Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131366266611795 dodana przez A może sma?, 18.08.2011 11:17
Typ:


131366266611795
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "[Pudzian";
new const opis[] = "Moze odbijac sie od scian";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
}
 
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
    new Float:fEntOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );
 
    // Velocity = Distance / Time
 
    new Float:fDistance[3];
    fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
    fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
    fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];
 
    new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );
 
    fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
    fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
    fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;
 
    return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}
 
 
// Sets velocity of an entity (ent) away from origin with speed (speed)
 
stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
    new Float:fVelocity[3];
    get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )
 
    entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );
 
    return ( 1 );
} 
 
public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){
	if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){
		return HAM_IGNORED
	}
 
	get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction);
 
	set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0);
	return HAM_IGNORED
}