Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 133166635923019 dodana przez Bloody_, 13.03.2012 20:19
Typ:


133166635923019
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "Radar telegrafisty";
new const perk_desc[] = "Widzisz wrogow na radarze";
 
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
	g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
 
	set_task(2.0, "radar_scan", _, _, _, "b");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
 
 
public radar_scan(id)
{
	new PlayerCoords[3];
 
	for (new id=1; id<=32; id++)
	{
		if((!is_user_alive(id))||(!ma_perk[id])) continue;
 
		new team = get_user_team(id);
		for (new i=1;i<=32;i++)
		{       
			if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == team) continue;
 
			get_user_origin(i, PlayerCoords)
 
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
			write_byte(id)
			write_byte(i)           
			write_coord(PlayerCoords[0])
			write_coord(PlayerCoords[1])
			write_coord(PlayerCoords[2])
			message_end()
 
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
			write_byte(i)
			message_end()
		}
	}
}