Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika M&M's

Odnotowano 30 pozycji dodanych przez M&M's (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 29.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#343738 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisano przez M&M's w 02.01.2012 16:11 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ta łatka nic nie daje dalej errory :facepalm2: :facepalm2: :facepalm2: zapodam taką bez errorów ^D^
Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować :^D :^D :^D



#354248 [ROZWIĄZANE] Wytrzymałośc ma dodawać armoura !

Napisano przez M&M's w 27.01.2012 09:55 w Problemy

Przepraszam, że odkopuję temat, ale gdy dodam
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)) 
zamiast
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
To wyskakuje mi error z kompilacją
undefined symbol "set_user_armor"


Wystarczyło dodać #include <fun> sam sobie odpowiedziałem :facepalm2:



#364812 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję klasy Predator

Napisano przez M&M's w 15.02.2012 12:44 w Prośby o Klasę/Perk

http://www.przeklej....ar-00437f4cb2mv łap :)



#348395 [ROZWIĄZANE] Jak wylonczyc komendę cl_forwardspeed na serwerze ?

Napisano przez M&M's w 12.01.2012 17:23 w Bugi

Shark głupoty pisze łap plugin

Załączone pliki




#357581 [ROZWIĄZANE] Ciągłe crashe serwera najprawdopodobnie CurWeapon

Napisano przez M&M's w 03.02.2012 16:28 w Problemy

http://speedy.sh/5YrpF/QTM-CodMod.sma
łap