Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13370188560 dodana przez Gość, 14.05.2012 19:07
Typ:


13370188560
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 80(+int) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new sprite_blast, 
sprite_white;
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
		wybuchnij(id);
}
 
public wybuchnij(id)
{
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
 
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();
 
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
 
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
 
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}