Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13034875788478 dodana przez Kusek, 22.04.2011 16:52
Typ:


Frajer
13034875788478
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
 
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
 
public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "100exp [2000$]");//1
	menu_additem(menu, "250exp [5000$]");//2
	menu_additem(menu, "300exp [7000$]");//3
	menu_additem(menu, "350exp [1000$]");//4
	menu_additem(menu, "550exp [16000$]");//5
	menu_display(id, menu);
 
}
 
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 2000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cs_set_user_money(id, kasa-2000);
				cod_set_user_xp(id, exp+100)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 100 EXP'a!");
			}
			if(kasa < 2000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 5000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cod_set_user_xp(id, exp+250)
				cs_set_user_money(id, kasa-5000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 250 EXP'a!");
			}
			if(kasa < 5000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
 
				if(kasa >= 7000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cs_set_user_money(id, kasa-7000);
				cod_set_user_xp(id, exp+300)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 300 EXP'a!");
			}
			if(kasa < 7000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_xp(id, exp+350)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 350 EXP'a!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{
 
			if(kasa >= 16000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				cod_set_user_xp(id, exp+550)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 550 EXP'a!");
			}
			if(kasa < 16000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
 
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/