Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13393184500 dodana przez Gość, 10.06.2012 09:54
Typ:


13393184500
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Dres";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego.  ";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/dres/v_knife.mdl");
}
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
	register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
 
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
 
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{  
	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
		return FMRES_IGNORED;
 
	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
 
	if(!is_user_connected(iHit))
		return FMRES_IGNORED;
	if(!ma_klase[iHit])
		return FMRES_IGNORED;
 
	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
 
	return FMRES_IGNORED;
}  
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_knife.mdl")
		}
	}
}