Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba Explode Sound - Przeróbka :P


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ESTCOBS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.04.2008 18:25

Siema
Przerobi ktoś ten plugin (Bomba Explode Sound) że sekundę po podłożeniu leci muzyczka :P
Bo mój serwer jest taki TP + 4fun w jednym i mp_c4timer jest ustawiony na 60 :P
I chciałbym żeby było że jak ktoś podłoży to leci bomba.mp3 (nie wav - wystarczy zamienić spk / speak na mp3 play :P)

Jeszcze jakby był licznik na dole ile czasu do wybuchu i tak
mniej niż 11 sekund do wybuchu = kolor czerwony
mniej niż 30 sekund do wybuchu = kolor pomarańczony
więcej niż 30 sekund do wybuchu = kolor zielony
Pozdro

BTW Apeluje do Micza / Gutka i innych osób znających się na Scriptingu o plugin Admin Check PRO (w tym dziale)
  • +
  • -
  • 0

#2 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 25.04.2008 23:18

ESTCOBS, ten dział to nie KONCERT ŻYCZEŃ!! Jak masz problem z przerobieniem jakiegoś pluginu lub z napisaniem swojego, ewentualnie poprawieniem błędów w kodzie to piszesz, a nie wymyślasz różne rzeczy i myślisz, że każdy będzie spełniał Twoje życzenia...
tym bardziej, że to nie pierwszy raz... :wsciekly:

#3 ESTCOBS

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.04.2008 11:13

Dobra ! To gdzie mam pisać ?? :zly: :zly: :zly:
  • +
  • -
  • 0

#4 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 26.04.2008 11:16

najlepiej w AMX Mod X Studio :D

#5 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2008 13:50

Zrobiłem to co chciałeś oprócz tego że muzyka leci 1 s po podłożeniu paki. Bo gdy daje 59 s to mi nie leci ta muzyka tu apeluje zeby ktoś pomół :-P
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"


#define muzyczka ("misc/bomba")
#define czas 59


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/bomba.mp3")
}
}
else if(g_c4timer > 59) { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#6 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 27.04.2008 03:31

zamiast
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}
chyba powinno być:
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba.mp3") 
return PLUGIN_CONTINUE

}


#7 Insane91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 17.05.2008 18:10

przerobilem swoje na takie zeby leciala muzyka 12 sekund przed wybuchem. Odliczanie na HUD jest ale muzyki nie ma :/ co zle zrobilem ?




#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "jakistam"


#define muzyczka ("misc/eksplozja")
#define czas 12


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#8 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.05.2008 18:12

Zamiast

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

Spróbuj

public plugin_precache()
{
precache_generic("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#9 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 19:02

oj baku baku, jezeli juz mialby tak robic to
precache_generic("sound/misc/explozja.wav")
ale i tak ma dobrze, problem lezy tu:

client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav")


kiedy poprawnie jest ze spacja miedzy 'spk' a '%s' gdzie nie ma ani spacji ani 's' czyli

client_cmd(0, "spk %s", "misc/eksplozja.wav")
lub
client_cmd(0, "spk misc/eksplozja.wav")

  • +
  • -
  • 0

#10 Insane91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 17.05.2008 19:36

Zmienilem tak jak mowicie i dalej mi nie dziala :/ nie odtwarza tej muzyki :/ probowalem pod wav "spk" i na mp3 "play mp3" i ani to ani to nie dziala :/
  • +
  • -
  • 0

#11 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 19:49

btw baku czemu skopiowales plugin samuraja a jako autor podales 'jakistam xP'

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

#define muzyczka "sound/misc/eksplozja.wav"
#define czas 10

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muzyczka)

}

  • +
  • -
  • 0

#12 Insane91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 17.05.2008 20:06

jezeli chce na 12 sekund to tylko wpisuje tak?

#define czas 12

bo zrobilem tak i nadal nie dziala... chyba sobie odpuszcze ten plugin
  • +
  • -
  • 0

#13 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 20:25

a jezeli jest standardowo to dziala? : O
  • +
  • -
  • 0

#14 Insane91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 17.05.2008 21:35

jezeli jest oryginalny plugin z domyslnym dzwiekiem bez przerobek to dziala... jezeli przerobie na swoj dzwiek i zmienie czas na 12 to juz nie dziala :/
  • +
  • -
  • 0

#15 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 22:01

a zaraz... ten swoj dzwiek pewnie masz w zlym formacie, tzn musi byc odpowiednia jakosc, poczytaj o tym!
bo jakbys mial w zlym miejscu sam dzwiek jakies logi by byly, masz w dobrym miejscu dzwiek ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Insane91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 17.05.2008 22:25

dzwiek jest w sound/misc tak jak powinien byc , w formacie .wav ... moze masz racje, moze musi byc jakis okreslony bitrate
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych