Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika d@mi@n22

Odnotowano 3 pozycji dodanych przez d@mi@n22 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 08.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#680659 nie kompiluje sie klasa

Napisano przez d@mi@n22 w 04.01.2015 14:24 w Problemy

Witam,
 
Mam problem z kompilacją klasy, daję kod klasy bo już nie mogę sobie sam z tym dać rady, co nie działa ? nie działa mi niewidka na kucaniu :/
 
 

 
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
 
 
 
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Niewidka podczas kucania na nozu, 10 % obrazen wiecej z ak";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
 
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
 
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_klase[idattacker])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
return HAM_IGNORED;
}



#645462 Klasa z różnymi dodatkami

Napisano przez d@mi@n22 w 25.06.2014 18:43 w Pytania

a jest jakiś poradnik czy coś jak to wszystko razem pododawać aby współgrało ? bo robiłem według własnej wiedzy i nie chodzi .




#645424 Klasa z różnymi dodatkami

Napisano przez d@mi@n22 w 25.06.2014 15:55 w Pytania

Witam,

 

Tak jak w temacie, czy da radę zrobić wszystko razem w klasie : rakiety, miny, dynamity i apteczki ?