Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

DeaLeR^'s Content

There have been 12 items by DeaLeR^ (Search limited from 02.06.2023)


Sort by                Order  

#361729 Szukam /server

Posted by DeaLeR^ on 10.02.2012 15:25 in Szukam pluginu

Mogłeś poświęcić więcej czasu dla google. :) Masz tutaj kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")

// Add your code here...
}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu serwerow Nazwa Serwera!:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Nazwa Serwera #1 Diablo Mod 5.9l", "1", 0)
menu_additem(menu, "Nazwa Serwera #2 Super Hero Mod", "2", 0)
menu_additem(menu, "Nazwa Serwera #3 CoD Modern Warfare", "3", 0)
menu_additem(menu, "Nazwa Serwera #4 Jail Break", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id,"password ;Connect 127.0.0.1:27015")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id,"password ;Connect 127.0.0.1:27015")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id,"password ;Connect 127.0.0.1:27015")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
client_cmd(id,"password ;Connect 127.0.0.1:27015")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}



#360385 Unikalna Paczka Coda by Kasprzak

Posted by DeaLeR^ on 08.02.2012 08:30 in Gotowe paczki AMXX

Nie postarałeś się, za mało klas i wszędzie widzę takie klasy... ;) Paczka 4/10



#343265 Problem z BF2

Posted by DeaLeR^ on 01.01.2012 14:49 in Problemy

Da się je jakoś naprawić? Czy trzeba coś innego zrobić?



#343172 Problem z BF2

Posted by DeaLeR^ on 01.01.2012 11:31 in Problemy

Witam!
Otóż to wgrałem na swój serwer BF2 60 Odznak.
Ale jest jeden problem. Gdy gracz wybierze w menu bf2: pomoc>odznaki1 to wywala go z serwera.
Widziałem temat, ale nie za bardzo go rozumie. Mógłby ktoś jaśniej to wytłumaczyć? Oczywiście pkt. poleci ;d
Pozdrawiam DeaLeR^



#342159 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->

Posted by DeaLeR^ on 30.12.2011 10:33 in Gotowe paczki AMXX

Łap tutaj przerobionego Bazookarza. Jak coś jest na flagę T.


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define MAX 32
#define nazwa "Bazookarz"
#define opis "Dostaje Bazuke za P228"
new const bronie = 1<<CSW_GALIL|1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1];
new bool:ma_klase[MAX+1], bool:has_weapon[MAX+1], bool:reloading[MAX+1], rockets[MAX+1], Float:idle[MAX+1];
new sprite_blast, sprite_nadeexp, sprite_smoke, sprite_trail;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_SetModel, "SetModel");
register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")

register_cvar("cod_law_damage", "120.0");
register_cvar("cod_law_radius", "250.0");
register_cvar("cod_law_rockets", "15");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
sprite_nadeexp = precache_model("sprites/law_exp.spr");
sprite_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
precache_model("models/p_law.mdl");
precache_model("models/w_law.mdl");
precache_model("models/v_law.mdl");
precache_model("models/s_grenade.mdl");
precache_sound("weapons/law_shoot1.wav");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Odrodzenie(id)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Bazookarz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
has_weapon[id] = false;
rockets[id] = 0;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
has_weapon[id] = true;
rockets[id] = get_cvar_num("cod_law_rockets");
}
}

public CmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == 1 && has_weapon[id])
{
new button = get_uc(uc, UC_Buttons);
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);

if(button & IN_ATTACK)
{
button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

if(!rockets[id] || reloading[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.4))
return FMRES_IGNORED;

new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
pev(id, pev_origin, Origin);
pev(id, pev_v_angle, Angle);
velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);

Angle[0] *= -1.0

new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, "rocket");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/s_grenade.mdl");

set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_mins, Float:{-1.0, -1.0, -1.0});
set_pev(ent, pev_maxs, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
set_pev(ent, pev_gravity, 0.35);

set_pev(ent, pev_origin, Origin);
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity);
set_pev(ent, pev_angles, Angle);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(ent)
write_short(sprite_trail)
write_byte(6)
write_byte(3)
write_byte(224)
write_byte(224)
write_byte(255)
write_byte(100)
message_end()

set_pev(id, pev_weaponanim, 7);
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)
if(entwpn)
set_pdata_float(entwpn, 48, 1.5+3.0, 4)
set_pdata_float(id, 83, 1.5, 4)

reloading[id] = true;
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/law_shoot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

if(task_exists(id+3512))
remove_task(id+3512)

set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)
rockets[id]--;
}
else if(button & IN_RELOAD)
{
button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);
}
else if(weapon != 1 && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;

return FMRES_IGNORED;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(has_weapon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_law.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_law.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 1 && has_weapon[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

if(!equal(model, "models/w_p228.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new id = pev(ent, pev_owner);
if(!has_weapon[id])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_law.mdl");
set_pev(ent, pev_iuser4, rockets[id]);
has_weapon[id] = false;
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public task_launcher_reload(id)
{
id -= 3512;
reloading[id] = false;
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
}
public fw_Touch(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

new class[32]
pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))
if(!equal(class, "rocket"))
return FMRES_IGNORED

new attacker = pev(ent, pev_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new Float:g_damage = get_cvar_float("cod_law_damage");
new Float:g_radius = get_cvar_float("cod_law_radius");

new victim = -1
while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)
{
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

pev(victim, pev_origin, Origin);
fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_nadeexp);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(14);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5)
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_smoke);
write_byte(35);
write_byte(5);
message_end();
fm_remove_entity(ent);
return FMRES_IGNORED
}
public message_DeathMsg()
{
static killer, victim;
killer = get_msg_arg_int(1);
victim = get_msg_arg_int(2);

if(wystrzelony[killer][victim])
{
wystrzelony[killer][victim] = false;
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
{
new Float:fOrigin[3], tr, Float:fFraction;
pev(ent, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))
wystrzelony[atakujacy][obrywajacy] = true;

cod_inflict_damage(atakujacy, obrywajacy, damage, 1.0, atakujacy, damagebits);
}



#342111 Paczka FFA by DeaLeR^

Posted by DeaLeR^ on 30.12.2011 08:42 in Gotowe paczki AMXX

Witam!
Ostatnio z nudów zrobiłem paczkę FFA.
Przedstawię od razu plugins.ini, amxx,cfg.

backweapons.amxx                               ; bronie na plecach
abd.amxx                                           ; widoczne obrazenia
afkkicker.amxx                                         ; kickowanie afk players
bomb_explode.amx                                ; 3 losowe soundy 10 sek przed wybuchem bomby
ex.interp.amxx                                          ; wymuszanie interpu
galileo.amxx                                               ; rockthevote czyli votowanie map
grenade_trail.amxx                                      ;trail za granatami
ultimate_sounds_pl.amxx                               ; ultiamte sounds po polsku
sillyc4.amxx                                               ; klejaca paka
amx_parachute.amxx                                   ; spadochron
reasonkicker.amxx                                        ; kick z powodem
bcd_hudtimer.amxx                                      ; czas w hud (C4)
automaticknifeduel.amxx                                 ; duel na noze
ad_manager.amxx                                       ; reklamy w sayu


|- BULLET DAMAGE -|

amx_bulletdamage_recieved "1"  // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "2"  // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane


|- AFK KICKER -|

afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 4 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. 
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 0 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 1 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).


|- ex_interp -|

amx_interp_style 1 - Włączony 0 - Wyłączony plugin 


|- Galileo -|

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 6
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"


|- C4 Timer -|

amx_showc4timer 3 - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3)
amx_showc4flash 0 - Sprite flashing (Optymalnie: 0)
amx_showc4sprite 1 - Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1)
amx_showc4msg 0 - Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0)

|- Grenade Trail -|

grenade_tr 1 ( Optymalnie: 2 )
0 - wcale
1 - wybrane kolory
2 - odmienny/własny/specyficzny - nie jestem pewien
3 - teamu/druzyny
grenade_he "255000000" ustaw kolor dla granatu HE (            255 000 000       - czerowny)
grenade_fb "000000255" ustaw kolor dla Flashbang (000 000 255 - niebieski)
grenade_sg "000255000" ustaw kolor dla Smokegrenade (000 255 000 - zielony)

|- Minibans -|

amx_minibans_forum "http://Cs-TFK.eu" // okresla forum na ktorym mozna zlozyc zazalenie
amx_minibans_hudmsg "1" // okresla czy pokazywac zielony napis na hud
amx_minibans_moreinfo "0" // dla developerow, loguje wiecej informacji
amx_minibans_logs "1" // wlacza / wylacza logi 
amx_minibans_logstype "1" // rodzaj logow, 1 - loguje w logach amxx, 2 - loguje w oddzielnym pliku
amx_minibans_kickdelay "10.0" // czas, po jakim od odtrzymaniu bana gracz zostanie wykopany
amx_minibans_bantype "0" // na co banować graczy? 0 - wykryj automatycznie, 1 - na ip, 2 - na steamid
amx_minibans_bantimes 0 15 30 45 60 180 1440 10080

amx_minibans_reason "Czitujesz!"
amx_minibans_reason "Wstaw SS!"
amx_minibans_reason "Kampisz"
amx_minibans_reason "Obrazasz"
amx_minibans_reason "Lamisz"
amx_minibans_reason ""
amx_minibans_reason ""

|- Reason Kicker -|

amx_kick_r1 "Kampisz"
amx_kick_r2 "Obrazasz"
amx_kick_r3 "Uwaga 1/3"
amx_kick_r4 "Uwaga 2/3"
amx_kick_r5 "Uwaga 3/3"
amx_kick_r6 "Cele Mapy!"
amx_kick_r7 ""

Zapraszam do oceniania !!
I do sciągania:
1. http://www39.zippysh...72031/file.html
2. http://www.przeklej....003adi05u0gj3sp



#339982 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->

Posted by DeaLeR^ on 26.12.2011 15:46 in Gotowe paczki AMXX

Moduły odblokuj... Przecież napisane jest, że masz looknąć na modules.ini.
Powinno wyglądać to tak:
;;;
; To enable a module, remove the semi-colon ( ;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use	  ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;mysql
;sqlite
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.			  ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.							  ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.					   ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich



#272896 Problem z odznakami na BF2

Posted by DeaLeR^ on 23.07.2011 12:44 in Problemy

Sprawdź cvary bf2_active/power. Jak masz na 0 to nie dzialają a jak na 1 ustawisz to będą działać



#272893 BF2 Odznaki

Posted by DeaLeR^ on 23.07.2011 12:33 in Problemy

Siema, jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jak dodać odznakę do modu BF2. Z góry dzięki. Jak nie wiecie to chociaż napiszcie, gdzie się je dodaje.



#270931 Szukam pluginy na komende /radio

Posted by DeaLeR^ on 17.07.2011 16:36 in Szukam pluginu

Witam, o dłuższej pory szukam pluginu RADIO. Pamiętam, że polega on na tym, że wpisujesz komendę /radio i pokazuje ci się menu radia i możesz tam słuchać radia np. RadioZet.
Pozdrawiam szymek.



#262607 Plugin przekierowywanie z serwera na serwer

Posted by DeaLeR^ on 25.06.2011 09:55 in Szukam pluginu

Szukałem, ale nie znałem nazwy plugina.



#262602 Plugin przekierowywanie z serwera na serwer

Posted by DeaLeR^ on 25.06.2011 09:37 in Szukam pluginu

Witam,
chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdę plugin z przekierowywaniem z serwera na serwer. Z góry dzięki!