Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 130354475912545 dodana przez Goliath, 23.04.2011 08:45
Typ:


130354475912545
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 ) ;
	set_user_gravity(id, 1.0);
 
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
 
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Szybki:
		{
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_tmp");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
		}
		case Szturmowiec:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Granadier:
		{
			give_item(id, "weapon_sg552");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_xm1014");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
		}
		case Pancer:
		{
			give_item(id, "weapon_fn57");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
		}
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Zolnierz:
		{
			give_item(id, "weapon_galil");
		}
		case Szpieg:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ZmienUbranie(id, 0);
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
		}
		case Wojownik:
		{
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_famas");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Terminator:
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_usp");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Mistrz:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
 
		}
	}
 
	if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
 
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
		ZmienUbranie(id, 0);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
		give_item(id, "weapon_m4a1");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
		give_item(id, "weapon_ak47");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		give_item(id, "weapon_scout");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
		give_item(id, "weapon_usp");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
		give_item(id, "weapon_m249");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
		give_item(id, "weapon_m3");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 39)
		give_item(id, "weapon_g3sg1");
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
		ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
 
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
		if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
		cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
 
	redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
	{
		ZmienUbranie(id, 0);
	}
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 41)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 50.0;
	}
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 1000;
	}
 
	set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
		set_user_armor(id, 500);
 
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
	{
		set_user_health(id,5)
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
 
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}