Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin
#1
Napisano 11.04.2008 16:32
#2 Gość__*
Napisano 11.04.2008 16:35
Załączone pliki
#3
Napisano 11.04.2008 21:20
#4 Gość__*
Napisano 11.04.2008 21:26
Załączone pliki
#5
Napisano 21.04.2008 21:39
#6 Gość__*
Napisano 21.04.2008 22:09
sound/miscdzwięk reset.waw
#7
Napisano 22.04.2008 17:19
1.Tak w ogóle to ile trwa ta rozgrzewka
2.Ja ma tylko to wrzucic do tego sound/misc i bedzie dobrze ?
#8
Napisano 22.04.2008 18:04
Kurcze , mam dwa pytanka :
1.Tak w ogóle to ile trwa ta rozgrzewka
2.Ja ma tylko to wrzucic do tego sound/misc i bedzie dobrze ?
35sec musisz sam se ustawić w tym pliku .sma
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
new czas = 35
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = {
"Runda nozowa" //SPAM
}
new texty[3][]={"Jeden","Dwa","Trzy"}
public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.1","Edited by Miczu") //cos mi sie nalezy
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz(){
new players[32],num,num2
get_players(players,num,"ae","TERRORIST")
get_players(players,num2,"ae","CT")
if((num)&&(num2))
{
noze=1
set_task(5.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
else set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)
}
public muza_on(){
}
public wyswietl_res(){
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==2){
set_task(0.2,"restart_rundy_0", 0)
remove_task(8188)
}
}
public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* Milego fragowania *^n=============")
}
public restart_rundy(){
noze=0
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public restart_rundy_0(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,texty[resety-1])
resety--
if(resety==0) set_task(0.5,"restart_rundy", 0)
else set_task(1.5,"restart_rundy_0", 0)
}
kompilujesz do .amxx
i potem dodajesz do sound/mic te pliki co podal kur3k dzwięk reset.wav nie waw ;d (literówka)
Chyba tak Jezeli coś zle napisalem popraw mnie Kur3k ;d
#9
Napisano 23.04.2008 08:27
#10
Napisano 23.04.2008 18:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych