Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131006727611795 dodana przez A może sma?, 07.07.2011 20:34
Typ:


131006727611795
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "[COD]Magazyn Perkow"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Goliath"
 
new vault;
new PerkSlot1[33];
new PerkSlot2[33];
new PerkSlot3[33];
new nazwaPerkSlot1[33];
new nazwaPerkSlot2[33];
new nazwaPerkSlot3[33];
new klasa_gracza[33];
new nazwa_gracza[33];
new cvar_typ_zapisu;
new typ_zapisu;
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	register_clcmd("say /magazyn", "PokazMagazyn");
	cvar_typ_zapisu = get_cvar_pointer("cod_savetype");
	typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
}
 
public PokazMagazyn(id)
{
	new menu = menu_create("Magazyn Perkow", "PokazMagazyn_Handle");
	new napisPerkSlot1[64];
	new napisPerkSlot2[64];
	new napisPerkSlot3[64];
	new napis1[64];
	new napis2[64];
	new napis3[64];
	if(PerkSlot1[id] == 0)
		format(napis1, 40, "Pusty slot");
	else
	{
		cod_get_perk_name(PerkSlot1[id], napisPerkSlot1[id], 32);
		format(napis1, 40, "%s", napisPerkSlot1[id]);
	}
 
	if(PerkSlot2[id] == 0)
		format(napis2, 40, "Pusty slot");
	else
	{
		cod_get_perk_name(PerkSlot2[id], napisPerkSlot2[id], 32);
		format(napis2, 40, "%s", napisPerkSlot2[id]);
	}
 
	if(PerkSlot3[id] == 0)
		format(napis3, 40, "Pusty slot");
	else
	{
		cod_get_perk_name(PerkSlot3[id], napisPerkSlot3[id], 32);
		format(napis3, 40, " %s", napisPerkSlot3[id]);
	}
	menu_additem(menu, napis1);//0
	menu_additem(menu, napis2);//1
	menu_additem(menu, napis3);//2
	menu_additem(menu, "Usun perk z 1. slotu");//3
	menu_additem(menu, "Usun perk z 2. slotu");//4
	menu_additem(menu, "Usun perk z 3. slotu");//5
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public PokazMagazyn_Handle(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new perkgracza[33];
	perkgracza[id] = cod_get_user_perk(id);
	new zapasowyperk[33];
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(PerkSlot1[id] == 0 && perkgracza[id] != 0)
			{
				PerkSlot1[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_get_perk_name(PerkSlot1[id], nazwaPerkSlot1[id], 32);
				cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot1[id] != 0)
			{
				cod_set_user_perk(id, PerkSlot1[id], 1, 0);
				PerkSlot1[id] = 0;
				format(nazwaPerkSlot1[id], 32, "brak");
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot1[id] == 0)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Nie posiadasz zadnego perku");
				PokazMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] != 0 && PerkSlot1[id] != 0)
			{
				zapasowyperk[id] = PerkSlot1[id];
				PerkSlot1[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_set_user_perk(id, zapasowyperk[id], 1, 0);
				cod_get_perk_name(PerkSlot1[id], nazwaPerkSlot1[id], 32);
				zapasowyperk[id] = 0;
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}	
		}
		case 1:
		{
			if(PerkSlot2[id] == 0 && perkgracza[id] != 0)
			{
				PerkSlot2[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_get_perk_name(PerkSlot2[id], nazwaPerkSlot2[id], 32);
				cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot2[id] != 0)
			{
				cod_set_user_perk(id, PerkSlot2[id], 1, 0);
				PerkSlot2[id] = 0;
				format(nazwaPerkSlot2[id], 32, "brak");
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot2[id] == 0)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Nie posiadasz zadnego perku");
				PokazMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] != 0 && PerkSlot2[id] != 0)
			{
				zapasowyperk[id] = PerkSlot2[id];
				PerkSlot2[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_set_user_perk(id, zapasowyperk[id], 1, 0);
				cod_get_perk_name(PerkSlot2[id], nazwaPerkSlot2[id], 32);
				zapasowyperk[id] = 0;
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
		}
		case 2:
		{
			if(PerkSlot3[id] == 0 && perkgracza[id] != 0)
			{
				PerkSlot3[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_get_perk_name(PerkSlot3[id], nazwaPerkSlot3[id], 32);
				cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot3[id] != 0)
			{
				cod_set_user_perk(id, PerkSlot3[id], 1, 0);
				PerkSlot3[id] = 0;
				format(nazwaPerkSlot3[id], 32, "brak");
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] == 0 && PerkSlot3[id] == 0)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Nie posiadasz zadnego perku");
				PokazMagazyn(id);
			}
			else if(perkgracza[id] != 0 && PerkSlot3[id] != 0)
			{
				zapasowyperk[id] = PerkSlot3[id];
				PerkSlot3[id] = cod_get_user_perk(id);
				cod_set_user_perk(id, zapasowyperk[id], 1, 0);
				cod_get_perk_name(PerkSlot3[id], nazwaPerkSlot3[id], 32);
				zapasowyperk[id] = 0;
				PokazMagazyn(id);
				ZapiszMagazyn(id);
			}
		}
		case 3:
		{
			PerkSlot1[id] = 0;
			format(nazwaPerkSlot1[id], 32, "brak");
			PokazMagazyn(id);
			ZapiszMagazyn(id);
		}
		case 4:
		{
			PerkSlot2[id] = 0;
			format(nazwaPerkSlot2[id], 32, "brak");
			PokazMagazyn(id);
			ZapiszMagazyn(id);
		}
		case 5:
		{
			PerkSlot3[id] = 0;
			format(nazwaPerkSlot3[id], 32, "brak");
			PokazMagazyn(id);
			ZapiszMagazyn(id);
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ZapiszMagazyn(id)
{
	vault = nvault_open("CodMagazyn")
	klasa_gracza[id] = cod_get_user_class(id);
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32);
	if(!klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new vaultkey[128],vaultdata[256],identyfikator[64];
	if(PerkSlot1[id] == 0)
		format(nazwaPerkSlot1[id], 31, "brak");
	if(PerkSlot2[id] == 0)
		format(nazwaPerkSlot2[id], 31, "brak");
	if(PerkSlot3[id] == 0)
		format(nazwaPerkSlot3[id], 31, "brak");
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "#%s#%s#%s", nazwaPerkSlot1[id], nazwaPerkSlot2[id], nazwaPerkSlot3[id]);
	replace_all(vaultdata, 255, " ", "_");
 
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-magazyn", identyfikator, typ_zapisu);
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajMagazyn(id)
{
	vault = nvault_open("CodMagazyn")
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32);
	new vaultkey[128], vaultdata[256], identyfikator[64];
	nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata);
 
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-magazyn", identyfikator, typ_zapisu);
	if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255))
	{
		format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-magazyn", identyfikator, typ_zapisu);
		nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
	}
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	new Sloty1[33], Sloty2[33], Sloty3[33];
	parse(vaultdata, Sloty1, 32, Sloty2, 32, Sloty3, 32);
	if(equal(Sloty1[id], "brak"))
		PerkSlot1[id] = 0;
	else
	{
		replace_all(Sloty1, 32, "_", " ");
		format(nazwaPerkSlot1[id], 32, "%s", Sloty1);
		PerkSlot1[id] = cod_get_perkid(nazwaPerkSlot1[id]);
	}
	if(equal(Sloty2[id], "brak"))
		PerkSlot2[id] = 0;
	else
	{
		replace_all(Sloty2, 32, "_", " ");
		format(nazwaPerkSlot2[id], 32, "%s", Sloty2);
		PerkSlot2[id] = cod_get_perkid(nazwaPerkSlot2[id]);
	}
	if(equal(Sloty3[id], "brak"))
		PerkSlot3[id] = 0;
	else
	{
		replace_all(Sloty3, 32, "_", " ");
		format(nazwaPerkSlot3[id], 32, "%s", Sloty3);
		PerkSlot3[id] = cod_get_perkid(nazwaPerkSlot3[id]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public client_disconnect(id)
{
	ZapiszMagazyn(id);
}
 
public client_connect(id)
{
	WczytajMagazyn(id);
}
 
public client_authorized(id)
{
	WczytajMagazyn(id);
}