Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Jak zrobić klasę zombie (premium)

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 10.08.2012 22:31

*
Popularny

Modyfikacja: Zombie Plaque 4.3

Nazwa Modyfikacji: Premium Klasa Zombi

Stan: Testowany

Autor: [AvP] ELOS


Pliki do edycji
  • zombieplague.inc - edycja natywu
  • zombie_plague40.sma - edycja kodu
  • zp_zclasses40.sma && Własne Klasy Zombie - edycja natywu rejestrującego klasę zombi oraz dopisanie kodu.
Inne informacje:
Temat został napisany do działu ZombieMod.

W tym temacie dowiecie się jak dodać klasę zombie na daną flagę. Dołączam do tego poradnik na 2 sposoby wyglądu klasy premium.

zombie_plague40.sma


Zaczynając od początku, powinniśmy stworzyć zmienne na których będziemy pracować.

Za
new Array:g_zclass_kb // knockback
dodajemy zmienną która będzie przetwarzać naszą flagę w natywie
new Array:g_zclass_flags // flaga

Następną częścią naszej modyfikacji jest edycja natywu w naszym silniku
a więc zamieniamy
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
na nasz nowy natyw
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)
następnie przechodzimy do plugin_precache
gdzie za
g_zclass_kb = ArrayCreate(1, 1)
dodajemy
g_zclass_flags = ArrayCreate(1, 1)
Następnym krokiem będzie edycja
public native_register_zombie_class
za
Float:knockback
musimy dodać
, flags
a więc nasz kod wygląda tak
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)
Gdy edytowaliśmy już funkcje naszego publica należy edytować go w zawartości a więc w publicu
native_register_zombie_class
za
ArrayPushCell(g_zclass_kb, knockback)
należy dodać
ArrayPushCell(g_zclass_flags, flags)

Edycje silnika mam już prawie skończoną pozostaje nam edycja kodu odpowiadającego za wyświetlanie naszej klasy

a więc przechodzimy do
show_menu_zclass(id)
oraz do
static menuid, menu[128], class, buffer[32], buffer2[32]
dodajemy
, flaga
a więc ma wyglądać to tak
static menuid, menu[128], class, buffer[32], buffer2[32], flaga
Za
ArrayGetString(g_zclass_info, class, buffer2, charsmax(buffer2))
dodajemy
flaga = ArrayGetCell(g_zclass_flags, class)
edytujemy
menu_additem(menuid, menu, buffer)
na
menu_additem(menuid, menu, buffer, flaga)
Jeżeli chcesz aby był widoczny napis (Premium) naciśnij Spoiler
Spoiler

zombieplague.inc

.

A więc przejdźmy do edycji pliku inc.
Szukamy oraz
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
za
Float:knockback
dodajemy
, flags
Kod ma wyglądać tak
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)

Funkcje mamy już gotową pozostaje nam edytować nasze klasy Zombie.

zp_zclasses40.sma && Własne Klasy Zombie


Pozostaje nam edycją zp_zclasses40 oraz naszym własnych klas zombie powinniśmy edytować również klasy które nie posiadają premium w innym wypadku klasy nie będą działać a w przypadku zp_zclasses40 nie będzie działał nasz zombie mod.

W każdej klasie za
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
należy dodać (gdy chcemy premium)
const zclass_flags = NASZA_FLAGA
w przypadku zwykłych klas
const zclass_flags = 0
następnie trzeba edytować naszą rejestracje natywu a więc do każdego
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
trzeba dodać
, flags
Wygląda to tak
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback, zclass_flags)

Mam nadzieje że modyfikacja wam się spodobała włożyłem w nią trochę mojego czasu a w poradniku starałem się opisać wszystko dokładnie.


Gdy powstanie dział ZombieMod moderatora proszę o przeniesienie.
  • +
  • -
  • 8

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 11.08.2012 11:12

Flagi i typ Float: ? o_O Popraw to.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 11.08.2012 11:19

O nie... Sorka musiałem źle napisać :D nie widziałem tego.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 16.12.2013 21:55

Niestety do zombie plague fix5 tutorial nie pasuje ;/


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych