Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Ranny Ptaszek

Odnotowano 121 pozycji dodanych przez Ranny Ptaszek (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#340794 Errory podczas kompilacji helikopterzysty

Napisano przez Ranny Ptaszek w 28.12.2011 23:10 w Problemy

Cześć :)

Mam mały problem podczas kompilacji, zmieniłem tylko samą nazwę tej klasy i od razu podczas kompilacji mam masę errorów. Proszę o pomoc :)

codclass_helikopterzysta.sma(132) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_perk"
codclass_helikopterzysta.sma(135) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_perk"
codclass_helikopterzysta.sma(139) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_perk"
codclass_helikopterzysta.sma(328) : error 017: undefined symbol "EV_SZ_perkname"
codclass_helikopterzysta.sma(328) : warning 215: expression has no effect
codclass_helikopterzysta.sma(328) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_helikopterzysta.sma(328) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_helikopterzysta.sma(328) : fatal error 107: too many error messages on one line



Poleci dużo plusów :D

Załączone pliki




#340795 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisano przez Ranny Ptaszek w 28.12.2011 23:11 w Pytania

Witam :)

Mam parę problemów i proszę was o pomoc:

1. codclass_wyszkolony_snajper.sma - Prosiłbym o zrobienie, aby klasa miała 1/2 z AWP, oraz żeby była średnio niewidzialna podczas kucania.

2. codclass_terrorysta.sma - Proszę o dodane ADMIN_FLAG_G.

3. systemmonet_sklep.sma - Proszę o usunięcie dolarów tak, aby zostały same monety.


Za każdą jaką kol wiek pomoc polecą plusy !!




P.S.
Czym się różni ADMIN_LEVEL_G od ADMIN_FLAG_G?

Załączone pliki




#341761 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisano przez Ranny Ptaszek w 29.12.2011 15:59 w Pytania

codclass_wyszkolony_snajper.sma - Niestety, ale podczas kucania nadal go widać.

systemmonet_sklep.sma - Niestety, ale nadal jest mały problem:

Dołączona grafika - Lepiej by było bez tego menu

Dołączona grafika - Chciałem monety :D

Dołączona grafika - Nie stać mnie na nic, chociaż mam 38 monet ;)



#341763 Przydała by się poprawka w załącznikach :)

Napisano przez Ranny Ptaszek w 29.12.2011 16:03 w OFF Topic

Cześć :)
Przydała by się chyba mała poprawka jeżeli chodzi o załączniki:

Dołączona grafika


Temat z tym problemem: http://amxx.pl/topic...post__p__341364




#341791 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisano przez Ranny Ptaszek w 29.12.2011 16:53 w Pytania

Nadal jest to menu :(

Oraz proszę jeszcze o:

codclass_wyszkolony_snajper.sma - Niestety, ale podczas kucania nadal go widać.




#341822 Errory podczas kompilacji helikopterzysty

Napisano przez Ranny Ptaszek w 29.12.2011 17:49 w Problemy

Mógłbyś zrobić, aby ta klasa była premium? (ADMIN_LEVEL_G)


//Poradziłem sobie;

Można zamknąć temat ;)



#341799 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisano przez Ranny Ptaszek w 30.12.2011 18:16 w Pytania

Nadal:

Dołączona grafika



#342453 [COD NOWY] 2x szybszy exp w nocy

Napisano przez Ranny Ptaszek w 30.12.2011 18:20 w Szukam pluginu

Cześć :)
Szukam pluginu, który w nowym codzie daje 2x szybszy exp w nocy ;)

Polecą plusiki :D



#342559 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisano przez Ranny Ptaszek w 30.12.2011 21:38 w Pytania

codclass_wyszkolony_snajper.sma - Niestety, ale podczas kucania nadal go widać.



Jeszcze tylko to :)



#344417 perk fast weapon

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 12:58 w Pytania

Dołączam się :)


//down
Też chciałbym takiego perka.. ;]



#344419 przerobienie klasy by mogła się teleportować co 30 sekund

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 13:00 w Problemy

Naprawi ktoś? Bo też mi zależy :D



#344062 Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 13:01 w Pytania

Witam :)

Mógłby ktoś zrobić, aby ta klasa miała 1/1 z AWP oraz 1/1 z HE? Także jest chyba mały błąd z niewidzialnością na kucaniu, tak więc gdyby ktoś mógł zerknąć :)


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z AWP oraz mniej widoczna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wyszkolony Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Oczywiście, za każdą pomoc lecą plusy!



P.S.
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co? :)

Odświeżam



#344424 Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 13:29 w Pytania

Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?


To oznacza ten multi jump? Jeżeli tak, to niech zostanie :)



#344429 Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 13:55 w Pytania

Możesz dodać :)


P.S.

Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?




#344440 Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 14:20 w Pytania

Czyli w końcu co dodajesz? AWP 1/1, HE 1/2 oraz Multi Jump?



#344442 Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 14:23 w Pytania

To możesz dać aktualne .sma? :)



#344445 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 14:26 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Najlepiej by było gdybyś dodał jakieś info na środku ekranu, np. 'Teleportacji możesz użyć za x sekund.', bo tak nie wiadomo kiedy można użyć tej teleportacji :D

Mam nadzieję, że zrozumiałeś to co chciałem Ci przekazać/poprosić ^^



#344476 [ROZWIĄZANE] POSTRZELAJ - NIE POLECAM

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 15:00 w Opinie

No to czego ty wymagasz od serwera 1000 fps za 2.75 zł, albo 600 fps za 1.85 zł?



#344570 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 17:17 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nie wiem jak ci to wytłumaczyć, ale chciałbym coś w stylu odliczania na środku ekranu :&



#344588 Problem z HP w HUD

Napisano przez Ranny Ptaszek w 04.01.2012 17:47 w Problemy

Cześć! ;)
Próbowałem zrobić, aby ten napis [Zdrowie: XX], był nad [Klasa: XXXX], ale coś mi nie wyszło. W [Klasa: XXX] nic się nie wyświetla, pobiera chyba jakieś złe wartości w Doświadczenie oraz Poziom oraz jakiś napis nakłada się na Monety :(

Dołączona grafika



Mógłby ktoś to poprawić?



Za każdą pomoc oczywiście plusy!

Załączone pliki




#345036 perk fast weapon

Napisano przez Ranny Ptaszek w 05.01.2012 19:19 w Pytania

Napiszecie tego perka? Macie już na początek dwa plusy! Ode mnie oraz od PRoMEN'a :)



#345051 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisano przez Ranny Ptaszek w 05.01.2012 19:30 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Łap z odliczaniem ;)



Można .sma?



#345082 [ROZWIĄZANE] HP w HUD nie dziala :(

Napisano przez Ranny Ptaszek w 05.01.2012 19:55 w Problemy

QTM_CodMod.amxx masz dopisane w plugins-codmod.ini :)



#345150 Naprawa Tg oraz Ps

Napisano przez Ranny Ptaszek w 05.01.2012 21:15 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Co zostało naprawione? :)



#345164 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisano przez Ranny Ptaszek w 05.01.2012 21:27 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wcześniejsza wersja .amxx działała lepiej. Tutaj mamy jakieś dwa odliczania, jeden na środku ekranu i bez żadnego odliczania, a po nim odliczanie z lewej strony (poprawne).

Oraz podczas kompilacji (normalnie się kompiluje, ale ja wolę beż zadnych tam errorów):

codclass_mnich.sma(63) : warning 209: function "cod_class_skill_used" should return a value