalm:

 




#766078 Efekty z 1.6 do GO

Napisano przez Indoor w 18.04.2020 16:44 w Pytania

Cześć, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość w SourceModzie(CS:GO) zrobić takie same efekty "specjalne" jak w 1.6?

Przykładowy kod z 1.6:

static origin[3]
get_user_origin(id, origin)
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_IMPLOSION)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_byte(255)
write_byte(100)
write_byte(5)
message_end();
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(floatround(250/5.0)); // radius
write_byte(255); // r
write_byte(255); // g
write_byte(0); // b
write_byte(120); // life
write_byte(7); // decay rate
message_end();

I chciałbym tez zapytać o kolorowe menu w GO również chodzi mi o takie jakie są w 1.6 

new text4[512], iLen=0, iMax=sizeof(text4) - 1;
iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "\wTest: ^n\r1. \wWybor 1^n\r2. \wWybor 2")
iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n^n\dZapraszamy na nasze forum \wamxx.pl");
iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n\dWpisz \w/m \dlub \w/menu \daby otworzyc menu serwera");
iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n\yCZIT = \rPERM^n\yREKLAMA = \rBAN^n\yEXPIENIE = \rBAN^n\yTXT = \rBAN^n\yBRAK KULTURY = \rBAN");
 
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")



#766060 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisano przez Indoor w 17.04.2020 20:52 w Problemy

Problem rozwiązany, jak zawsze banalny tylko dziwni mnie, że przez tyle czasu było wszystko OK i nagle takie problemy...

 

 

W plugin_init()

 

Zamieniłem 

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");

 

Na

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline", true);

 

:mur:  :mur:




#766057 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisano przez Indoor w 17.04.2020 17:44 w Problemy

To co podałeś to miałem od początku i również był ten sam błąd w nocy dodałem tylko "if(pev_valid(c4fake[id]))" sprawdzić czy coś pomoże jednak nic nie zdziałałem




#766055 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisano przez Indoor w 17.04.2020 16:55 w Problemy

Mam to od początku w ResetHUD

if (c4fake[id] > 0){

if(pev_valid(c4fake[id])){
remove_entity(c4fake[id]);
}
c4fake[id] = 0
}



#766044 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisano przez Indoor w 17.04.2020 12:48 w Problemy

Plugin to DiabloMod by Gutek i Miczu 5.9l lecz mooocno zmodyfikowany przeze mnie. Kod z dokumentacji który podałeś znalazłem w nocy i niestety jest nadal ten błąd
 

L 04/17/2020 - 13:37:55: [ENGINE] Entity 0 can not be removed
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b")
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity")
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX]    [0] 123-include-bez-avg.sma::DelEnt (line 1634)
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX]    [1] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1615)
L 04/17/2020 - 13:37:55: FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict()

FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict()
email debug.log to [email protected]
Fri Apr 17 13:37:55 CEST 2020: Server restart in 10 seconds

 
Linia 1615 odpowiada

DelEnt(c4fake[id]);

 
Linia 1634(remove_entity):


public DelEnt(ent){

if(is_valid_ent(ent))

return;

 

remove_entity(ent);

}

 
A tutaj cały public od meekstone czyli od tego entity

public item_c4fake(id){
	if (c4state[id] > 1){
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
		explode(c4bombc[id],id,0);
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++){
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)){
				new origin1[3];
				get_user_origin(a,origin1);
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)){
					if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0);
					return PLUGIN_CONTINUE;
					UTIL_Kill(id,a,"grenade");
				}
			}
		}
		c4state[id] = 2;
		remove_entity(c4fake[id]);
		c4fake[id] = 0;
	}
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
		new Float:pOrigin[3];
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin);
		c4fake[id] = create_entity("info_target");
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl");
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin);
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4");
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id);
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6);
		
		new Float:aOrigin[3];
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin);
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]);
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]);
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]);
		c4state[id] = 1;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}



#766034 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisano przez Indoor w 17.04.2020 01:55 w Problemy

Cześć. Kupiłem serwer na pukawce do testowanie swojego Diablo wszystko ładnie działało ale jak dzisiaj chciałem wejść na serwer to go crashuje(tóż po wybraniu teamu). Zaznaczę, że nic nie było zmieniane w kodzie Diablo jak i żaden nowy plugin dodawany/usuwany NIC

Błąd w konsoli jest następujący:

L 04/17/2020 - 02:35:32: [ENGINE] Entity 0 can not be removed

L 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b")
L 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity")
L 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX]    [0] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1542)
L 04/17/2020 - 02:35:32: FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
Segmentation fault (core dumped)
 
Linia 1542:
remove_entity(c4fake[id])
 
Więc zamieniłem na takie coś:
 
if(c4fake[id])
{
remove_entity(c4fake[id])
}
 
Błąd zmienił się na taki:
L 04/17/2020 - 02:49:37: FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
Segmentation fault (core dumped)
email debug.log to [email protected]
Fri Apr 17 02:49:37 CEST 2020: Server restart in 10 seconds
 
W zasadzie taki sam ale bez linii gdzie jest błąd :/
Przejrzałem cały kod Diablo nie widzę nigdzie błędu nie wiem co robić ;(
 
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.7.0.695-dev
Build date: 15:54:29 Apr 6 2020 (2186)
 
Metamod-P 1.21p37, Amx Mod X 1.8.3, Reunion, VoiceTranscoder, ReAuthCheck



#766020 Serwer na VPS - zabezpieczenia

Napisano przez Indoor w 16.04.2020 18:57 w Pytania

A tak od samej strony HLDS da się jakoś to lepiej zabezpieczyć? Każdy wie, że HLDS jest dziurawy 




#765882 Serwer na VPS - zabezpieczenia

Napisano przez Indoor w 13.04.2020 19:17 w Pytania

Cześć. Chciałbym postawić serwer na swoim VPS lecz pytanie czy to ma sens? Chcę skorzystać z ReHLDS ale boje się o zabezpieczenia, żeby nikt nie uzyskał dostępu do całej maszyny VPS przez głupi serwer w 1.6 :/ Da się jakoś to DOBRZE zabezpieczyć? Odpalanie procesu na innym użytkowniku niż root to jest podstawa ale coś jeszcze?