Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13371056740 dodana przez Gość, 15.05.2012 19:14
Typ:


13371056740
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
 
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
new bool:ma_perk[33];
 
#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia
 
new const nazwa_perku[] = "Skrzydla Archaniola";
new const opis_perku[] = "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie";
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa_perku, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")
 
	cod_register_perk(nazwa_perku, opis_perku);	
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
}
 
public fwSpawn(id)
{
	if(ma_perk[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
 
public cod_perk_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if(!(flags & FL_ONGROUND))
	{
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = -800.0
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
		zatrzasnij(id);
	}	
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public zatrzasnij(id)
{
	message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
	write_short(7<<14);
	write_short(1<<13);
	write_short(1<<14);
	message_end();
	Zabijaj(id);
}
 
public Zabijaj(id)
{
	new name[48], entlist[32], pid, i;
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 31);
	for(i=0; i<numfound; i++) {
		pid = entlist[i];
 
		if(pid == id || !is_user_alive(pid)) continue;
 
		get_user_name(pid, name, charsmax(name));
		client_print(id, print_chat, "Znaleziono gracza %s", name);
 
		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT);
	}
}