Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jed's Half-Life Model Viewer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 20:01

*
Popularny

Jed's Half-Life Model Viewer jest nową wersją Half-Life Model Viewer
Tutorial o HLMV tutaj http://amxx.pl/topic...el-viewer-v125/

Oficjalna strona JHLMV
wunderboy.org - jed's half-life model viewer (jhlmv)

Jak możemy przeczytać zmian trochę nastąpiło
  • GUI re-organised
  • Default background colour is now blue/grey instead of black
  • "Save Options" allows you to save your preferences so they are loaded next time you start HLMV
  • Dump Model Info option creates a text file giving a detailed breakdown of your models internal structure
  • Acts as a front-end to STUDIOMDL and MDLDEC allowing you to decompile and compile models from within HLMV
  • Can open GCF, PAK, WAD and BSP files
  • Poly counter shows how many polygons are being drawn
  • Supports the Alpha and Additive texture flags
  • Displays transparent and additive textures in the model preview
  • Texture flags can be set and previewed and saved to the model
  • Option to view the UV Map for any given texture
  • Sequence panel now shows additional sequence parameters
  • Events for a given sequence can be viewed
  • Previewing of new weapon origins for v_model's (tweaked this version)
  • Addition of crosshair and guides for helping with re-origining weapons
  • Small bugs from HLMV 1.25 fixed

Dodatkowo

the current version doesnt support the new texture features of the Half-Life engine

Czyli zalecam używania JHLMV ponieważ HLMV nie obsługuje najnowszych efektów tekstur ( wszyscy się domyślają o co chodzi :P ) silnika HL

Download
Załączony plik  hlmv136_setup.zip   191,24 KB  1117 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 6

#2 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 21:26

fpizdu stare :D
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 21:45

ale na forum nie było ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.03.2012 22:34

korzystam z tego od baaaaaaaaardzo dawna :D w celu edycji modeli ,ale skoro nie było to się przyda :)
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych