Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa - ZawodowiecZwiększanie szybkości strzelania z inteligencją

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 07.02.2012 20:12

Witam!


http://img851.images...8930/infovj.png

Klasa u której wraz z inteligencją, zwiększa się szybkość strzelania
Aktualnie, co 4 punkty int szybkość zwiększa się od 0.01 (standardowa szybkość to 1.00)
aby to zmienić trzeba poprawić tutaj:
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)

i tutaj

fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);

a dokładniej liczbę 400 (jak ustawimy 500, będzie co 5 punktów 0.01, a jak 300 to co 3 itd.)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 07.02.2012 22:54

wrzuce na serwer i sprawdze ją
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 12:19

Spoko klasa xD

Tu macie w perku:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
	   
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 2 int = 0.01 szybkosci";
   
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
	    if(!ma_perk[id])
			    return PLUGIN_HANDLED;
	   
	    new iWeapon = get_user_weapon(id);
	    new iEnt;

	   
	    static Float:fSpeedMultiplier;
  if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
   fSpeedMultiplier = 0.01
  else
	 
   fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
					 
  if(iWeapon == CSW_M4A1)
	    {
			    iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
			    set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
			    set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
	    }
	    return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 3
Dołączona grafika

#4 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 08.02.2012 13:08

fajna klasa +
  • +
  • -
  • 0

#5 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2012 15:25

Spoko klasa xD

Tu macie w perku:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
	  
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 2 int = 0.01 szybkosci";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
		if(!ma_perk[id])
				return PLUGIN_HANDLED;
	  
		new iWeapon = get_user_weapon(id);
		new iEnt;

	  
		static Float:fSpeedMultiplier;
  if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
   fSpeedMultiplier = 0.01
  else
	
   fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
					
  if(iWeapon == CSW_M4A1)
		{
				iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
				set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
				set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
}

a gdzie give i take weapon??

da sie zrobic, zeby dotyczylo to wszystkich broni?
  • +
  • -
  • 0

#6 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 08.02.2012 16:47

Intex zrobiłeś to źle, dalej co 4 int 0.01 się zmniejsza, i działa tylko do m4, którego perk nie dodaje ;D

a po drugie, jak już przerabiasz moją klasę, to może wpisuj odpowiedniego autora ;>


register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
to perk, ltóry działa w każdej broni:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
		  
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 4 int = 0.01 szybkosci";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Eustachy")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
			if(!ma_perk[id])
							return PLUGIN_HANDLED;
		 	  
			static Float:fSpeedMultiplier;
  if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
   fSpeedMultiplier = 0.01
  else
		
   fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
				  
   set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
   set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		  
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 08.02.2012 16:48

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#7 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2012 17:20

Intex zrobiłeś to źle, dalej co 4 int 0.01 się zmniejsza, i działa tylko do m4, którego perk nie dodaje ;D

a po drugie, jak już przerabiasz moją klasę, to może wpisuj odpowiedniego autora ;>


register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
to perk, ltóry działa w każdej broni:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
		  
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 4 int = 0.01 szybkosci";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Eustachy")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
			if(!ma_perk[id])
							return PLUGIN_HANDLED;
		 	  
			static Float:fSpeedMultiplier;
  if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
   fSpeedMultiplier = 0.01
  else
		
   fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
				  
   set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
   set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		  
return PLUGIN_HANDLED;
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "iEnt" on line 42
Warning: Expression has no effect on line 42
Error: Undefined symbol "iEnt" on line 42
Error: Invalid expression, assumed zero on line 42
Error: Too many error messages on one line on line 42

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\y\Desktop\Untitled.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 1

#8 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 08.02.2012 17:39

eeee... zapomniałem o tym, ten problem wymaga dłuższego przemyślenia, a aktualnie nie mam czasu. Więc na początek łatwiej by było zrobić perk, który dodaje m4, jak będę miał czas przerobie by działało pod każdą broń


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
		  
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 4 int = 0.01 szybkosci";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Eustachy")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public eventCurWeapon(id)
{
				if(!ma_perk[id])
								return PLUGIN_HANDLED;
		  
				new iWeapon = get_user_weapon(id);
				new iEnt;

		  
				static Float:fSpeedMultiplier;
  if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
   fSpeedMultiplier = 0.01
  else
		
   fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
										
  if(iWeapon == CSW_M4A1)
				{
								iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
								set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
								set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
				}
				return PLUGIN_HANDLED;
}

teraz powinno działać

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 08.02.2012 17:39

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#9 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 08.02.2012 18:20

bo zabiciu crash serwa sorry ale w logach nic tylko w konsoli to



Uploading dump (in-process) [proxy']

/tmp/dumps/crash_20111124172504_1.dmp

success = no

error: Failed to open/read local data from file/application

Segmentation fault.


pojawia sie to tylko wtedy gdy ktos zabije gracza z ta klasa
  • +
  • -
  • 0

#10 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 08.02.2012 18:24

nie mam pojęcia, u mnie na serwerze klasa hulała 2 miesiące i ani razu takie coś nie wyskoczyło
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#11 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 08.02.2012 18:32

zmienilem binarki zobacze tera
masz amx 1.8.2 czy 1.8,1?
  • +
  • -
  • 0

#12 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 08.02.2012 18:54

1.8.2 albo i 1.8.3 nawet
nie jestem do końca pewny, bo nie ja stawiałem serwer
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#13 Wetris

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.10.2013 21:07

Niestety ,jeżeli zagramy tą klasą jedną rundę i zmienimy klasę na inną to na tej nowej też mamy szybkie strzelanie :P może ktoś potrafi to naprawić ? Klasa jest Zaje..... ,ale buguje.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych