Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13024528479844 dodana przez LucKy_skiLL, 10.04.2011 17:27
Typ:


13024528479844
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
public exp_wybierz_2(id, menu_exp_2 , item)
{
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu_exp_2, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
 
	new klawisz = str_to_num(data)
 
	switch(klawisz)
	{ 
		case 1: { 
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktychodzenie[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 1^x01!", punktychodzenie[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktychodzenie[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1 ^x01punktu do^x04 Cichego Chodzenia^x01 zakonczone!");
				}
			}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 2: { 
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktygranat[id] >= 2) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 2^x01 punktow w tym skillu!", punktygranat[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktygranat[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Granatow^x01 zakonczone!");
				}
			}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 3: { 
			if(iLvl[id] <= 7) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Pistolety^x01 musisz miec^x04 8^x01 level!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktypistolety[id] >= 3) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktypistolety[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktypistolety[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Pistoletow^x01 zakonczone!");
				}
			}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 4: { 
			if(iLvl[id] <= 10) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Karabiny^x01 musisz miec^x04 11^x01 level!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktykarabiny[id] >= 3) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktykarabiny[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktykarabiny[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Karabinow^x01 zakonczone!");
				}
			}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 5: { 
			if(iLvl[id] <= 14) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Zestaw^x01 musisz miec^x04 15^x01 level!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyzestaw[id] >= 3) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktyzestaw[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyzestaw[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Zestawu^x01 zakonczone!");
				}
			}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 6:  { 
			if(iLvl[id] <= 14) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Podwojny skok^x01 musisz miec^x04 15^x01 level!");
			}
			else if(punkty[id] <= 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else if(skille[id] >= 2) {
				ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x04 2^x01 skille!");
			}
			else 
			{
				if(punktymoc1[id] >= 15) {
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 15^x01 punktow w tym skillu!", punktymoc4[id]);
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktymoc4[id] += 1;
					skille[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Podwojnego skoku^x01 zakonczone!");
				}
			menu_destroy(menu_exp_2); 
			menu_xp_2(id); 
			Zapisz(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
			}
		case 7: { 
			menu_xp(id);
			menu_destroy(menu_exp_2); 
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}