Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13379688220 dodana przez Gość, 25.05.2012 19:00
Typ:


13379688220
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
#define SZANSA 15 // tera z każdej broni b. miał 1/15 
 
new const nazwa[]   = "SWAT (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada m4a1, ma 1/15, na natychmiastowe zabicie z kazdej broni";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = -12;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "beta", "AUTHOR");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "kazdaBron");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[ SWAT (Premium) ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
 
public kazdaBron(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, SZANSA) != 1 )
		return HAM_IGNORED;
 
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
	return HAM_HANDLED;
}