Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 26.06.2012 17:30
#4
Napisano 26.06.2012 17:40
#6
Napisano 26.06.2012 17:51
nieczyli, że pev_velocity to funkcja?
http://amxx.pl/dokumentacja/f693/pev
http://forums.allied...ead.php?t=91474
#8
Napisano 26.06.2012 18:01
public is_klik(id) { if(get_user_button(id) & IN_FORWARD || get_user_button(id) & IN_MOVELEFT || get_user_button(id) & IN_BACK || get_user_button(id) & IN_MOVERIGHT || get_user_button(id) & IN_RIGHT || get_user_button(id) & IN_LEFT) return true; return false; }
która gdy gracz stoi nieruchomo
Skoro stoi nie ruchomo to się nie rusza a jak się nie rusza to nie używa klawiszy do poruszania a jak nie używa klawiszy do poruszania to nie klika ani w ani s ani a ani d. Ja podałem taką funkcje gdzie zwraca true gdy klika.
#9
Napisano 26.06.2012 18:03
#11
Napisano 26.06.2012 18:11
if(!is_klik(id) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
coś takiego?
#12
Napisano 26.06.2012 18:12
Chyba już lepiej by było to zrobić takjakbyś szukał innen metody to można spróbować tak
public is_klik(id) { if(get_user_button(id) & IN_FORWARD || get_user_button(id) & IN_MOVELEFT || get_user_button(id) & IN_BACK || get_user_button(id) & IN_MOVERIGHT || get_user_button(id) & IN_RIGHT || get_user_button(id) & IN_LEFT) return true; return false; }która gdy gracz stoi nieruchomo
Skoro stoi nie ruchomo to się nie rusza a jak się nie rusza to nie używa klawiszy do poruszania a jak nie używa klawiszy do poruszania to nie klika ani w ani s ani a ani d. Ja podałem taką funkcje gdzie zwraca true gdy klika.
public bool:is_klik(id)
{
return bool:(get_user_button(id) & (IN_FORWARD|IN_BACK|IN_MOVELEFT|IN_MOVERIGHT));
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#13
Napisano 26.06.2012 18:13
new Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); if( fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0){ //gracz się porusza }
Czepiasz się - Autor o Tym nie wpomniał
#15
Napisano 26.06.2012 18:16
new Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); if( fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0){ //gracz się porusza }Czepiasz się - Autor o Tym nie wpomniał
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
if(vector_length(fVelocity) > 0) {
//gracz się porusza
}
A nie lepiej tak?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 26.06.2012 18:27
ee to jak fVelocity wszędzie równa się 0.0 to gracz się porusza? bo tak to teraz zrozumiałem ;Dnew Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); if( fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0){ //gracz się porusza }
nie zawuważyłem "!" Dzięki wszystkim za pomoc
a jeszcze takie pytanko, w jakim evencie takie pierdoły najlepiej sprawdzać?
#17
Napisano 26.06.2012 18:31
w np. prethinkua jeszcze takie pytanko, w jakim evencie takie pierdoły najlepiej sprawdzać?
nie ma to większego znaczenia twój sposób wykonuje więcej obliczeń ( obliczanie długości wektora )A nie lepiej tak?
przy wektorach lepiej używać liczb zmiennoprzecinkowych> 0
#18
Napisano 26.06.2012 18:37
public ruch(id)
{
if(!is_user_moving(id) && !is_user_jumping(id)) // czyli gracz sie nie rusza i nie jest w locie
{
// twoj kod
}
}
stock bool:is_user_jumping(id)
{
new Float:fVelo[3];
pev(id, pev_velocity, fVelo);
return fVelo[2] ? true : false;
}
stock bool:is_user_moving(id)
{
new Float:fVelo[3], Float:fLength;
pev(id, pev_velocity, fVelo);
fVelo[2] = 0.0;
fLength = vector_length(fVelo);
return fLength ? true : false;
}
#19
Napisano 26.06.2012 18:44
w twoim kodzie również jest sprawdzanie velocity nawet 2 razy ( oddzielnie )a może tak ?
#20
Napisano 26.06.2012 18:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> new const nazwa[] = "Wasilij Zajcew"; new const opis[] = "1/1 z AWP, gdy stoisz nieruchomo zmniejsza się twoja widoczność o 30 co sekunde"; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new Widzialnosc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Wasilij Zajcew] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id]=true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id]=false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public PreThink(id) { new Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); if( fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0) { Widzialnosc[id]=255; } else { set_task(1.0, "ZmniejszWidzialnosc", id); } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, Widzialnosc[id]); } public ZmniejszWidzialnosc(id) { if (Widzialnosc[id]<1) Widzialnosc[id]=1; else Widzialnosc[id]-=30; }?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych