Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika NoBody

Odnotowano 34 pozycji dodanych przez NoBody (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#285754 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisano przez NoBody w 20.08.2011 20:00 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

na cod z dwoma perkami klasa nie dziala.



#269923 Statystyki - Call of Duty MW Mod

Napisano przez NoBody w 14.07.2011 19:54 w Nowości

R3X jak bys był tak dobry i wypisał jakie pliki powinny miec jakie chamody...
przedweszystkim plik CodMod.vault (na serwerze)
CodMod.vault (na stronie www)
update.php (na www)
nVault.reader.php (na www)



#269864 Statystyki - Call of Duty MW Mod

Napisano przez NoBody w 14.07.2011 18:28 w Nowości

R3X a dla mnie masz jakas podpowiedz jak to ogarnac?



#269576 Statystyki - Call of Duty MW Mod

Napisano przez NoBody w 14.07.2011 06:26 w Nowości

Oczywiscie tamten blad jak dam update.php
na serwerze 777, natomiast na www 640(jak zmienie na 777 blad ten sam)

Na stronie jak wejde to jest :

Warning: unpack() [function.unpack]: Type i: not enough input, need 4, have 0 in /home/amxx/domains/amxx.hostcenter.pl/public_html/statystyki/DataSets/nvault/final/nVault.reader.php on line 103
Błąd przetwarzania pliku .vault



#269572 Statystyki - Call of Duty MW Mod

Napisano przez NoBody w 13.07.2011 23:48 w Nowości

A u mnie noc stop to samo

1310597264
Connection...OK
Logged in!
195.114.0.89-27018/cstrike/addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault
Warning: ftp_fget() [function.ftp-fget]: 195.114.0.89-27018/cstrike/addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault: No such file or directory in /home/amxx/domains/amxx.hostcenter.pl/public_html/statystyki/update.php on line 37
Download failed
Disconnect



#269148 Dwa register_plugin

Napisano przez NoBody w 12.07.2011 21:05 w Pytania

Witam chciałem dołączyć do klasy granat zamrażający, lecz mam delikatny problem a mianowicie
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin("FrostNades",VERSION,"Avalanche");
register_cvar("fn_version",VERSION,FCVAR_SERVER);
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

( wycinek sms.)

Problem w tym ze sa dwa register_plugin i w zależności który jest pierwszy to ten się włącza na serwerze. Proszę o podpowiedz jak to połączyć.



#268722 Dźwięk przy wyborze klasy

Napisano przez NoBody w 11.07.2011 18:55 w Pytania

precache_sound("misc/muzyczka.wav")
  case x:
  {  
    player_class[id] = medyk
    g_GrenadeTrap[id] = 1  
    LoadXP(id, player_class[id])
    medyksound[id]
  }
public medyksound(id) {
  switch{
    case 0: client_cmd(id, "spk sound/misc/muzyczka");
  }
  return PLUGIN_HANDLED
}

cos moze byc w tym stylu



#247252 Tarcza Swat , Nano Kamizelka

Napisano przez NoBody w 08.05.2011 09:25 w Problemy

Przepraszam za błędy. edit...
dołożę jeszcze jeden item którego nie wiem jak przerobić..

Załączone pliki




#246411 Tarcza Swat , Nano Kamizelka

Napisano przez NoBody w 06.05.2011 15:05 w Problemy

Witam mam sprawe znalazlem tema : http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
jak poprawic Tarcza Swat , Nano Kamizelka ale mam pewien problem ( wiekszosc wszystko OK) ale:
nie wiem jak dodac ten wątek do dwóch itemow a mianowicie (klasy w zalaczniku)

Załączone pliki




#246041 klasa - Palaczy sie zombiak

Napisano przez NoBody w 05.05.2011 16:19 w Pytania

a moge prosic o rozwiniecie twojej wypowiedzi.



#245244 klasa - Palaczy sie zombiak

Napisano przez NoBody w 03.05.2011 14:23 w Pytania

Witam chcialbym stworzyc klase "zombi ktory sie pali"
Czyli klasa caly czas sie pali i tacil 5HP/s
A kazdego kogo dotknie(on ma tylko noz wiec nozem) podpalal na 10sekund
będę bardzo wdzieczny za pomoc
Z gory dziekuje.



#240148 Moc Rakiet

Napisano przez NoBody w 22.04.2011 14:11 w Pytania

Rozumiem ze jak wpisze tak to moc rakiet zostanie oslabiona przez 3
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)/3);


A gdy wpisze
cod_inflict_damage(attacker, pid, 100.0, 0, ent, (1<<24));

To bedzie staly DMG czyli 100 HP.



#239870 Moc Rakiet

Napisano przez NoBody w 21.04.2011 20:46 w Pytania

Witam mam pytanko jak zmienic Moc Rakiety w nowym CODMOD
Bo na ta chwile jest zmienna + int.
Ktos z duzym poziomem int. ma graczy praktycznie na jedna rakiete ponad 310 HP.
Ew. jak by zrobic ze zmienna+int np. podzielone na 3
Pod spodem sma przykladowej klasy

Z gory dziekuje za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Załączone pliki




#235732 Przenoszenie lvl

Napisano przez NoBody w 11.04.2011 23:05 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

A mam pytanko czy admin moze dzięki temu pluginowi przenies expa na inna klase. Bo u mnie to raczej nie dziala

Dodano 11 kwiecień 2011 - 23:18:
I pytanko czy mozna tak edytowac plugin ze jesli gracz ma np na snajperze 100 lvl i chce przenies na medyka z 15lv to zeby po przeniesieniu mial na medyku 115 lvl



#235623 [SURF] No Edge Damage

Napisano przez NoBody w 11.04.2011 18:11 w Pluginy AMXX

Milo Dziekujemy za nowy plugin i wklad pracy ktory w niego wlozyles.



#234671 2 klasy w 1 sma

Napisano przez NoBody w 08.04.2011 21:34 w Pytania

rozwin proszę swoja wypowiedz..



#232883 zbugowany ranny weteran

Napisano przez NoBody w 03.04.2011 14:46 w Bugi

Twoja porada faktycznie usunie M249 przy zmienie klasy oraz przy wpisaniu /drop ale nie zmieni bugu HP.

Dodano 07 kwiecień 2011 - 17:35:
Ok temat do zamkniecia Problem byl w glownym pluginie ktory QTM_Peyote juz poprawil. Za co mu dziekujemy



#230083 Model broni dla danej klasy

Napisano przez NoBody w 26.03.2011 12:50 w Problemy

Witam mam pytanie czy da sie dopisac model postaci oraz broni np. zloty Deagle do .sma danej klasy. Powiedzmy ze na flage H.
Jesli tak to bardzo bym prosil o wycinek sma, jak bym sobie nie poradzil to sie zglosze jesli mozna.(Tak jakby vip czyli ma swoja klse i w niej inne modele broni, oraz inny wyglad) Pozdrawiam i z gory dziekuje.



#229433 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisano przez NoBody w 24.03.2011 20:06 w Nowości

Admin musi miec flage Kick a co do komendy to sprawdz sobie w AdminCommands



#227945 Rozdawanie Statystyk

Napisano przez NoBody w 20.03.2011 22:32 w Pytania

w codmod.cfg



#227940 CoD Nowy prośba

Napisano przez NoBody w 20.03.2011 22:27 w Pytania

proszę losowy exp masz ustawiony na 300.
Poprawilem ci ta amfetamine ale sprawdz na serwerze czy smiga.
A w glownym masz rowniez zmienione /perk na /item ; /perki na /itemy ; /item na /menu

Załączone pliki




#226424 Edycja 1 klasy FAST!

Napisano przez NoBody w 17.03.2011 19:50 w Problemy

Ile chcesz tej niewidzialnosci tyle co partyzant czy tyle co ninja??? I oczywiscie co z ta grawitacja ma latac czy co?



#226407 Klasa wybuchajaca

Napisano przez NoBody w 17.03.2011 19:29 w Pytania

masz przeciez klase General ktora wybucha po smierci



#226368 Item Autodestrukcja

Napisano przez NoBody w 17.03.2011 18:12 w Problemy

Dziekuje mozna zamknac..



#226101 Item Autodestrukcja

Napisano przez NoBody w 16.03.2011 19:41 w Problemy

Ale jak zginiesz i naciszniesz c to juz nie wybucha... A ja bym bardzo prosil zeby klasa wybuchala automatycznie tak jak general giniesz i od razu wybucha.

Dodano 16 marzec 2011 - 20:56:
Stworzylem takie cudo ale item nie dziala (nie wybucha automatyczne po smierci)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new bool:ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Autodestrukcja";
new const opis[] = "Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu";

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_perk[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 200.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}