Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Uhahany0sw

Odnotowano 21 pozycji dodanych przez Uhahany0sw (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 06.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#437911 VIP Ultimate

Napisano przez Uhahany0sw w 29.07.2012 21:00 w Pluginy AMXX

Gdzie mam dodać ten plik vip_info? Dodaję go do /cstrike, wyskakuje mi okienko napisy różne. Nieznane mi, z innych języków.



#437714 VIP

Napisano przez Uhahany0sw w 29.07.2012 15:37 w Szukam pluginu

Szukam VIP'a, który ma:
-Kamizelkę + Hełm
-200$ co runde
-Podwojny skok
-Granaty (FB.HE,Smoke)
-Prefix Vip w nicku
-Deagle na start

Jest w ogóle coś takiego w internecie?



#435917 Nie idzie kompilować [DeathRun]

Napisano przez Uhahany0sw w 24.07.2012 19:41 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Witam. Pobrałem plugin Deathrun Rangi http://amxx.pl/topic...i-amxx-sql-www/ . Chcę kompilować pliki, które pobrałem, lecz wyskakuje błąd np. taki przy Deathrun_Rangi

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Rangi_Deathrun.sma(37) : fatal error 100: cannot read from file: "db.inl"
Compilation aborted.
1 Error.


Co jest powodem tego?

Załączone pliki




#435411 Menu deathrun

Napisano przez Uhahany0sw w 23.07.2012 15:21 w Szukam pluginu

Witam. Szukam pluginu deathrun, w którym po respawnie otwiera menu i jest do wyboru:
-Szybkość (200%)
-Grawitacja (200%)
-Szybkość + Grawitacja (200%)
-Szybkość + Grawitacja (400%) (VIP)
To ostatnie jest dla VIPa.
Widziałem coś takiego na jednym deathrunie i ciekawi mnie czy jest coś takiego w sieci.
Pozdrawiam!



#434940 Ponowny problem z dodaniem klas

Napisano przez Uhahany0sw w 22.07.2012 10:26 w Problemy

Nikt nie wie? Może był taki temat, a ja nie wiem, niech ktoś chociaż spróbuje.



#434366 Ponowny problem z dodaniem klas

Napisano przez Uhahany0sw w 20.07.2012 13:28 w Problemy

Pisałem już temat, ale jednak nadal jest to samo. Dodaję klasy na mój serwer, wszystko ładnie pięknie, ale, gdy chcę wybrać klasę to jej nie ma. Dodaję klasę do folderu plugins, dopisuję do plugins-cod.ini, ale nic, nadal jej nie ma. Jedna klasa mi tylko zadziałała, jakiś Assassin z tego forum, ale nie mam już .sma. Proszę o pomoc, mogę pokazać co w ftp jest, itp.



#432585 2 klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 15.07.2012 20:13 w Prośby o Klasę/Perk

Niestety, ale żadna mi nie działa.



#432348 2 klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 15.07.2012 12:54 w Prośby o Klasę/Perk

Niestety, ale klasa mi nie działa..



#432269 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 15.07.2012 09:24 w Problemy

Problem rozwiązany. Do zamknięcia.



#432266 2 klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 15.07.2012 09:20 w Prośby o Klasę/Perk

Witam. Mam prośbę, abyście zrobili mi dwie klasy. Normalnie, nie premium
1. Nazwa: Skoczek
Opis: Ma daleki skok co 4 sekundy.
Broń: M4A1
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 10
Zdrowie: 25
Kondycja: 10

2. Pan Famas
Opis: Posiada Famasa, ma 1/2 z noża i podwojny skok
Broń: Famas
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Kondycja: 15

Pozdrawiam!



#432140 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 14.07.2012 19:56 w Problemy

Nie wierzę, że nikt nie umie pomóc. Bardzo mi na tym zależy. Proszę bardzo o pomoc.



#432120 Własne klasy nie działają

Napisano przez Uhahany0sw w 14.07.2012 19:26 w Problemy

Reinstal nie pomaga.



#431724 Problem z własnymi klasami

Napisano przez Uhahany0sw w 13.07.2012 19:14 w Problemy

Widzę, że tylko nie ja mam ten problem. Też chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić.



#431454 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 13.07.2012 08:43 w Problemy

Czy potrafi ktoś to naprawić, pomóc mi jakoś?



#431270 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 12.07.2012 15:41 w Problemy

Nie, tylko zmieniałem nazwę forum.



#431221 System Monet

Napisano przez Uhahany0sw w 12.07.2012 13:37 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nie idzie, przynajmniej ja nie mogę rozwinąć tych "spoilerów".



#431210 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 12.07.2012 12:58 w Problemy

Bez żadnych frakcji.



#431205 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 12.07.2012 12:43 w Problemy

Tak.



#431200 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie idzie dodać klasy

Napisano przez Uhahany0sw w 12.07.2012 12:30 w Problemy

Witam. Zrobiłem sobie klasę na mój serwer cod. Dodałem ją do ftp, wpisałem na plugins-cod.ini, lecz nie ma jej do wyboru. Jestem trochę w tym zielony, więc jeślibyście mogli to mówcie co ewentualnie mam wam pokazać.

Pozdrawiam!



#429292 [ROZWIĄZANE] Dodanie /vip

Napisano przez Uhahany0sw w 06.07.2012 18:28 w Pluginy

Dziękuję! Do zamknięcia.



#429052 [ROZWIĄZANE] Dodanie /vip

Napisano przez Uhahany0sw w 06.07.2012 09:55 w Pluginy

Witam. Czy da się przerobić ten plugin tak, aby po wpisaniu /vip wyskakiwało okno, które pokazuje co ma ten VIP.




#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new give_deagle, give_grenades, give_defuser, armor_amount, score_attrib
new plant_bonus, defuse_bonus, round_bonus

public plugin_init()
{
register_plugin("VIP by Marco", "1.0a", "Draba")

register_event("ResetHUD", "HUDReset", "be")
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_player", 1)

give_deagle = register_cvar("vip_give_deagle", "1")
give_grenades = register_cvar("vip_give_grenades", "1")
give_defuser = register_cvar("vip_give_defuser", "1")
armor_amount = register_cvar("vip_armor_amount", "100")
score_attrib = register_cvar("vip_score_attrib", "1")
plant_bonus = register_cvar("vip_plant_bonus", "50")
defuse_bonus = register_cvar("vip_defuse_bonus", "50")
round_bonus = register_cvar("vip_round_bonus", "400")
}

public HUDReset()
set_vip_attrib()

set_vip_attrib()
{
if(!get_pcvar_num(score_attrib))
return

new players[32], pNum
get_players(players, pNum, "a")

for (new i = 0; i < pNum; i++)
{
new id = players[i]

if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
{
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
write_byte(id)
write_byte(4)
message_end()
}
}
}

public spawn_player(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG))
return

if(get_pcvar_num(give_deagle))
{
give_item(id, "weapon_deagle")

for(new i = 1; i <= 5; i++)
give_item(id,"ammo_50ae")

if(user_has_weapon(id, CSW_GLOCK18))
ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18")
else if(user_has_weapon(id, CSW_USP))
ham_strip_weapon(id, "weapon_usp")

}

if(get_pcvar_num(give_grenades))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

if(get_pcvar_num(armor_amount))
{
new g_armor = get_user_armor(id)

if(g_armor >= 100)
cs_set_user_armor(id, g_armor + get_pcvar_num(armor_amount), CS_ARMOR_VESTHELM)
else
give_item(id, "item_assaultsuit")
}

if(get_pcvar_num(give_defuser) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_defuse(id, 1)

set_vip_attrib()
}
}

public bomb_planted(id)
{
if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(plant_bonus))
}

public bomb_defused(id)
{
if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(defuse_bonus))
}

public logevent_round_start()
{
for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
{
if(!is_user_connected(id))
continue

if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(round_bonus))
}
}

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0

new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0

new wEnt
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, wEnt, "classname", weapon)) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0

ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId))

if(wId == CSW_C4)
{
cs_set_user_plant(id, 0, 0)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_C4, 0)
}
else if(wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE)
cs_set_user_bpammo(id, wId, 0)

return 1
}