Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Tutoriale
AMXX'owy DiscordNapisane przez DarkGL |
Subfora
Modyfikacje pluginówTutoriale dotyczące modyfikacji pluginów i modów |
|
Podpięty Komunikacja z graczemczyli Jak zacząć Scripting AMXX Napisany przez 21977, 03.12.2012 |
|
||||
Podpięty "Zrozumieć Plugin."Napisany przez dasiek, 30.11.2012 |
|
||||
Podpięty Informacje wstępne, czyli Jak zacząć Scripting AMXXNapisany przez 21977, 09.11.2012 |
|
||||
Podpięty Dobre i złe nawyki tworzenia menuNapisany przez GwynBleidD, 14.05.2012 |
|
||||
Podpięty FlagiNapisany przez DarkGL, 18.09.2011 flagi, przydatne |
|
||||
Podpięty Sprawdzanie liczby klamer w funkcjachBracket Counter by Pavulon 4 amxx.pl Napisany przez mgr inż. Pavulon, 06.03.2010 |
|
||||
Podpięty Kompilacja lokalnaNapisany przez R3X, 15.04.2009 |
|
||||
Podpięty Co by sie przydalo - potrzebny tutorial !Napisany przez Miczu, 26.07.2008 |
|
||||
Podpięty Potrzebne do ScriptinguNapisany przez Miczu, 07.03.2008 |
|
||||
Tworzenie Zapisu SQL od podstawNapisany przez MrBully, 29.01.2023 poradnik, slq, mysql, amxx |
|
||||
Zrozumieć istotę tablic - wstępNapisany przez Robiin, 15.08.2019 |
|
||||
Natywy - zrozumienie API w amxxieNapisany przez Robiin, 09.08.2019 |
|
||||
Przygotowanie stanowiska pracy - Visual Studio CodeNapisany przez AwIlL^^, 06.05.2018 |
|
||||
Jak pisać pluginy - przykład Exp ModNapisany przez wonsz żeczny, 17.01.2016 |
|
||||
PAWN Pre-Processor Część 2Napisany przez DarkGL, 14.06.2015 |
|
||||
Operatory w PAWNieWersja rozszerzona Napisany przez GwynBleidD, 16.04.2015 |
|
||||
Stałe kompilatora pawnNapisany przez DarkGL, 26.01.2015 |
|
||||
Floaty i ich wadyCzyli o liczbach zmiennoprzecinkowych słów kilka Napisany przez GwynBleidD, 26.12.2014 |
|
||||
PAWN Pre-Processor Część 1Napisany przez DarkGL, 19.12.2014 |
|
||||
Tworzenie i modyfikacja entityNapisany przez grankee, 09.12.2014 |
|
||||
Wykorzystanie JavaScript w motd na steam – lokalizacja gry , dostęp do plikówNapisany przez DarkGL, 04.09.2014 |
|
||||
Podmiana zwykłego napisu na kolorowyNapisany przez Oporowiec, 05.08.2014 |
|
||||
[Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości graczaZmiana prędkości gracza za pomoca Ham_CS_Item_GetMaxSpeed Napisany przez BlackPerfum, 15.07.2014 nie chce mi sie tagowac |
|
||||
Dlaczego warto korzystać z GITa?Czyli jak sobie nie utrudniać pracy. Napisany przez GwynBleidD, 27.06.2014 |
|
||||
|
Kilka Informacji O Języku Programowania PAWNNapisany przez Shambonix, 30.10.2013 |
|
|||
Tworzenie bytów o dowolnych kształtachNapisany przez diablix, 05.10.2013 kształt bytów, okrągłe byty i 1 więcej |
|
||||
Uwaga
Przekierowanie po aktualizacji sierpniowejNapisany przez Ogen Dogen, 15.09.2013 Uwaga |
|
||||
Wskaźniki na zmienne w pawnNapisany przez DarkGL, 12.09.2013 wskaźniki, na, zmienne, pawn |
|
||||
AMXX Menu GeneratorNapisany przez radim, 16.08.2013 |
|
||||
Drzewa słownikowe, czyli TrieSzybka obsługa danych na podstawie string'ów Napisany przez BlackPerfum, 03.08.2013 nie chce mi sie tagowac |
|