Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13363107030 dodana przez Gość, 06.05.2012 14:25
Typ:


13363107030
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
/* Edited for BloodMan for Player Milioner */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
 
new const nazwa[]   = "Determinator [Mega premium 25zl]";
new const opis[]    = "1/1 kosa, 1/1 AWP, 1/2 he oraz niewidzialnosc na nozu w 80%";
new const bronie    = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ZabijZnoza");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ZabijZhe");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ZabijZawp");
 
	register_event("CurWeapon", "NaNozu_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		client_print(id, print_chat, "Determinator [Mega premium 25zl] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}
 
public ZabijZnoza(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public ZabijZhe(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
	{	
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
 
public ZabijZawp(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public NaNozu_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
 
	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}