public PunktyMenu(id) { new szBuffer[1024]; new iLen; { iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r[\wDeathRun ExpMod\r]\y Strona\r 1\w/\r3^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id]) iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wKamizelka \r[\w%d\y/\w5\r]^n",punktyarm[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wGranat \r[HE] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyhe[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wGranat \d[FB] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyfb[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \wGranat \y[Frost] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktysg[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r5. \wZycie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 4 lvl)^n",punktyhp[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r6. \wKamuflaz \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 8 lvl)^n",punktykam[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wNiewidzialnosc \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n^n",punktyniewid[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \wPowrot^n"); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r9. \wDalej^n" ); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r0. \wWyjdz" ); new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 | 1<<9 ); show_menu(id, keys, szBuffer,-1,"menuxpa") } return PLUGIN_CONTINUE; } public handler_PunktyMenu(id, key) { switch(key) { case 0: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyarm[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyarm[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 1: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyhe[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyhe[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyfb[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyfb[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktysg[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktysg[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { if(PlayerLevel[id] <= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 4^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyhp[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyhp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { if(PlayerLevel[id] <= 7) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 8^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] <= 1) { // else if ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else if(skille[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!"); } else { if(punktykam[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykam[id] += 1; skille[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] <= 1) { // else if ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else if(skille[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!"); } else { if(punktyniewid[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyniewid[id] += 1; skille[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { MainMenu(id); } case 8: { PunktyMenu_2(id); } } return PLUGIN_HANDLED; } public PunktyMenu_2(id) { new szBuffer[1024]; new iLen; { iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r[\wDeathRun ExpMod\r]\y Strona\r 2\w/\r3^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id]) iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wWzmocnienie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 10 lvl)^n",punktywzmoc[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wCiche Chodzenie \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n",punktychodzenie[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wOdrodzenie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 11 lvl)^n",punktyrespawn[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \wSzybkosc \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 12 lvl)^n",punktyszybkosc[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r5. \wPistolety \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 14 lvl)^n",punktypistolety[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r6. \wKarabiny \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 15 lvl)^n",punktykarabiny[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wGrawitacja \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 18 lvl)^n^n",punktygrav[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \wPowrot^n"); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r9. \wDalej^n" ); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r0. \wWyjdz" ); new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 | 1<<9 ); show_menu(id, keys, szBuffer,-1,"menuxpa2") } return PLUGIN_CONTINUE; } public handler_PunktyMenu_2(id, key) { switch(key) { case 0: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktywzmoc[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktywzmoc[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 1: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktychodzenie[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktychodzenie[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if(PlayerLevel[id] <= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 11^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyrespawn[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyrespawn[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if(PlayerLevel[id] <= 11) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 12^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyszybkosc[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyszybkosc[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { if(PlayerLevel[id] <= 13) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 14^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktypistolety[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktypistolety[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { if(PlayerLevel[id] <= 14) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 15^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktykarabiny[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykarabiny[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { if(PlayerLevel[id] <= 17) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 18^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktygrav[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktygrav[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_2(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED ; } case 7: { PunktyMenu(id); } case 8: { PunktyMenu_3(id); } } return PLUGIN_HANDLED; } public PunktyMenu_3(id) { new szBuffer[1024]; new iLen; { iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r[\wDeathRun ExpMod\r]\y Strona\r 3\w/\r3^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id]) iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wAWP \r[\w%d\y/\w2\r]\d(od 20 lvl)^n",punktyawp[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wBonus Expa \r[\w%d\y/\w3\r]\d(od 25 lvl)^n",punktyexp[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wWieksze DMG z Kosy \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 28 lvl)^n",punktykosa[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \wWieksze DMG z HE \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 30 lvl)^n^n",punktydmghe[id]); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \wPowrot^n"); iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r0. \wWyjdz" ); new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<7 ); show_menu(id, keys, szBuffer,-1,"menuxpa3") } return PLUGIN_CONTINUE; } public handler_PunktyMenu_3(id, key) { switch(key) { case 0: { if(PlayerLevel[id] <= 19) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 20^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyawp[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyawp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_3(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 1: { if(PlayerLevel[id] <= 24) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 25^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyexp[id] >= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyexp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_3(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if(PlayerLevel[id] <= 27) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 28^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktykosa[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykosa[id] += 1; gUserSkill[id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_3(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if(PlayerLevel[id] <= 29) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 30^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktydmghe[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktydmghe[id] += 1; gUserSkill2[id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } PunktyMenu_3(id); SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { PunktyMenu_2(id); } } return PLUGIN_HANDLED; }