Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13108159253466 dodana przez naXe, 16.07.2011 12:32
Typ:


HNS JB
13108159253466
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
public cmd_hns_start()
{
	server_cmd("jb_unblock_weapons")
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac") 
	for (i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		if (cs_get_user_team(Players[i]) == CS_TEAM_T)
		{
			give_item(Players[i], "weapon_knife")
			current_weapon(Players[i])
			give_item(Players[i], "weapon_flashbang")
			give_item(Players[i], "weapon_smokegrenade")
			set_user_maxspeed(Players[i], 300.0)
			set_user_health(Players[i], 100)
		}
		else
		{
			give_item(Players[i], "weapon_knife")
			current_weapon(Players[i])
			give_item(Players[i], "weapon_smokegrenade")
			set_bit(g_Fonarik, Players[i])
			client_cmd(Players[i], "impulse 100")
 
 
			new j = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
 
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[j])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[j], _WeaponsFreeAmmo[j])
			/// give two random guns
 
			new n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
			while (n == j) { 
				n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1) 
			}
 
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[n])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[n], _WeaponsFreeAmmo[n])
		}
	}
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/brass_bell_C.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
 
	new sz_msg[256];
	formatex(sz_msg, charsmax(sz_msg), "^x03%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS_START")
	client_print(0, print_center , sz_msg)
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
 
public  cmd_game_hns()
{
 
	g_nogamerounds = 0
	g_BoxStarted = 0
	jail_open()
	g_GameMode = 3
	g_SimonAllowed = 0
	g_Simon = 0
 
 
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/brass_bell_C.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	player_hudmessage(0, 2, HUD_DELAY + 1.0, {0, 255, 0}, "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS")
 
 
	set_lights("b");
	server_cmd("jb_block_weapons")
 
 
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac")
	for (i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		strip_user_weapons(Players[i])
	}
	set_task(30.0,"cmd_hns_start",TASK_GIVEITEMS)
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}