Wykryto wyłączony javascript
Aktualnie masz wyłączony javascript. Kilka funkcji może nie działać. Włącz ponownie javascript, aby korzystać z pełnej funkcjonalności.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych Zdobywaj nowe doświadczenia
szybcioor
131583292513723
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
Pod #include <codmod> dodaj :
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new bool : ma_klase[ 33 ] ;
new g_hasZoom[ 33 ] ;
new szClip, szAmmo
Do public plugin_init
register_forward ( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )
dodaj to\/ jezeli klasa tego nie ma :
public cod_class_enabled ( id)
{
ma_klase[ id] = true ;
}
public cod_class_disabled ( id)
{
ma_klase[ id] = false ;
}
i na sam koniec sma dodaj
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
if ( ! is_user_alive ( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if ( ! ma_klase[ id] )
return PLUGIN_HANDLED
if ( ( get_uc ( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && ! ( pev ( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szWeapID = get_user_weapon ( id, szClip, szAmmo )
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ! g_hasZoom[ id ] ) //Bron przykladowo Deagl
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav" , 0.20 , 2.40 , 0 , 100 )
}
else
{ if ( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom ( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
tutaj zmnieniasz na jakiej broni ma miec zooma
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ! g_hasZoom[ id ] ) //Bron przykladowo Deagl
np to CSW_DEAGLE na CSW_M4A1
to zamiast na deaglu miec zooma bd na m4a1