Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Oślepienie ustało


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 11.04.2012 17:40

Cześć,
Napisałem sobie prosty plugin, który wykonuje jakąś akcję, w tym przypadku zmienia 'zmienną flash na prawdę', gdy zostaniemy oślepieni przez Flash'a. Jak teraz mogę wykryć, że oślepienie już minęło?



new bool:flash[33]

public plugin_init() {
register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
}

public det_fade(id) {
//Jesteśmy oślepieni
flash[id] = true
}
public ????? (id) { // Jaka funkcja?
//Flash minął, nie jesteśmy już oślepieni
flash[id] = false
}


Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 11.04.2012 17:42

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.04.2012 19:48

http://wiki.amxmodx....ents#ScreenFade
Pierwszy i drugi parametr.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2012 20:39

Pierwszy i drugi parametr.

rozwinę to
ustaw taska który wykona się po czasie = holdtime ( lub duration ) message
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.04.2012 20:47

Pierwszy i drugi parametr.

rozwinę to
ustaw taska który wykona się po czasie = holdtime ( lub duration ) message

A ja to :D
holdtime - czas oślepienia
duration - czas zanikania oślepienia
czyli task musi się raczej wykonać po czasie = holdtime, ewentualnie holdtime+duration, a ja bym to zrobił nawet tak holdtime+duration/2, bo mniej więcej w połowie czasu zanikania oślepienia, gracz już widzi.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 13.04.2012 21:09

Wykonał by któryś z Was przykładowy kod jak zainicjalizować takie zdarzenie? Będzie to lekcja na przyszłość, jak zabierać się do Eventów ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.04.2012 18:24

http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
  • +
  • -
  • 0

#7 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 15.04.2012 19:05

Wiem jak działają funkcje czasowe, miałem na myśli ten event ScreenFade.
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.04.2012 19:23

Ja to bym zrobił tak
(...)
register_event("ScreenFade", "Oslepienie", "be", "1!0", "2!0", "7!0");
(...)
public Oslepienie(id) {
remove_task(id);
set_task((read_data(1)*0.5+read_data(2))/4096.0, "OslepienieOff", id);
}

public OslepienieOff(id) {
// kod
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.04.2012 13:01

Dziękuje, działa jak powinno ;)
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.04.2012 13:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych