Wykryto wyłączony javascript
Aktualnie masz wyłączony javascript. Kilka funkcji może nie działać. Włącz ponownie javascript, aby korzystać z pełnej funkcjonalności.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych Zdobywaj nowe doświadczenia
Wklejka 132170551814274 dodana przez
Wojo , 19.11.2011 13:25
132170551814274
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool : ma_klase[ 33 ] ;
new const nazwa[ ] = "General Broni (P)" ;
new const opis[ ] = "Klasa premium, 125% wiecej obrazen z USP" ;
new const bronie = 1 << CSW_USP;
new const zdrowie = 50 ;
new const kondycja = 80 ;
new const inteligencja = 30 ;
new const wytrzymalosc = 50 ;
public plugin_init ( )
{
register_plugin ( nazwa, "1.0" , "QTM_Peyote" ) ;
cod_register_class ( nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc) ;
RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player" , "TakeDamage" ) ;
}
public cod_class_enabled ( id)
{
if ( ! ( get_user_flags ( id) & ADMIN_LEVEL_H) )
{
ColorChat ( id, RED, "[General Broni] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy." ) ;
return COD_STOP;
}
ColorChat ( id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl" ) ;
ma_klase[ id] = true ;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled ( id)
ma_klase[ id] = false ;
public TakeDamage( this , idinflictor, idattacker, Float : damage, damagebits)
{
if ( ! is_user_connected ( idattacker) )
return HAM_IGNORED;
if ( ! ma_klase[ idattacker] )
return HAM_IGNORED;
if ( get_user_weapon ( idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage ( idattacker, this , damage* 0.125 , 0.0 , idinflictor, damagebits) ;
return HAM_IGNORED;
}