Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o klasę kapitan, odporna na 2 pociskiCod mod nowy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 cruel

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.10.2012 16:24

Witam!

Czy zrobi mi ktoś klasę premium na flagę t. Nazwa to: Kapitan, a chcę, aby miał: Dostaje SG552, 120 HP bazowe, jest odporny na 2 pociski w kazdej rundzie

Głównie chodzi mi o tą odporność na pociski, wszystkie, np. miny, rakiety, strzały, granaty itp.

@edit na cod moda nowego

Użytkownik cruel edytował ten post 27.10.2012 16:26


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 27.10.2012 20:39

Kapitan

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 cruel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 31.10.2012 17:56

Nie działa, dostaje rakieta, miny zadaja obrazenia, i zwykle strzaly tez zadaja obrazenia.... popraw, albo ktoś nowy niech napisze.

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.10.2012 18:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie";
new const bronie = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;

Użytkownik sharkowy edytował ten post 31.10.2012 18:04

  • +
  • -
  • 0

#5 cruel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 31.10.2012 18:36

Nadal jak wchodzę w minę to zabija...

#6 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 31.10.2012 20:06

U mnie są jest odporny na 2 pociski w kazdej rundzie

ale nie ma

Głównie chodzi mi o tą odporność na pociski, wszystkie, np. miny, rakiety, strzały, granaty itp
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.10.2012 20:31

Nadal jak wchodzę w minę to zabija...


Bo nie da się tego zrobić, bynajmniej nikt jeszcze tego nie dokonał.
  • +
  • -
  • 0

#8 cruel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 31.10.2012 20:41

dziwne, bo na starym codzie da się takie coś... to na nowym chyba też

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.10.2012 23:02

dziwne, bo na starym codzie da się takie coś... to na nowym chyba też


Co Ci powiem, to Ci powiem, ale Ci powiem - na nowym się nie da, uświadom to sobie sobie :&
  • +
  • -
  • 0

#10 cruel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 01.11.2012 08:40

Dobra to bez tych min. A te wyżej wersje są odporne na zwykłe strzały?

#11 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.11.2012 09:10

Tak na 2 pociski w każdej rundzie
  • +
  • -
  • 0

#12 cruel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 01.11.2012 09:36

To close.

#13 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.11.2012 11:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych