No tak napisaleiscie ze tak ale od ktorej godziny zacznie sie mniejsze naliczanie expa...
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
new sHour[22], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if(iHour <= 9 && amount > 20) amount = 1;
player_xp[id]+=amount
czy to bedzie dzialalo od godz 22 do 9 rano? i po otrzymania przez kogos wiecej niz 20 expa w rundzie zapisze mu czylo 1?
nie kumam tylko do czego skurzy ta linijka
get_time("%H", sHour, 2);
Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Tablicy "sHour[3]" w ogóle nie ruszaj. Chyba wyraźnie napisałem, że w tym co ja podałem ta blokada będzie działać od 0 (czyli 24) do 9, a jeśli chcesz, aby blokada działała wcześniej to dodaj tak
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
new sHour[3], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if((iHour <= 9 || iHour >= 22) && amount > 30) amount = 1;
player_xp[id]+=amount
I teraz od 22 do 9 gdy exp będzie większy od 30 to będzie dodawać 1.
omg a o co innego chodziło -.-
przecież napisał to samo / bardzo podobne
No nie wiem czy to samo...
Użytkownik sebul edytował ten post 17.02.2011 00:05