Provides global forward for chat messages allowing other plugins to manipulate the display of chat messages.
Currently this only supports SayText2 usermessage.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 9 pozycji dodanych przez Indoor (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
Napisano przez Indoor w 18.04.2020 16:44 w Pytania
Cześć, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość w SourceModzie(CS:GO) zrobić takie same efekty "specjalne" jak w 1.6?
Przykładowy kod z 1.6:
static origin[3] get_user_origin(id, origin) message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_IMPLOSION) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) write_byte(255) write_byte(100) write_byte(5) message_end(); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_DLIGHT); write_coord(origin[0]) // x write_coord(origin[1]) // y write_coord(origin[2]) // z write_byte(floatround(250/5.0)); // radius write_byte(255); // r write_byte(255); // g write_byte(0); // b write_byte(120); // life write_byte(7); // decay rate message_end();
I chciałbym tez zapytać o kolorowe menu w GO również chodzi mi o takie jakie są w 1.6
new text4[512], iLen=0, iMax=sizeof(text4) - 1; iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "\wTest: ^n\r1. \wWybor 1^n\r2. \wWybor 2") iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n^n\dZapraszamy na nasze forum \wamxx.pl"); iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n\dWpisz \w/m \dlub \w/menu \daby otworzyc menu serwera"); iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "^n\yCZIT = \rPERM^n\yREKLAMA = \rBAN^n\yEXPIENIE = \rBAN^n\yTXT = \rBAN^n\yBRAK KULTURY = \rBAN"); new keysczwarta keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2) show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
Napisano przez Indoor w 17.04.2020 20:52 w Problemy
Problem rozwiązany, jak zawsze banalny tylko dziwni mnie, że przez tyle czasu było wszystko OK i nagle takie problemy...
W plugin_init()
Zamieniłem
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
Na
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline", true);
Napisano przez Indoor w 17.04.2020 12:48 w Problemy
Plugin to DiabloMod by Gutek i Miczu 5.9l lecz mooocno zmodyfikowany przeze mnie. Kod z dokumentacji który podałeś znalazłem w nocy i niestety jest nadal ten błąd
L 04/17/2020 - 13:37:55: [ENGINE] Entity 0 can not be removed L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b") L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity") L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] [0] 123-include-bez-avg.sma::DelEnt (line 1634) L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] [1] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1615) L 04/17/2020 - 13:37:55: FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict() FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict() email debug.log to [email protected] Fri Apr 17 13:37:55 CEST 2020: Server restart in 10 seconds
Linia 1615 odpowiada
DelEnt(c4fake[id]);
public DelEnt(ent){ if(is_valid_ent(ent)) return; remove_entity(ent); }
A tutaj cały public od meekstone czyli od tego entity
public item_c4fake(id){ if (c4state[id] > 1){ hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){ explode(c4bombc[id],id,0); for(new a = 0; a < MAX; a++){ if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)){ new origin1[3]; get_user_origin(a,origin1); if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)){ if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0); return PLUGIN_CONTINUE; UTIL_Kill(id,a,"grenade"); } } } c4state[id] = 2; remove_entity(c4fake[id]); c4fake[id] = 0; } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){ new Float:pOrigin[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin); c4fake[id] = create_entity("info_target"); entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl"); entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin); entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4"); entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id); entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6); new Float:aOrigin[3]; entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin); c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]); c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]); c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]); c4state[id] = 1; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano przez Indoor w 17.04.2020 01:55 w Problemy
Cześć. Kupiłem serwer na pukawce do testowanie swojego Diablo wszystko ładnie działało ale jak dzisiaj chciałem wejść na serwer to go crashuje(tóż po wybraniu teamu). Zaznaczę, że nic nie było zmieniane w kodzie Diablo jak i żaden nowy plugin dodawany/usuwany NIC
Błąd w konsoli jest następujący:
L 04/17/2020 - 02:35:32: [ENGINE] Entity 0 can not be removedL 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b")L 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity")L 04/17/2020 - 02:35:32: [AMXX] [0] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1542)L 04/17/2020 - 02:35:32: FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entityFATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entitySegmentation fault (core dumped)Linia 1542:remove_entity(c4fake[id])Więc zamieniłem na takie coś:if(c4fake[id]) { remove_entity(c4fake[id]) }Błąd zmienił się na taki:L 04/17/2020 - 02:49:37: FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity Segmentation fault (core dumped) email debug.log to [email protected] Fri Apr 17 02:49:37 CEST 2020: Server restart in 10 secondsW zasadzie taki sam ale bez linii gdzie jest błądPrzejrzałem cały kod Diablo nie widzę nigdzie błędu nie wiem co robić ;(Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.7.0.695-dev
Build date: 15:54:29 Apr 6 2020 (2186)Metamod-P 1.21p37, Amx Mod X 1.8.3, Reunion, VoiceTranscoder, ReAuthCheck
Napisano przez Indoor w 13.04.2020 19:17 w Pytania
Cześć. Chciałbym postawić serwer na swoim VPS lecz pytanie czy to ma sens? Chcę skorzystać z ReHLDS ale boje się o zabezpieczenia, żeby nikt nie uzyskał dostępu do całej maszyny VPS przez głupi serwer w 1.6 Da się jakoś to DOBRZE zabezpieczyć? Odpalanie procesu na innym użytkowniku niż root to jest podstawa ale coś jeszcze?