Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika NoBody
Odnotowano 34 pozycji dodanych przez NoBody (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )
#285754 Klasa inżynier - Stawianie działka
Napisano przez NoBody w 20.08.2011 20:00 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#269576 Statystyki - Call of Duty MW Mod
Napisano przez NoBody w 14.07.2011 06:26 w Nowości
na serwerze 777, natomiast na www 640(jak zmienie na 777 blad ten sam)
Na stronie jak wejde to jest :
Warning: unpack() [function.unpack]: Type i: not enough input, need 4, have 0 in /home/amxx/domains/amxx.hostcenter.pl/public_html/statystyki/DataSets/nvault/final/nVault.reader.php on line 103
Błąd przetwarzania pliku .vault
#269572 Statystyki - Call of Duty MW Mod
Napisano przez NoBody w 13.07.2011 23:48 w Nowości
1310597264
Connection...OK
Logged in!
195.114.0.89-27018/cstrike/addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault
Warning: ftp_fget() [function.ftp-fget]: 195.114.0.89-27018/cstrike/addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault: No such file or directory in /home/amxx/domains/amxx.hostcenter.pl/public_html/statystyki/update.php on line 37
Download failed
Disconnect
#269148 Dwa register_plugin
Napisano przez NoBody w 12.07.2011 21:05 w Pytania
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin("FrostNades",VERSION,"Avalanche");
register_cvar("fn_version",VERSION,FCVAR_SERVER);
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
( wycinek sms.)
Problem w tym ze sa dwa register_plugin i w zależności który jest pierwszy to ten się włącza na serwerze. Proszę o podpowiedz jak to połączyć.
#268722 Dźwięk przy wyborze klasy
Napisano przez NoBody w 11.07.2011 18:55 w Pytania
case x:
{
player_class[id] = medyk
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
medyksound[id]
}
public medyksound(id) {
switch{
case 0: client_cmd(id, "spk sound/misc/muzyczka");
}
return PLUGIN_HANDLED
}
cos moze byc w tym stylu
#247252 Tarcza Swat , Nano Kamizelka
Napisano przez NoBody w 08.05.2011 09:25 w Problemy
dołożę jeszcze jeden item którego nie wiem jak przerobić..
Załączone pliki
-
codperk_granatzamrazajacy.sma 31,53 KB 33 Ilość pobrań
codperk_granatzamrazajacy.amxx
#246411 Tarcza Swat , Nano Kamizelka
Napisano przez NoBody w 06.05.2011 15:05 w Problemy
jak poprawic Tarcza Swat , Nano Kamizelka ale mam pewien problem ( wiekszosc wszystko OK) ale:
nie wiem jak dodac ten wątek do dwóch itemow a mianowicie (klasy w zalaczniku)
Załączone pliki
-
codperk_wyrzuceniebroni.sma 890 bajtów 22 Ilość pobrań
codperk_wyrzuceniebroni.amxx -
codperk_tajemnicawojskowa.sma 1,45 KB 21 Ilość pobrań
codperk_tajemnicawojskowa.amxx -
codperk_sztukadezorientacji.sma 1,33 KB 20 Ilość pobrań
codperk_sztukadezorientacji.amxx
#239870 Moc Rakiet
Napisano przez NoBody w 21.04.2011 20:46 w Pytania
Bo na ta chwile jest zmienna + int.
Ktos z duzym poziomem int. ma graczy praktycznie na jedna rakiete ponad 310 HP.
Ew. jak by zrobic ze zmienna+int np. podzielone na 3
Pod spodem sma przykladowej klasy
Z gory dziekuje za pomoc.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Załączone pliki
-
codclass_profesjonalnyszturmowiec.sma 4,28 KB 19 Ilość pobrań
codclass_profesjonalnyszturmowiec.amxx
#235732 Przenoszenie lvl
Napisano przez NoBody w 11.04.2011 23:05 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Dodano 11 kwiecień 2011 - 23:18:
I pytanko czy mozna tak edytowac plugin ze jesli gracz ma np na snajperze 100 lvl i chce przenies na medyka z 15lv to zeby po przeniesieniu mial na medyku 115 lvl
#235623 [SURF] No Edge Damage
Napisano przez NoBody w 11.04.2011 18:11 w Pluginy AMXX
#230083 Model broni dla danej klasy
Napisano przez NoBody w 26.03.2011 12:50 w Problemy
Jesli tak to bardzo bym prosil o wycinek sma, jak bym sobie nie poradzil to sie zglosze jesli mozna.(Tak jakby vip czyli ma swoja klse i w niej inne modele broni, oraz inny wyglad) Pozdrawiam i z gory dziekuje.
#227940 CoD Nowy prośba
Napisano przez NoBody w 20.03.2011 22:27 w Pytania
Poprawilem ci ta amfetamine ale sprawdz na serwerze czy smiga.
A w glownym masz rowniez zmienione /perk na /item ; /perki na /itemy ; /item na /menu
Załączone pliki
-
cod_shop.sma 6,18 KB 82 Ilość pobrań
cod_shop.amxx -
QTM_CodMod.sma 38,67 KB 70 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#226101 Item Autodestrukcja
Napisano przez NoBody w 16.03.2011 19:41 w Problemy
Dodano 16 marzec 2011 - 20:56:
Stworzylem takie cudo ale item nie dziala (nie wybucha automatyczne po smierci)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new bool:ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Autodestrukcja";
new const opis[] = "Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu";
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_perk[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 200.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika NoBody
- Regulamin