Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Ultrax

Odnotowano 19 pozycji dodanych przez Ultrax (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 17.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#563325 Jak zmienić menu w sklepie by MisieQ

Napisano przez Ultrax w 14.08.2013 10:33 w Pytania

Na pewno się da, daj .sma tego pluginu :)




#499574 Gangi do JailBreak by Cypis

Napisano przez Ultrax w 10.01.2013 18:42 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Umiejętności to dno.

Więc tak:
-chodzi mi o ilość buntów całego gangu, przykładowo mam 10 buntów i inne osoby z mojego gangu też mają ileś tam buntów, mi chodzi o to żeby była dodatkowy ranking gangu i ilość życzeń gangu zsumowana.



#499409 Gangi do JailBreak by Cypis

Napisano przez Ultrax w 10.01.2013 13:33 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Działa. Wielkie dzięki.

Popraw to co wyżej napisałem.



#499328 Gangi do JailBreak by Cypis

Napisano przez Ultrax w 10.01.2013 01:39 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Więc tak jest pewny problem z tymi gangami, ponieważ one zmieniają nick w trakcie gry i wygląda to tak Nazwa_Gangu | Nick_gracza. Przez to po zmianie mapy zostaje ten nick i osobie zapisuje na nick z gangiem w gametrackerze. Proponowałbym zmianę na dodanie prefixu w sayu z [Nazwa_Gangu] Nick_gracza i usunięciu zmieniania nicku.
Poprawić:
- nie czyta cvarów do połączenia się z bazą danych po dopisaniu w amxx.cfg, zmieniałem w .sma
Dodać:
- ilość udanych buntów i życzeń całego gangu



#466288 Wybor interpu, stary plugin ma errory

Napisano przez Ultrax w 11.10.2012 13:58 w Problemy z pluginami

Tak poprawione.



#465897 Wybor interpu, stary plugin ma errory

Napisano przez Ultrax w 10.10.2012 11:11 w Problemy z pluginami

Łap :)

Załączone pliki




#463335 [ROZWIĄZANE] szukam pluga na od twarzanie muzyki z RoundSoundy

Napisano przez Ultrax w 01.10.2012 17:40 w Szukam pluginu

Łapaj:

http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/



#463334 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy

Napisano przez Ultrax w 01.10.2012 17:39 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Sprawdź :)

Załączone pliki




#462798 /klasa nie działa

Napisano przez Ultrax w 29.09.2012 21:18 w Problemy

Próbowałeś odczekać mapę?



#460501 GunXpMod exp za asyste.

Napisano przez Ultrax w 22.09.2012 21:48 w Prośby o modyfikacje modów

Witam otóż poszukuje pluginu na exp za asyste w gunxpmodzie, lub o przerobienie tego pluginu aby dawało exp za asyste http://amxx.pl/topic...a-przy-zabiciu/



#449858 Sklep by waq

Napisano przez Ultrax w 22.08.2012 01:36 w Problemy z pluginami

Daj .sma to Ci pomogę.



#447948 Problem okienko motd

Napisano przez Ultrax w 18.08.2012 10:36 w Problemy

Piszesz to w HTML czy nie?



#447947 ZROBIENIE KLAS NA DR

Napisano przez Ultrax w 18.08.2012 10:32 w Prośby o Klasę/Perk

Wgraj silnik nowego cod mod'a. Potem usuń klasy z nowego cod'moda i dodaj tam moje i będzie Ci działać ;). Najlepiej napisz mi na gg to Ci wyjaśnie: 7880386.



#447877 ZROBIENIE KLAS NA DR

Napisano przez Ultrax w 18.08.2012 00:03 w Prośby o Klasę/Perk

Rozumiem że te klasy chyba do cod mod'a z połączeniem z DeathRun'em

Ninja(Premium):

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Ninja (Premium)";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}



#447874 Przerobienie amadeusza

Napisano przez Ultrax w 17.08.2012 23:49 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Proszęę: :)

Załączone pliki




#447740 Proszę o dodanie skoków i grawitacji do klasy.

Napisano przez Ultrax w 17.08.2012 17:51 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Prosiłbym o dodanie dwóch(2) skoków i grawitacji na 600 do klasy Samuraj.

/* Klasa by Wi,Waldi */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj (Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) , Bardzo szybki";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	    {
  client_print(id, print_chat, "[Samuraj (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    set_user_footsteps(id, 0);
	    ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
	    precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_KNIFE)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
			    }
	    }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Z góry bardzo dziękuje.



#447727 Problem z dodaniem skoków i grawitacji do klasy.

Napisano przez Ultrax w 17.08.2012 17:14 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Prosiłbym o dodanie dwóch(2) skoków i grawitacji na 600 do klasy Samuraj.

/* Klasa by Wi,Waldi */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj (Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) , Bardzo szybki";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
		{
  client_print(id, print_chat, "[Samuraj (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
				return COD_STOP;
		}
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
		set_user_footsteps(id, 0);
		ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
		precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
		precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_KNIFE)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
				}
		}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Z góry dziękuje.



#446952 Przerobienie pluginu vip.

Napisano przez Ultrax w 15.08.2012 21:44 w Pluginy

Nie podmienia modelu, ściąga niby modele, ale nie podmienia...



#446718 Przerobienie pluginu vip.

Napisano przez Ultrax w 15.08.2012 13:02 w Pluginy

Witam prosiłbym o przerobienie pluginu vip, tak abym mógł dodać osobny model dla tt i ct.


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>

#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_B

#define SCOREATTRIB_DEAD                (1 << 0) 
#define SCOREATTRIB_VIP                 (1 << 2)
#define MODEL_VIPA
#define MONEY_F 115
#define fm_get_user_money(%1) get_pdata_int(%1, MONEY_F)

new nick_gracza[32]
new g_MsgScoreAttrib = 0;
new cvar_exp, cvar_money, cvar_hp, cvar_bazowa_kasa, cvar_model, cvar_bronie, cvar_granaty, cvar_hsxp, cvar_hshp, cvar_hsmoney, cvar_info_vip;
new cvar_bonus_stamina, cvar_bonus_intelligence, cvar_bonus_trim, cvar_bonus_hp, cvar_motd, cvar_vip_uammo;
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
}



public plugin_init() 
{
register_plugin("VIPcod_e-intermania.pl", "1.5", "Kamil");
g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
//register_event("ResetHUD", "respawn", "abe");
register_clcmd("say /vipy", "vip_bonusy")
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

//  CVARY

cvar_exp = register_cvar("vip_exp","10"); // ilosc expa za killa
cvar_money = register_cvar("vip_money","10");  // ilosc kasy za killa
cvar_hp = register_cvar("vip_hp","10"); // ilosc hp za killa
cvar_bazowa_kasa= register_cvar("vip_bmoney","1000"); // ilosc kasy na spawnie
cvar_bonus_stamina = register_cvar("vip_dodatkowa_kon","100"); // bonusowa kondycja
cvar_bonus_intelligence = register_cvar("vip_dodatkowa_int","100"); // bonusowa inteligencja
cvar_bonus_trim = register_cvar("vip_dodatkowa_wyt","100"); // bonusowa wytrzymalosc
cvar_bonus_hp = register_cvar("vip_dodatkowe_hp","100"); // bonusowe hp
cvar_model = register_cvar("vip_model","1"); // czy vip ma miec lepszy model
cvar_bronie= register_cvar("vip_bronie","1"); // 0 nic, 1 daje AK47 i M4A1, 2 samo m4, 3 samo aka
cvar_granaty = register_cvar("vip_granaty","1"); // czy vip ma dostawać wszystkie granaty 0 nie, 1 tak, 2 tylko he, 
cvar_hsxp = register_cvar("vip_xp_hs","10"); // xp za hs vipa 
cvar_hshp = register_cvar("vip_hp_hs","10"); // hp za hs vipa
cvar_hsmoney = register_cvar("vip_hs_money","10"); // kasa za hs vipa
cvar_info_vip = register_cvar("vip_info","1"); // pokazywac info gdy wchodzi vip ( przaychdozi VIP nick)
cvar_motd = register_cvar("vip_motd","1"); // pokazywac motd z info o vipach
cvar_vip_uammo = register_cvar("vip_uammo","1"); // czy vip ma mien zwinne palnce ( strzela bez przeladowania)

}



public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{  
if (is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & ADMIN_VIP))
{ 
if(hitplace == HIT_HEAD)
{
new hs_xp = get_pcvar_num(cvar_hsxp)
new hs_hp = get_pcvar_num(cvar_hshp)
new hs_money = get_pcvar_num(cvar_hsmoney)
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp);
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + hs_money, 1)
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.53, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i HS XP", hs_xp);
} 

else
{ 

cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + get_pcvar_num(cvar_exp)); 
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + get_pcvar_num(cvar_money), 1);
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + get_pcvar_num(cvar_hp));

new add_exp = get_pcvar_num(cvar_exp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i XP", add_exp);
}
}

}

public fwHamPlayerSpawnPost(id){

if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
model_vip_change(id);

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.81, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Jestes VIP'ep i dostajesz dodatkowe bonusy.")

fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) + get_pcvar_num(cvar_bazowa_kasa), 1) 
new bronie = get_pcvar_num(cvar_bronie)
new granaty = get_pcvar_num(cvar_granaty)


if (bronie == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
}
if (bronie == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
if (bronie == 3)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
} 
if (granaty == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
}
if (granaty == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
new hp = get_pcvar_num(cvar_bonus_hp);
new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cvar_bonus_hp));
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_trim));
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_intelligence));
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_stamina));
} 
}
}


public client_disconnect(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip)
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Odchodzi VIP %s", nick_gracza)
}
}
}
public client_authorized(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip) 
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Przychodz VIP %s", nick_gracza)

}

} 
}

public model_vip_change(id) 
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
                {
new model = get_pcvar_num(cvar_model) 
if (model == 1) 
cs_set_user_model(id, "vip")
                }
        return PLUGIN_CONTINUE
}


public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) 
{   
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
        
if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP))   
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
        
}
public vip_bonusy(id)
{
new motd_s = get_pcvar_num(cvar_motd)

if (motd_s == 1)
show_motd(id, "vip.txt", "Vip Info")
}
stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1) //set money
{
set_pdata_int(index, MONEY_F, money)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index);
write_long(money);
write_byte(flash ? 1 : 0);
message_end();
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if (get_pcvar_num(cvar_vip_uammo) == 1)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;

if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
}
}
return FMRES_IGNORED;

}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{ 
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
}
return 0;
}
// ZAKAZ PBLIKOWANIA PLUGINU NA AMXX.PL
// ZAPRASZAM NA 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/