Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 chojczyn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 11.04.2008 16:32

Chodzi mi o taki plugin ze jak sie zaczyna gra to pisze runda rozgrzewkowa i mozna ustawic czas ile ona trwa...Proszę o danie mi pluginu w zalczniku
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.04.2008 16:35

Proszę masz

Załączone pliki

  • Załączony plik  reset.rar   3,82 KB  82 Ilość pobrań


#3 chojczyn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 11.04.2008 21:20

Kur3k A czy mozesz zmienic w sma. żeby rozgrzewka byla 5-10 min??Jak tak to zrob tak i wrzuć w załączniku
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.04.2008 21:26

chojczyn, masz *.sma i zrób jak Ci pasuje. W tym *.sma masz już spasowną muze.

Załączone pliki

  • Załączony plik  reset.rar   855 bajtów  60 Ilość pobrań


#5 filutowo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Z Piastowa
Offline

Napisano 21.04.2008 21:39

A mam jeszcz jedna prosba da sie do tego jeszcze dozucic zeby w jej czasie jakas piosenka leciala :P ??
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.04.2008 22:09

filutowo, to dodaj do
sound/misc
dzwięk reset.waw

#7 filutowo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Z Piastowa
Offline

Napisano 22.04.2008 17:19

Kurcze , mam dwa pytanka :
1.Tak w ogóle to ile trwa ta rozgrzewka
2.Ja ma tylko to wrzucic do tego sound/misc i bedzie dobrze ?
  • +
  • -
  • 0

#8 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 22.04.2008 18:04

Kurcze , mam dwa pytanka :
1.Tak w ogóle to ile trwa ta rozgrzewka
2.Ja ma tylko to wrzucic do tego sound/misc i bedzie dobrze ?



35sec musisz sam se ustawić w tym pliku .sma

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 35
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = {
"Runda nozowa" //SPAM
}
new texty[3][]={"Jeden","Dwa","Trzy"}

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.1","Edited by Miczu") //cos mi sie nalezy :P
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

new players[32],num,num2
get_players(players,num,"ae","TERRORIST")
get_players(players,num2,"ae","CT")

if((num)&&(num2))
{
noze=1
set_task(5.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
else set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)
}

public muza_on(){
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==2){
set_task(0.2,"restart_rundy_0", 0)
remove_task(8188)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* Milego fragowania *^n=============")
}


public restart_rundy(){
noze=0
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,texty[resety-1])
resety--
if(resety==0) set_task(0.5,"restart_rundy", 0)
else set_task(1.5,"restart_rundy_0", 0)
}


kompilujesz do .amxx

i potem dodajesz do sound/mic te pliki co podal kur3k dzwięk reset.wav nie waw ;d (literówka)

Chyba tak :) Jezeli coś zle napisalem popraw mnie Kur3k ;d
  • +
  • -
  • 0

#9 chojczyn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 23.04.2008 08:27

mam pytanko a czy nie moze byc w mp3 muzyczka?
  • +
  • -
  • 0

#10 filutowo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Z Piastowa
Offline

Napisano 23.04.2008 18:40

Eee przpraszam ale mogl bys mi jeszcze raz napisac jak dodac dzwieki < bo nieweim jak sie komplikuje > i w ogóle a jesli nie ... to napisz na moje gg 3138187
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych