Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13375286600 dodana przez Gość, 20.05.2012 16:44
Typ:


13375286600
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
 
new const nazwa[]   = "Cpun";
new const opis[]    = "Ma podwojny skok, mniejsza grawitacje i HE co 1 minute.";
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
 
	set_task(60.0, "he", _, _, _, "b");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_gravity (id, 0.5)
	ma_klase[id] = 1
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
	set_user_gravity (id, 1.0)
	ma_klase[id] = 0
}
 
public he(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
 
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		moze_skoczyc[id] = true;
 
	return FMRES_IGNORED;
}