Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 135134187228331 dodana przez k4x4z5, 27.10.2012 13:44
Typ:


135134187228331
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.2"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
 
	register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
	register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
	register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
	precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
}
 
public SpawnPlayer(id)
{
	w_trakcie[id] = 0;
	remove_task(5000+id);
}
 
public MenuGraczy(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		MenuGraczaNieZywego(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
 
	switch(get_user_team(id))
	{
		case 1: MenuGraczaTT(id);
			case 2: MenuGraczaCT(id);
		}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuGraczaTT(id)
{
	new menu = menu_create("Menu Wieznia:", "Handel_Menu");
 
	menu_additem(menu, "Czapki", 		"3");
	menu_additem(menu, "Kradnij Bron", 	"4");
	menu_additem(menu, "Wyłam Cele", 	"12");
 
	menu_additem(menu, "Regulamin", 	"0");
	menu_additem(menu, "Zasady Gier", 	"1");
	menu_additem(menu, "Komendy", 		"2");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaCT(id)
{
	new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu");
	new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
	menu_additem(menu, "Prowadz", 		"6", 1, cb);
 
	menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5");
 
	menu_additem(menu, "Otworz Cele", 	"7", 2, cb);
	menu_additem(menu, "Tryb Walki", 	"8", 3, cb);
	menu_additem(menu, "Mikro dla TT", 	"9", 3, cb);
	menu_additem(menu, "Zabawy", 		"10", 3, cb);
	menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb);
 
	menu_additem(menu, "Regulamin", 	"0");
	menu_additem(menu, "Zasady Gier", 	"1");
	menu_additem(menu, "Komendy", 		"2");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaNieZywego(id)
{
	new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu");
 
	menu_additem(menu, "Regulamin", 	"0");
	menu_additem(menu, "Zasady Gier", 	"1");
	menu_additem(menu, "Komendy", 		"2");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}
 
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
	static num[10], acces, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
	if(id != jail_get_prowadzacy())
	{
		if(!jail_get_days()){
			if(acces == 1) return ITEM_DISABLED;
		}
		else {
			if(acces == 2) return ITEM_DISABLED;
		}
	}
	else if(acces == 3 && jail_get_prowadzacy())
	{
		return ITEM_DISABLED;
	}
	return ITEM_ENABLED;
}
 
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;
 
	new num[10], acces, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
	switch(str_to_num(num))
	{
		case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera"); 
			case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
			case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
 
		case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
			case 4:
		{
			if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
				return;
 
			new body, target;
			get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
			if(target && get_user_team(target) == 1)
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika");
				return;
			}
			if(!is_user_alive(target))
				return;
 
			new weapons = Jaki_Pistolet(target);
			if(!weapons)
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej");
				return;
			}
 
			new weaponname[24];
			get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
 
			ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
			give_item(id, weaponname);
 
			ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron");		
		}
 
		case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
 
		case 6:{
			if(!jail_get_prowadzacy())
				jail_set_prowadzacy(id);
		}
 
		case 7: jail_open_cele();
			case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
			case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
			case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
			case 11: MenuFreeday(id);
			case 12: client_cmd(id, "say /cele")
		}
}
 
public MenuFreeday(id)
{
	new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
	menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
	menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
	menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
	menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
 
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new acces, callback, data[3], iname[32];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
	replace(iname, 31, "^n", "");
 
	new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
 
		switch(item)
		{
			case 0,1:{
				if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
					continue;
			}
			case 2:{
				if(!jail_get_prisoner_free(i))
					continue;
			}
			case 3:{
				if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
					continue;
			}
		}
		new name[32];
		get_user_name(i, name, 31);
		menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
	}
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new id2, callback, data[3], name[32];
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
	callback = data[0]-'0'
	id2 = get_user_index(name);
	jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
 
	new szName[2][32];
	get_user_name(id, szName[0], 31);
	get_user_name(id2, szName[1], 31);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new id2, callback, data[3], name[32];
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
	callback = data[0]-'0'
	id2 = get_user_index(name);
	jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
 
	new szName[2][32];
	get_user_name(id, szName[0], 31);
	get_user_name(id2, szName[1], 31);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OnRemoveData()
{
	menu_mikro = false;
	menu_walka = false;
}
 
public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{
		case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
			case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
			case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
		}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public wlacz_rewizje(id)
{
	if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	new body, target;
	get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
	if(target && get_user_team(target) == 2)
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na wieznia");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(!is_user_alive(target))
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	if(jail_get_user_block(target))
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	jail_set_user_speed(id, 0.1);
	set_bartime(id, 5);
 
	set_bartime(target, 5);
	jail_set_user_speed(target, 0.1);
 
	w_trakcie[id] = target;
	w_trakcie[target] = id;
	set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public wylacz_rewizje(taskid)
{
	new id = taskid;
	if(taskid > 32)
		id -= 5000;
 
	if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	remove_task(id+5000);
	jail_set_user_speed(id, 250.0);
	set_bartime(id, 0);
 
	if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
	{
		jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
		set_bartime(w_trakcie[id], 0);
	}
	if(taskid > 32)
		Pokaz_bronie(id);
 
	w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
	w_trakcie[id] = 0;
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Pokaz_bronie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
		return;
 
	new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
	get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
	ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
	for(new i=0; i<numweapons; i++)
	{
		get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
		replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
		replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
		ColorChat(id, BLUE, weaponname);
	}
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public Damage(id)
{
	if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
	{
		wylacz_rewizje(id);
	}
}
 
stock Jaki_Pistolet(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return 0;
 
	new weapons[32], numweapons;
	get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
 
	for(new i=0; i<numweapons; i++)
	{
		if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
		{
			return weapons[i];
		}
	}
	return 0;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
	if(!wid) 
		return 0;
 
	new ent;
	while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
	if(!ent)
		return 0;
 
	if(get_user_weapon(id) == wid) 
		ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
 
	if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) 
	{
		ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
		set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
	}
	return 1;
}
 
stock set_bartime(id, czas)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
	write_short(czas);
	message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/