Działa dziękuję
+ dla ciebie
Do zamknięcia
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 3 pozycji dodanych przez PlushowY MiŚ (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 19.06.2023 )
Napisano przez PlushowY MiŚ w 04.08.2013 19:50 w Pytania dotyczące pluginów
Działa dziękuję
+ dla ciebie
Do zamknięcia
Napisano przez PlushowY MiŚ w 04.08.2013 17:43 w Pytania dotyczące pluginów
Witam , proszę o przerobienie tego pluginu , tak , aby dźwięk słyszał tylko zabity i zabijający , a nie cały serwer
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "HeadShot Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sbstn"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","Death","ae")
register_cvar("amx_hs_on","1")
register_cvar("amx_hs_info","1")
register_cvar("amx_hs_info_style","1")
register_cvar("amx_hs_sound","1")
register_cvar("amx_hs_sound_style","1")
register_cvar("amx_hs_hud","1")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/hs1.wav")
precache_sound("misc/hs2.wav")
precache_sound("misc/hs3.wav")
precache_sound("misc/hs4.wav")
precache_sound("misc/hs5.wav")
precache_sound("misc/hs6.wav")
precache_sound("misc/hs7.wav")
}
public Death()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new hs = read_data(3)
new killer_hp = get_user_health(killer)
new hs_info = get_cvar_num("amx_hs_info")
new hs_info_style = get_cvar_num("amx_hs_info_style")
new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
new killer_name[32]
new victim_name[32]
new weapon[32]
get_user_name(killer,killer_name,31)
get_user_name(victim,victim_name,31)
read_data(4, weapon, 31)
if(hs && hs_on==1)
{
Sound()
HUD(killer)
if(hs_info==1 && hs_info_style==1)
{
ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01",killer_name,victim_name)
return PLUGIN_CONTINUE
}else if(hs_info==1 && hs_info_style==2)
{
ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01",killer_name,victim_name,weapon)
return PLUGIN_CONTINUE
}else if(hs_info==1 && hs_info_style==3)
{
ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,killer_hp)
return PLUGIN_CONTINUE
}else if(hs_info==1 && hs_info_style==4)
{
ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,weapon,killer_hp)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Sound()
{
new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
new hs_sound = get_cvar_num("amx_hs_sound")
new hs_sound_style = get_cvar_num("amx_hs_sound_style")
if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==2)
{
new rand
rand = random_num(0,6)
switch (rand)
{
case 0:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs1")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs2")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs4")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs5")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs6")
}
case 6:
{
client_cmd(0,"spk misc/hs7")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}else if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==1)
{
client_cmd(0,"spk misc/hs1")
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public HUD(killer)
{
new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
new hs_hud = get_cvar_num("amx_hs_hud")
if(hs_on==1 && hs_hud==1)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(killer,"HEADSHOT!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Jeśli zły dział , to przepraszam i proszę o przeniesienie
Napisano przez PlushowY MiŚ w 05.07.2013 16:11 w Pluginy
Witajcie , mam do Was taką małą prośbę , mianowicie drobna modyfikacja pluginu
Chciałbym , aby prefix , czyli "[Kolejna mapa]" oraz nazwa mapy i rtv były na zielono
A oto sma :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Kolejna mapa"
#define VERSION "v1"
#define AUTHOR "edit:MagikGK"
#pragma semicolon 1
new playernum,
voteleft,
rtv = 0;
new name[32],
nextmap[32],
prefix[32];
new cvar_percentage,
cvar_time,
cvar_minplayers,
cvar_wait,
cvar_adtime;
new bool:change = false;
new bool:can = false;
new bool:voted[33] = false;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
//komendy
register_clcmd("say rtv", "addvote");
register_clcmd("say rockthevote", "addvote");
//eventy
register_logevent("newround", 2, "1=Round_Start");
//cvary
register_cvar("rtv_percentage", "60");
register_cvar("rtv_minplayers", "2");
register_cvar("rtv_waittime", "5");
register_cvar("rtv_wait", "1");
register_cvar("rtv_adtime", "60");
register_cvar("rtv_prefix", "[Kolejna mapa]");
//pobieramy wartosci cvarow
cvar_percentage = get_cvar_num("rtv_percentage");
cvar_minplayers = get_cvar_num("rtv_minplayers");
cvar_time = get_cvar_num("rtv_waittime");
cvar_adtime = get_cvar_num("rtv_adtime");
cvar_wait = get_cvar_num("rtv_wait");
//pobieramy ciagi znakow z cvarow
get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, charsmax(nextmap)); // nastepna mapa
get_cvar_string("rtv_prefix", prefix, charsmax(prefix)); // prefix
if(cvar_adtime != 0) {
set_task(float(cvar_adtime), "advert", _, _, _, "b");
}
//odblokowywanie glosowania
if(cvar_time != 0) {
set_task(float(cvar_time*60), "enablevote", 0);
} else {
can = true;
}
}
public changemap() {
client_print(0, print_chat, "%s Zmiana mapy na %s", prefix, nextmap);
server_cmd("changelevel %s", nextmap);
}
public advert() {
if(can != false) {
client_print(0, print_chat, "%s Aby wymusic zmiane mapy na kolejna z cyklu (%s) wpisz rtv.", prefix, nextmap);
}
}
public newround() {
if(change == true)
changemap();
}
public enablevote() {
can = true;
client_print(0, print_chat, "%s Mozna juz wymuszac zmiane na nastepna mape z cyklu! (%s)", prefix, nextmap);
client_print(0, print_chat, "%s Wpisz rtv aby wymusic.", prefix);
}
public client_disconnect(id) {
if(voted[id] == true && !change) {
voted[id] = false;
rtv--;
get_user_name(id, name, charsmax(name));
}
}
public client_connect(id) {
voted[id] = false;
}
public addvote(id) {
playernum = get_playersnum(0);
if(change != false) {
client_print(id, print_chat, "%s Juz gracze wymusili zmiane na %s", prefix, nextmap);
} else if(cvar_minplayers > playernum) {
client_print(id, print_chat, "%s Musi byc minimum %d graczy aby zaczac wymuszanie...", prefix, cvar_minplayers);
} else if(!can) {
client_print(id, print_chat, "%s Mozna wymuszac po %d minutach...", prefix, cvar_time);
} else if(voted[id] == true) {
client_print(id, print_chat, "%s Juz wczesniej oddales glos za wymuszeniem!", prefix);
} else {
voted[id] = true;
rtv++;
if(floatround(float(rtv/playernum*100)) >= cvar_percentage) {
client_print(0, print_chat, "%s Zmiana na nastepna mape z cyklu zostala wymuszona!", prefix);
set_hudmessage(255, 140, 0, -1.0, 0.35, 1, 6.0, 6.0, 0.1, 0.2, -1);
show_hudmessage(0, "Zmiana na nastepna mape z cyklu (%s) zostala wymuszona!", nextmap);
set_cvar_num("mp_freezetime", 0);
if(cvar_wait > 0) {
client_print(0, print_chat, "%s Zmiana na %s nastapi po zakonczeniu tej rundy!", prefix, nextmap);
change = true;
} else {
client_print(0, print_chat, "%s Zmiana na %s nastapi za chwile...", prefix, nextmap);
set_task(5.0, "changemap", 0);
}
} else {
get_user_name(id, name, charsmax(name));
voteleft = floatround(float(playernum*cvar_percentage/100))-rtv;
client_print(0, print_chat, "%s %s oddal glos aby zmienic mape na nastepna z cyklu! (%s)", prefix, name, nextmap);
client_print(0, print_chat, "%s Potrzeba jeszce %d glosow aby wymusic zmiane!", prefix, voteleft);
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Z góry dziękuję