Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Zabijaka

Odnotowano 3 pozycji dodanych przez Zabijaka (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 25.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#287050 Cod Mod Dark Edition - Wersja 3

Napisano przez Zabijaka w 23.08.2011 14:19 w Nowości

To normalne że na fastDl 1 model z tego coda ściąga mi po 1 min ?

Nie. U mnie całość ściąga 1 - 1.5 minuty.
Restartowałeś serwer po wrzuceniu plików na FD?
Nie wiem jaki masz hosting, ale na Tserwery np najpierw wrzucasz pliki, poten robisz synchronizację, a potem restart serwera i działa :)



#285913 Cod Mod Dark Edition - Wersja 3

Napisano przez Zabijaka w 21.08.2011 10:15 w Nowości

weapon == CSW_AWP

Jeżeli ktoś zostł zabity z AWP

klasa_gracza[idattacker] == r_snajper

Jeżeli klasa zabójcy to snajper

random_num(1,2) == 1

- To jest 1/x. W tym przypadku 1/2. Wzór: random_num(1, x) == 1 gdzie x to dowolny numer

damage >= 100

Jeśli zadane obrażenia były >= 100 (nie zabija od razu za strzał w nogę)

damage <= 200

Jeśli zadane obrażenia są <= 200. Jeśli są większe to znaczy że był headshot więc i tak ktoś zginie. nie ma sensu zmieniać obrażeń.



#285127 Cod Mod Dark Edition - Wersja 3

Napisano przez Zabijaka w 19.08.2011 14:37 w Nowości

Nie działa mi item Moduł odrzutowy.
Nie bardzo kojarzę statyczne zmienne w amx ale czy to:

static moze_skoczyc[MAX+1];

na pewno powinno być w
public CmdStart(id, uc_handle)  

Czy nie tworzy wtedy tablicy za każdym razem?

Inny problem:
Klasa wojska rakietowe - na respie dostaje bazooke. Pokazuje mi różne informacje co do ammo i 52 w zapasie. Zmienia się dopiero po strzale.

Inżynier - Coś to działko nie działa do końca poprawnie. Z tego co rozumiem:
działko można postawić tylko 1 raz. Nawet po rozebraniu działka nie można go ponownie postawić. (można by było to zmienić)
Jeśli po postawieniu działka można je tylko rozbroić to w menu nie powinno być opcji "Postaw".
Po rozebraniu działka, jeśli nie można go znowu postawić to niepotrzebnie jest wyświetlane menu.

Pomysły:
Item:
Napalm - strzelasz z rakiety, po strzale raniony przeciwnik jest jeszcze podpalany. Płonący przeciwnik może podpalać innych. (płomienie zabierają po 2 hp co sekundę przez 10 sekund) lub coś podobnego.

Plecak Adiutanta - Dostajesz możliwość wyboru 1 z kilku losowych przedmiotów

Kule łowcy głów - Natychmiastowe zabicie przez HS'a

Klasy:
Grabieżca - klasa posiadająca x% szansy na ukradnięcie zabitemu przedmiotu (na początku rundy pojawia się menu z pytaniem czy chcesz zastąpić aktualny przedmiot)

Desperado - Dostaje elite i nieskończone ammo + uzi, +5 do obrażeń, 120 hp, 50 pancerza, 120% biegu


Jeśli byłbyś zainteresowany pomocą w ulepszaniu moda daj znać na PW. Sam przerabiałem pierwszą wersję na potrzeby serwerowni :) więc co nieco się orientuję.