Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131914577918069 dodana przez Kukol, 20.10.2011 22:22
Typ:


131914577918069
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
static const mrocket[] = "models/rpgrocket.mdl";
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("stozek", "test");
}
 
public plugin_precache()
	precache_model(mrocket); 
 
public test(id){
	const Float:fSpeed = 700.0;
 
	new Float:fAngles[3];
	pev(id,pev_angles,fAngles)
 
	new Float:fVeloc[3][3],Float:fTmp[3],Float:fForward[3];
 
	angle_vector(fAngles,ANGLEVECTOR_FORWARD,fForward);
	xs_vec_normalize(fForward,fForward);
	xs_vec_mul_scalar(fForward,fSpeed,fForward);
	xs_vec_copy(fVeloc[1],fForward);
	xs_vec_normalize(fForward,fForward);
 
	angle_vector(fAngles,ANGLEVECTOR_RIGHT,fTmp);
	xs_vec_normalize(fTmp,fTmp)
	for(new i = 0;i<3;i++){
		fTmp[i] = fForward[i] + ( fTmp[i] * floatsin(30.0,degrees) )
	}
 
	xs_vec_normalize(fTmp,fTmp);
	xs_vec_mul_scalar(fTmp,fSpeed,fTmp)
	xs_vec_copy(fVeloc[0],fTmp);
 
	angle_vector(fAngles,ANGLEVECTOR_RIGHT,fTmp);
	xs_vec_neg(fTmp,fTmp);
	xs_vec_normalize(fTmp,fTmp)
	for(new i = 0;i<3;i++){
		fTmp[i] = fForward[i] + ( fTmp[i] * floatsin(30.0,degrees) )
	}
 
	xs_vec_normalize(fTmp,fTmp);
	xs_vec_mul_scalar(fTmp,fSpeed,fTmp)
	xs_vec_copy(fVeloc[2],fTmp);
 
	MakeEnt(id, fVeloc[0]);
	MakeEnt(id, fVeloc[1]);
	MakeEnt(id, fVeloc[2]);
}
 
public MakeEnt(id, Float:fVeloc[3])
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new Float: Origin[3], Float:Angles[3];
		pev(id, pev_origin, Origin);
		pev(id, pev_angles, Angles)
 
		new ent = Spawn_Ent("info_target");
		set_pev(ent, pev_classname,"Effect_Piesc_Mocy");
		set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY);
 
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, mrocket);  
 
		set_pev(ent,pev_owner,id);
		set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
 
		Origin[2] += 8.0;
		set_pev(ent, pev_origin, Origin);
		set_pev(ent, pev_angles, Angles)
 
		set_pev(ent, pev_velocity, fVeloc);
	}
}
 
stock Spawn_Ent(const classname[]) 
{
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname))
	set_pev(ent, pev_origin, {0.0, 0.0, 0.0})    
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
	return ent
}