Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika ZajOnDz

Odnotowano 15 pozycji dodanych przez ZajOnDz (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#761779 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisano przez ZajOnDz w 02.10.2019 19:26 w Problemy

Kod który wkleiłes daje 1/5 szans na odbicie obrażeń

Zmień 5 na 1 w tym randomie jak Ci idę nie chce usuwać ifa

 

Po zmianie na 1 przez chwile ja i bot byliśmy nieśmiertelni, a po kilku sekundach zawiesił się serwer.

 

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamInteger(1, atakujacy);
	SetHamParamInteger(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

A tak?:

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamEntity(1, atakujacy);
	SetHamParamEntity(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

 

 To działa jak należy :)  Dzięki Wonsz :) o to mi chodziło.

Tak, więc temat do zamknięcia :)

Dzięki wszystkim za pomoc :)




#761771 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisano przez ZajOnDz w 01.10.2019 21:02 w Problemy

Pododawaj sb tak samo do każdego ifa kontrolne wiadomości i sprawdzaj czy wszystko się wykonuje.

Tak w ogóle. jakiś dziwny ten if. random losuje liczbę z podanego przedziału więc co zmieni tam ! ??

Aż takim programistą nie jestem, więc nie wiem co ma znaczyć ten if !random. 

Zwykle tak robię z printem wiadomości, gdy coś mi nie działa, ale sprawdzę to jutro, bo dziś już pora do łóżka się kłaść, a nie myśleć nad CS-em :)




#761769 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisano przez ZajOnDz w 01.10.2019 20:09 w Problemy

Przepraszam, nie miałem sił siadać przed kodem w ostatnich dniach, więc i na forum nie zaglądałem. 

Niestety, nie mam pocieszających informacji. Sprawdziłem każdy z podanych przez Was kodów i niestety nie działa żaden z nich :(

Podpiąłem to po prostu do wszystkich obrażeń, nie tylko do konkretnej sytuacji i niestety, nadal nie odbija obrażeń w atakującego. Dla pewności dałem nawet client_print na początku funkcji, żeby być pewnym, że funkcja się odpala i funkcja odpala się przy obrażeniach wyświetlając tekst kontrolny, ale obrażenia nadal nie są odbijane w atakującego :(

Chyba będę musiał zmienić koncepcję moda i dać tej klasie inny skill... Chyba, że macie jeszcze jakiś pomysł?

 

 

Dla jeszcze większej pewności, wyłączyłem swój plugin i stworzyłem nowy wyłącznie z odbiciem obrażeń i... żaden z kodów nie działa :/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","odbicie_obrazen",0);
	
	
}
public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits)
{
	client_print(0,3, "test");
	if (!is_user_connected(atakujacy)) {
		return HAM_IGNORED;
	}

	if (!random(5)) {
		new new_inflictor = create_entity("info_target");
		entity_set_string(new_inflictor ,EV_SZ_classname, "reflection");
		ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, atakujacy, new_inflictor, ofiara, obrazenia, (1<<1));
		remove_entity(new_inflictor);

		return HAM_SUPERCEDE;
	}

	return HAM_IGNORED;
}



#761723 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisano przez ZajOnDz w 29.09.2019 20:25 w Problemy

Hm... chodzi Ci o to?

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","odbicie_obrazen",0);

. Ogólnie redukcja obrażeń w tym miejscu działa bez problemu. Jedynie ta zamiana ofiary z atakującym nie przynosi takiego efektu jaki myślałem, że da. :/




#761721 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisano przez ZajOnDz w 29.09.2019 20:12 w Problemy

Cześć :) Przejdę od razu do rzeczy. Mam :

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamInteger(1, atakujacy);
	SetHamParamInteger(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

Chcę, żeby w pewnej sytuacji odbiło obrażenia z powrotem w atakującego. Sądziłem, że SetHamParamInteger i zamiana miejscami atakującego z ofiarą załatwi sprawę, ale to jednak nie działa... Choć może coś źle robie. Pomożecie?




#761669 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 22.09.2019 13:42 w Problemy

Hm... nie wiem dlaczego, ale dziś już mnie nie wyrzuca, choć nic z tym więcej nie robiłem, więc problem przynajmniej tymczasowo rozwiązany... Dzięki za każdą chęć pomocy :) 




#761645 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 21.09.2019 08:30 w Problemy

Zrobiłem reinstalacje serwera, ustawiłem siebie jako admina ze wszystkimi flagami i...
ZajOnDz has been idle for too long and has been kicked

Ustawiłem mp_autokick 0  i po kilku minutach ...

ZajOnDz has been idle for too long and has been kicked

Ja to nie mam pomysłu o co tu chodzi...

 




#761644 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 20.09.2019 22:21 w Problemy

W panelu hostingu nie posiadam takiej opcji. Co do reinstalacji - Spróbuje jutro, bo dziś jest już dość późno, ale niestety wiem, że raczej nie przyniesie to efektu, bo jest tak od samego początku nawet, gdy jeszcze nie zacząłem pisać swojego pluginu. Po prostu na początku myślałem, że coś w stylu mp_autokick jest włączone i później to wyłączę. 




#761642 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 20.09.2019 22:03 w Problemy

Nie, nie posiadam pluginów dotyczących AFK. Serwer jest właściwie czysty. Jedynie sam pisze dłuższy plugin i testuje go na nim, jednak nie mam w nim nic co mogłoby dotyczyć wyrzucania graczy za AFK. A nawet od samego początku, gdy wykupiłem serwer i zaczynałem dopiero pisanie pluginu to i tak mnie wyrzucało. Na początku nie było to problemem, gdy pisałem większą ilość kodu i raz na jakiś czas potrzebowałem wejść na serwer. Teraz jednak jest to uciążliwe, gdy muszę dokonać kilku poprawek, a w tym czasie zdąży wyrzucić mnie z serwera.




#761640 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 20.09.2019 21:15 w Problemy

w Server.cfg mp_autokick jest ustawione na 0. Szukałem informacji o tym już jakiś czas temu, ale właśnie to mp_autokick było jedynym co znalazłem. A to nie pomaga. 




#761637 Kick'uje za AFK admina pomimo immunitetu.

Napisano przez ZajOnDz w 20.09.2019 19:55 w Problemy

Cześć. 

Mam problem taki jak w temacie. Po dosłownie dwóch, trzech minutach bez ruchu wyrzuca mnie z serwera choć jestem adminem i mam wszystkie flagi. Dlaczego może się tak dziać? I jak to wyłączyć?

 

Users.ini

"91.244.220.xxx" "tu moje haslo" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"




#761434 Szybsze chodzenie gracza.

Napisano przez ZajOnDz w 09.09.2019 18:57 w Pytania

Super :) Teraz już wszystko wiem :) Dzięki wielkie wszystkim za pomoc :)




#761422 Szybsze chodzenie gracza.

Napisano przez ZajOnDz w 08.09.2019 20:17 w Pytania

Witam.

Znalazłem kilka tematów tu na forum, jednak w każdym jest opisane jak zrobić to na okrętkę.  Czy na prawdę nie ma prostego sposobu na zwiększenie prędkości chodzenia gracza? Np. tak jak set_user_gravity? Fun posiada również set_user_maxspeed, lecz sama ta funkcja nie daje mi szybszego chodzenia ( chyba, że coś źle robię).

A więc, jaki najprostszy sposób polecacie, aby stworzyć graczom większe tempo chodzenia zwiększające się wraz z ilością leveli?

Z góry dziękuje za pomoc :)




#761384 [ROZWIĄZANE] Stringi...

Napisano przez ZajOnDz w 06.09.2019 20:36 w Pytania


Przyznam, że kliknąłem tylko dlatego, że nazwa tematu jest przyciągająca.

 

No muszę przyznać, że mnie rozbawiłeś  :giggle:  Jednak rozumiem Twoją ciekawość  :D

 

Właśnie tego mi brakowało, sposobu zapisu. Trochę się łapie, bo głównie znam php, a inne języki to tak pobieżnie tylko, dlatego przeróbki pluginów pod amxx to po prostu kopiuj wklej z dokumentacji na logike.

Dzięki za pomoc. Choć pewnie jeszcze nie raz Was po męczę  :P Ale na koniec podzielę się pluginem, który zaplanowałem :)

Pozdrawiam :)




#761378 [ROZWIĄZANE] Stringi...

Napisano przez ZajOnDz w 06.09.2019 19:23 w Pytania

Witam. 

Przyznam się, że kompletnie nie ogarniam stringów. Nie jestem wielkim programistą, ale lubie trochę po grzebać się w kodzie. Języki z którymi dotychczas miałem do czynienia posiadały typowe zmienne dla stringów. Tutaj w Pawnie z tego co wyczytałem stringi są zapisywane w tablicach po jednym znaku do każdego indeksu. Próbuje stworzyć tablice dwu wymiarową z nazwami klas moda, którego sobie wymyśliłem, ale ni w ząb mi nie idzie  :facepalm2: W ogóle jak później taką tablice wypisać na ekranie gracza? Artykuły, które przeczytałem trochę mówiły o stringach, trochę o tablicach wielowymiarowych, ale jednak unikano w nich tematów o wielowymiarowych tablicach z ciągami znaków. 

Wytłumaczy ktoś jak zbudować poprawnie coś takiego jak to

 

new const klasy[7] = {
"czlowiek",
"ork",
"wilkolak",
"magik",
"lowca",
"czarnoksieznik"
};
 
Chodzi o zwykłą tablice z nazwami klas.
 
I jak to wypisać na ekranie np. Gracz wybiera klasę, a wtedy wyświetla się potwierdzenie na czacie - Wybrałeś klasę człowiek.
 
Z góry dzięki za pomoc  :)