1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249. | public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 ) ;
set_user_gravity(id, 1.0);
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Szybki:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_xm1014");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}
case Pancer:
{
give_item(id, "weapon_fn57");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Zolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
case Wojownik:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Terminator:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Ninja:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Mistrz:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
give_item(id, "weapon_m4a1");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
give_item(id, "weapon_ak47");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
give_item(id, "weapon_scout");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
give_item(id, "weapon_usp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
give_item(id, "weapon_m249");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
give_item(id, "weapon_m3");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 39)
give_item(id, "weapon_g3sg1");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
ZmienUbranie(id, 0);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 41)
{
szybkosc_gracza[id] += 50.0;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 1000;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id,5)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
} |