Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zawartość użytkownika Non
Odnotowano 17 pozycji dodanych przez Non (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )
#168455 problem vote hs
Napisano przez
Non
w 05.09.2010 18:18
w
Problemy
siemka mam problem wiem że gdzieś brakuje klamry tylko nie wiem gdzie.
poniżej zamieszczam kod sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Vote Only HS"
#define AUTHOR "elajt edit DAMIANq"
#define VERSION "1.0"
new wyborow[3]
public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
set_task(20.0, "start_vote");
}
public start_vote(id)
{
new menu = menu_create("Chcesz grac only HS?", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Tak", "1", 0)
menu_additem(menu, "Nie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}
set_task(15.0, "finish_vote")
wyborow[1] = wyborow[2]
return 1
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], name[32]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)
switch (key)
{
case 1:
{
client_print (0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] %s zaglosowal na tak.", name);
}
case 2:
{
client_print (0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] %s zaglosowal na nie.", name);
}
}
++wyborow[key]
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public finish_vote()
{
if(wyborow[1] > wyborow[2])
{
client_print(0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] Only HS zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1])
server_cmd("amx_hs_mode 1");
}
else if(wyborow[2] > wyborow[1])
{
client_print(0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] Only HS zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2])
server_cmd("amx_hs_mode 0");
}
poniżej zamieszczam kod sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Vote Only HS"
#define AUTHOR "elajt edit DAMIANq"
#define VERSION "1.0"
new wyborow[3]
public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
set_task(20.0, "start_vote");
}
public start_vote(id)
{
new menu = menu_create("Chcesz grac only HS?", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Tak", "1", 0)
menu_additem(menu, "Nie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}
set_task(15.0, "finish_vote")
wyborow[1] = wyborow[2]
return 1
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], name[32]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)
switch (key)
{
case 1:
{
client_print (0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] %s zaglosowal na tak.", name);
}
case 2:
{
client_print (0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] %s zaglosowal na nie.", name);
}
}
++wyborow[key]
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public finish_vote()
{
if(wyborow[1] > wyborow[2])
{
client_print(0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] Only HS zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1])
server_cmd("amx_hs_mode 1");
}
else if(wyborow[2] > wyborow[1])
{
client_print(0, print_chat, "[cs-poke.xaa.pl] Only HS zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2])
server_cmd("amx_hs_mode 0");
}
#165242 Pytanie pokemod
Napisano przez
Non
w 29.08.2010 01:18
w
Pytania
oj byłem byłem tylko ciebie ani razu nie widziałem;p a mógłbyś podać jakiś poradnik jak napisać swojego skilla? ewentualnie powiedział w jakimś języku się pisze?(bo jestem w tych sprawach całkowicie zielonyXD)
a jak dam w custom.ini max poków np 999999 to muszę mieć dodane czy mogę sobie po kolei dodawać np po 30 dziennie?
tak jestem zazdrosny;p
29 sierpień 2010 - 22:00:
skoro nikt nie che się już wypowiedzieć proszę o zamknięcie tematu
a jak dam w custom.ini max poków np 999999 to muszę mieć dodane czy mogę sobie po kolei dodawać np po 30 dziennie?
tak jestem zazdrosny;p
29 sierpień 2010 - 22:00:
skoro nikt nie che się już wypowiedzieć proszę o zamknięcie tematu
#164908 problem pokemod
Napisano przez
Non
w 28.08.2010 13:36
w
Problemy
o to chodzi?
28 sierpień 2010 - 13:36:
aha brakuje modelu mógłby ktoś podesłać bo jak nei ma w paczce to nie wiem gdzie go znaleźć
L 08/28/2010 - 00:34:01: -------- Mapchange to de_train -------- L 08/28/2010 - 00:34:01: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 00:34:01: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 01:17:23: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 08/28/2010 - 01:17:23: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 01:17:23: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 02:00:45: -------- Mapchange to de_inferno -------- L 08/28/2010 - 02:00:46: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 02:00:46: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 02:44:08: -------- Mapchange to de_chateau -------- L 08/28/2010 - 02:44:09: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 02:44:09: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 03:27:30: -------- Mapchange to de_aztec -------- L 08/28/2010 - 03:27:31: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 03:27:31: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 04:10:53: -------- Mapchange to de_cbble -------- L 08/28/2010 - 04:10:54: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 04:10:54: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 04:54:15: -------- Mapchange to de_dust -------- L 08/28/2010 - 04:54:16: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 04:54:16: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 05:37:38: -------- Mapchange to de_prodigy -------- L 08/28/2010 - 05:37:39: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 05:37:39: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 06:21:01: -------- Mapchange to cs_assault -------- L 08/28/2010 - 06:21:01: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 06:21:01: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 07:04:23: -------- Mapchange to cs_office -------- L 08/28/2010 - 07:04:23: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 07:04:23: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 07:47:45: -------- Mapchange to cs_italy -------- L 08/28/2010 - 07:47:46: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 07:47:46: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 08:31:08: -------- Mapchange to cs_militia -------- L 08/28/2010 - 08:31:08: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 08:31:08: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 09:14:30: -------- Mapchange to de_train -------- L 08/28/2010 - 09:14:31: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 09:14:31: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 09:57:52: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 08/28/2010 - 09:57:52: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 09:57:52: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 10:07:01: [admin.amxx] Login: "FreeBird<137><STEAM_ID_LAN><>" became an admin (account "FreeBird") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "83.4.4.6") L 08/28/2010 - 10:41:14: -------- Mapchange to de_inferno -------- L 08/28/2010 - 10:41:14: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 10:41:14: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 11:24:36: -------- Mapchange to de_chateau -------- L 08/28/2010 - 11:24:36: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 11:24:36: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 12:07:57: -------- Mapchange to de_aztec -------- L 08/28/2010 - 12:07:58: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 12:07:58: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 12:51:19: -------- Mapchange to de_cbble -------- L 08/28/2010 - 12:51:19: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 12:51:19: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 13:34:41: -------- Mapchange to de_dust -------- L 08/28/2010 - 13:34:41: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 13:34:41: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 14:00:24: [admin.amxx] Login: "GoHsT<141><STEAM_0:0:31335178><>" became an admin (account "STEAM_0:0:31335178") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "212.91.26.50") L 08/28/2010 - 14:11:09: [admin.amxx] Login: "NonName<142><STEAM_0:0:16506951><>" became an admin (account "STEAM_0:0:16506951") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "83.27.53.138") L 08/28/2010 - 14:11:27: [admincmd.amxx] Cmd: "NonName<142><STEAM_0:0:16506951><>" changelevel "de_dust2" L 08/28/2010 - 14:11:30: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 08/28/2010 - 14:11:30: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze L 08/28/2010 - 14:11:30: [pokemod.amxx] Jeden plik potrzebny dla PokeModu nie znaleziono. Pauzuje PokeMod. L 08/28/2010 - 14:11:30: [admin.amxx] Login: "NonName<142><STEAM_0:0:16506951><>" became an admin (account "STEAM_0:0:16506951") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "83.27.53.138") L 08/28/2010 - 14:11:52: [pokemod.amxx] Plik models/pokemon/oakT.mdl Nie znaleziono na serwerze
28 sierpień 2010 - 13:36:
aha brakuje modelu mógłby ktoś podesłać bo jak nei ma w paczce to nie wiem gdzie go znaleźć
#164900 problem pokemod
Napisano przez
Non
w 28.08.2010 13:16
w
Problemy
dopisałem debug i to nic nie dało
wpisałem pokemod on w konsoli i wyskoczyło coś takiego
28 sierpień 2010 - 13:18:
missing files ot chyba znaczy że nie ma jakiś plików ale ja wszytko wgrywałem tak jak w instrukcji
wpisałem pokemod on w konsoli i wyskoczyło coś takiego
] pokemod on [PokeMod is Missing a File [PokeMod is set to OFF (no precache) [Version : 1.2.3 RC2 [Language File : 1.2.3 RC2 [PokeMod Team :
28 sierpień 2010 - 13:18:
missing files ot chyba znaczy że nie ma jakiś plików ale ja wszytko wgrywałem tak jak w instrukcji
#164588 problem pokemod
Napisano przez
Non
w 27.08.2010 15:43
w
Problemy
masz tu te pliki a gdzie sprawdza się logi?(jestem zielony)
27 sierpień 2010 - 16:49:
modules
27 sierpień 2010 - 17:10:
nie wiem czy o to chodizlo
logi
27 sierpień 2010 - 18:38:
a więc mógłby ktoś pomóc?
27 sierpień 2010 - 16:49:
modules
;;; ; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name. ; If it's not here, simply add it its name, one per line. ; You don't need to write the _amxx part or the file extension. ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;; ;; You can have any number on at a time. Use ;; ;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; mysql ;sqlite ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; Put third party modules below here. ;; ;; You can just list their names, without the _amxx ;; ;; or file extension. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; These modules will be auto-detected and loaded ;; ;; as needed. You do not need to enable them here ;; ;; unless you have problems. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; cstrike csx fun engine fakemeta ;geoip ;sockets ;regex ;nvault hamsandwichplugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here pokemod.amxx
27 sierpień 2010 - 17:10:
nie wiem czy o to chodizlo
logi
L 08/22/2010 - 21:18:16: Start of error session. L 08/22/2010 - 21:18:16: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100822.log") L 08/22/2010 - 21:18:16: [FAKEMETA] Invalid entity L 08/22/2010 - 21:18:16: [AMXX] Run time error 10 (plugin "pokemod.amxx") (native "pev") - debug not enabled! L 08/22/2010 - 21:18:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
27 sierpień 2010 - 18:38:
a więc mógłby ktoś pomóc?
Załączone pliki
-
modules.ini 1,13 KB 37 Ilość pobrań
-
plugins.ini 1,59 KB 42 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Non
- Regulamin