Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Menu Deathrun
#1
Napisano 21.03.2012 16:45
Jak można wykonać Menu Deathrun?
Chciałbym żeby tam było zawarte takie coś jak
1.Regulamin
2.Czapki
3.Menu VIPA (vipdr.amxx)
4.Free (/free)
5.Servery(server_menu_v2.amxx)
Gdyby ktoś mógł to proszę o wykonanie a jak nie to o pomoc jak to zrobić, bo ja sobie nie radze nawet z poradnikiem
#2
Napisano 21.03.2012 17:55
#3
Napisano 21.03.2012 18:55
I co tam niby znajdzie ? Menu którego nie ma a go chce ?Poszperaj w sma
topic@
http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
+
do większości wystarczy zwykłe:
client_cmd(id,"say /komenda")// /komenda = otwiera coś np. /free
#4
Napisano 21.03.2012 19:43
#5
Napisano 21.03.2012 20:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "therock"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "vitekmenu");
}
public vitekmenu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "cbVitekMenu")
menu_additem(VitekMenu, "Regulamin")
menu_additem(VitekMenu, "Czapki")
menu_additem(VitekMenu, "Menu VIPA")
menu_additem(VitekMenu, "Free")
menu_additem(VitekMenu, "Serwery")
menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public cbVitekMenu(id, menu, item) {
switch(item) {
case 0:{
client_cmd(id, "say /regulamin")
}
case 1:{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
case 2:{
client_cmd(id, "say /menuvipa")
}
case 3:{
client_cmd(id, "say /free")
}
case 4:{
client_cmd(id, "say /serwery")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 21.03.2012 20:38
#6
Napisano 21.03.2012 21:38
#7
Napisano 21.03.2012 21:41
#8
Napisano 21.03.2012 21:44
#10
Napisano 21.03.2012 21:54
Bardzo proszę usuń z tamtąd modele, daj vipovi speed na 600 do wybrania oraz dodaj noktowizor bo na ciemne mapy się przydaje dodatkowo daj hp +200 i armor +200 i freeze grenade 3 sztuki tak samo HE 3 sztuki a modele usuń bo ich nie mam a autor dał mi tylko amxx i nie dał sma uaktualnionego dodaj też takie coś jak komenda /vip i /vips i żeby pisało jak sie tab kliknie ze to vip i dodaj podwójny skok przepraszam że tak dużo ale wiesz, chciałbym mieć jak najlepiej bardzo cię proszę będę ci bardzo wdzięczny pozdrawiam:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <core>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <hlsdk_const>
#define PLUGIN "VIP DeathRun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Architekt."
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new cvar_gravity, cvar_speed;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar_gravity = register_cvar("vip_gravity", "0.65");
cvar_speed = register_cvar("vip_speed", "350");
register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
// Add your code here...
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/vip_skin/vip_skin.mdl")
precache_model("models/player/vip_skin/vip_skin.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Menu(id)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new msg0[128]
format(msg0,127,"\r[\y DeathRun VIP \r]\y Menu:^n\wby Architekt.");
new Menu = menu_create(msg0, "Menu_wybierz")
new msg1[128]
format(msg1,127,"\wDodatkowe HP \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg1, "1", 0)
new msg2[128]
format(msg2,127,"\wDodatkowy Armor \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg2, "2", 0)
new msg3[128]
format(msg3,127,"\wGranat \r[HE]")
menu_additem(Menu , msg3, "3", 0)
new msg4[128]
format(msg4,127,"\wGranat \y[Frost] \d[CT]")
menu_additem(Menu , msg4, "4", 0)
new msg5[128]
format(msg5,127,"\wDeagle \r[3 naboi] \d[TT]")
menu_additem(Menu , msg5, "5", 0)
new msg6[128]
format(msg6,127,"\wGrawitacja")
menu_additem(Menu , msg6, "6", 0)
new msg7[128]
format(msg7,127,"\wPredkosc^n")
menu_additem(Menu , msg7, "7", 0)
new msg10[128]
format(msg10,127,"\wWyjscie")
menu_additem(Menu , msg10, "0", 0)
menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
menu_setprop(Menu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id, Menu, 0)
}
}
public Menu_wybierz(id, Menu , item)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1 : {
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowe HP");
}
case 2 : {
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowy Armor");
}
case 3 : {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [HE]");
}
case 4 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w CT");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [Frost]");
}
}
case 5 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_CT) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w TT");
}
else
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo( find_ent_by_owner( 3, "weapon_deagle", id ), 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Deagle [3 naboi]");
}
}
case 6: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity)
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 7 : {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_reset_hud(id)
{
if(access(id, FLAGA)) {
set_task(1.0,"Menu",id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik adamsa1 edytował ten post 21.03.2012 22:24
#11
Napisano 21.03.2012 22:27
cvar_gravity = register_cvar("vip_gravity", "0.65");
cvar_speed = register_cvar("vip_speed", "350");
a potem ci to zrobię
#12
Napisano 21.03.2012 22:41
#13
Napisano 22.03.2012 15:51
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Noktowizor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xx"
new bool:gbHasNvg[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /noktowizor","cmdNvg");
}
public client_connect(id) gbHasNvg[id] = false
public cmdNvg(id){
gbHasNvg[id] = !gbHasNvg[id]
client_print(id, 3, "Wlasnie % noktowizor", gbHasNvg[id] ? "wlaczyles" : "wylaczyles" );
cs_set_user_nvg(id,gbHasNvg[id] ? 1 : 0);
}
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <core>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <hlsdk_const>
#define PLUGIN "VIP DeathRun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Architekt."
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new cvar_gravity, cvar_speed;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar_gravity = register_cvar("vip_gravity", "0.65");
cvar_speed = register_cvar("vip_speed", "350");
register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
}
public Menu(id)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new msg0[128]
format(msg0,127,"\r[\y DeathRun VIP \r]\y Menu:^n\wby Architekt.");
new Menu = menu_create(msg0, "Menu_wybierz")
new msg1[128]
format(msg1,127,"\wDodatkowe HP \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg1, "1", 0)
new msg2[128]
format(msg2,127,"\wDodatkowy Armor \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg2, "2", 0)
new msg3[128]
format(msg3,127,"\wGranat \r[HE]")
menu_additem(Menu , msg3, "3", 0)
new msg4[128]
format(msg4,127,"\wGranat \y[Frost] \d[CT]")
menu_additem(Menu , msg4, "4", 0)
new msg5[128]
format(msg5,127,"\wDeagle \r[3 naboi] \d[TT]")
menu_additem(Menu , msg5, "5", 0)
new msg6[128]
format(msg6,127,"\wGrawitacja")
menu_additem(Menu , msg6, "6", 0)
new msg7[128]
format(msg7,127,"\wPredkosc^n")
menu_additem(Menu , msg7, "7", 0)
new msg10[128]
format(msg10,127,"\wWyjscie")
menu_additem(Menu , msg10, "0", 0)
menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
menu_setprop(Menu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id, Menu, 0)
}
}
public Menu_wybierz(id, Menu , item)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1 : {
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowe HP");
}
case 2 : {
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowy Armor");
}
case 3 : {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [HE]");
}
case 4 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w CT");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [Frost]");
}
}
case 5 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_CT) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w TT");
}
else
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo( find_ent_by_owner( 3, "weapon_deagle", id ), 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Deagle [3 naboi]");
}
}
case 6: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity)
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 7 : {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_reset_hud(id)
{
if(access(id, FLAGA)) {
set_task(1.0,"Menu",id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
aa i jeszcze inne menu po wpisaniu /noktowizor ma się go:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "therock"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "vitekmenu");
}
public vitekmenu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "cbVitekMenu")
menu_additem(VitekMenu, "Regulamin")
menu_additem(VitekMenu, "Czapki")
menu_additem(VitekMenu, "Noktowizor")
menu_additem(VitekMenu, "Free")
menu_additem(VitekMenu, "Serwery")
menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public cbVitekMenu(id, menu, item) {
switch(item) {
case 0:{
client_cmd(id, "say /regulamin")
}
case 1:{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
case 2:{
client_cmd(id, "say /noktowizor")
}
case 3:{
client_cmd(id, "say /free")
}
case 4:{
client_cmd(id, "say /serwery")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 22.03.2012 15:52
#14
Napisano 22.03.2012 16:52
Prosiłem cie o:Bardzo proszę usuń z tamtąd modele, daj vipovi speed na 600 do wybrania oraz dodaj noktowizor bo na ciemne mapy się przydaje dodatkowo daj hp +200 i armor +200 i freeze grenade 3 sztuki tak samo HE 3 sztuki a modele usuń bo ich nie mam a autor dał mi tylko amxx i nie dał sma uaktualnionego dodaj też takie coś jak komenda /vip i /vips i żeby pisało jak sie tab kliknie ze to vip i dodaj podwójny skok i jeśli możesz dodaj noktowizor do vipa oraz jak ktoś chce kupić to tylko za 16000 $
Dałeś to?
Użytkownik adamsa1 edytował ten post 22.03.2012 17:15
#15
Napisano 22.03.2012 17:23
dodałem teraz po 3 granaty a jak chcesz zmienić to zmieniasz w
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
masz tu po kliknięciu tab pokazuje vipów
#include <amxmodx>
#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_DEAD (1 << 0)
#define SCOREATTRIB_VIP (1 << 2)
new g_MsgScoreAttrib = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin("", "", "");
g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
// Add your code here...
}
public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & VIP_FLAG))
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
}
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <core>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <hlsdk_const>
#define PLUGIN "VIP DeathRun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Architekt."
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new cvar_gravity, cvar_speed;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar_gravity = register_cvar("vip_gravity", "0.65");
cvar_speed = register_cvar("vip_speed", "350");
register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
}
public Menu(id)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new msg0[128]
format(msg0,127,"\r[\y DeathRun VIP \r]\y Menu:^n\wby Architekt.");
new Menu = menu_create(msg0, "Menu_wybierz")
new msg1[128]
format(msg1,127,"\wDodatkowe HP \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg1, "1", 0)
new msg2[128]
format(msg2,127,"\wDodatkowy Armor \r[+200]")
menu_additem(Menu , msg2, "2", 0)
new msg3[128]
format(msg3,127,"\wGranat \r[HE]")
menu_additem(Menu , msg3, "3", 0)
new msg4[128]
format(msg4,127,"\wGranat \y[Frost] \d[CT]")
menu_additem(Menu , msg4, "4", 0)
new msg5[128]
format(msg5,127,"\wDeagle \r[3 naboi] \d[TT]")
menu_additem(Menu , msg5, "5", 0)
new msg6[128]
format(msg6,127,"\wGrawitacja")
menu_additem(Menu , msg6, "6", 0)
new msg7[128]
format(msg7,127,"\wPredkosc^n")
menu_additem(Menu , msg7, "7", 0)
new msg10[128]
format(msg10,127,"\wWyjscie")
menu_additem(Menu , msg10, "0", 0)
menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
menu_setprop(Menu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id, Menu, 0)
}
}
public Menu_wybierz(id, Menu , item)
{
if (get_user_flags(id) & FLAGA) {
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1 : {
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowe HP");
}
case 2 : {
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 200);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Dodatkowy Armor");
}
case 3 : {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [HE]");
}
case 4 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w CT");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Granat [Frost]");
}
}
case 5 : {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_CT) {
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Musisz byc w TT");
}
else
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo( find_ent_by_owner( 3, "weapon_deagle", id ), 3);
ColorChat(id, RED, "[DeathRun VIP]^x01 Wybralesx^04 Deagle [3 naboi]");
}
}
case 6: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity)
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 7 : {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_reset_hud(id)
{
if(access(id, FLAGA)) {
set_task(1.0,"Menu",id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 22.03.2012 17:24
#16
Napisano 22.03.2012 17:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych